کد خبر: ۳۹۲۷

حکیم مهر - پایگاه خبری رجانیوز در مطلبی با عنوان " قدرت نمایی مافیای گوشت در گلوگاه دامپروی کشور " نوشت :

 

مافیای گوشت آلوده که طی ماه‌های اخیر، چند محموله بزرگ خود را در مبدآ شهر ری با توقیف مواجه دیده است، تلاش زیادی برای ایجاد تغییر در شبکه دامپزشکی این شهرستان آغاز کرده است.

به گزارش رجانیوز،در حالی که اقدامات شبکه دامپزشکی شهرستان ری در امحاء حدود 20 تن گوشت آلوده در ماه گذشته با تقدیر مسئولان شهرستان ری از جمله امام جمعه، فرماندار و حسین فدایی نماینده مجلس همراه شد، خبرها حاکی از آن است که مافیای گوشت با فشار بر برخی از مسئولان دامپزشکی استان تهران به دنبال ایجاد تغییرات در این شبکه هستند.

این در حالی است که بیش از 75 درصد گوشت استان تهران از کانال ری می گذرد. شهرستانی  که با استقرار 14 کشتارگاه مجهز صنعتی در آن به بزرگ‌ترین مرکز کشتار گاه های کشور تبدیل شده است.

دلالان گوشت که با ادعای تنظیم بازار میلیاردها تومان از واردات گوشت سود کرده اند، در آخرین اقدامات خود در صدد بودند تا شش تن گوشت آلوده گوسفندی را که از قرقیزستان وارد شده بود، به استان تهران انتقال دهند که با تلاش شبکه دامپزشکی ری و مسئولان فرمانداری، پس از اخذ حکم قضایی این گوشت‌ها امحا و ابدال شد.

صاحب محموله گوشت های آلوده پس از مقاومت مسئولان ری برای جلوگیری از ورود این گوشت ها به استان تهران با نام بردن از برخی از مسئولان و نهادهای خاص و انتساب خود به آنها، خبر از تغییر رییس شبکه دامپزشکی شهرستان ری توسط دامپزشکی استان تهران داده بود.

رجانیوز مدعی شده است : تغییر رییس شبکه دامپزشکی شهرستان ری به شیوه فشار مافیای گوشت مسبوق به سابقه بوده است.

 

نظر شما
ادامه