کد خبر: ۳۹۱۸۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشكی کشور در جلسه شورای مركزی جامعه اسلامي دامپزشكان حضور یافت و با اعضای این شورا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر، در اين ديدار ابتدا «دكتر حسینعلی عرب» دبير كل جامعه اسلامي دامپزشكان ضمن قدرداني از حضور دكتر رفيعي پور رياست محترم سازمان دامپزشکی در جلسه شوراي مركزي جامعه اسلامي، به تبيين نقش و جايگاه جامعه اسلامي دامپزشکان در پيشرفت و ارتقاء دامپزشکی در طول حدود 4 دهه پرداخت.

وی همچنین ضمن بیان نقش و جایگاه مدیران در دولت اعتدال و اصلاحات، لزوم توجه به خواسته ها و دیدگاه های اکثریت پیروز در خرداد 96 را مورد تأکید قرار داد.

در ادامه جلسه، هر کدام از اعضای شورای مرکزی به بیان دغدغه ها و نگرانی های خود از روند حاکم بر دامپزشکی کشور اشاره داشتند. از جمله این موارد می توان به شیوع روز افزون بیماری آنفلوآنزای طیور، استفاده از مدیران توانمند و شایسته، لزوم استفاده از خرد جمعی و مشارکت اقشار و صنوف مختلف دامپزشکی بخصوص بخش خصوصی در تصمیم سازی های کلان و توجه به اقتدار دامپزشکی، اشاره کرد.

در اين ديدار، «دكتر علیرضا رفيعي پور» ضمن بيان مشكلات و موانع در مسير ارتقاء دامپزشكي، بر همكاري و لزوم استفاده از كليه پتاسيل هاي دامپزشكي تاكيد نموده و بيان داشت كه حل مشكلات مزمن و بجا مانده از دوره های گذشته، در گروی همكاري و همياري همه جانبه و استفاده از خرد جمعی مقدور می باشد.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Finland
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
0
0
کاش این دوستان حداقل خواسته بیشتر جامعه دامپزشکی که خروج از وزارت جهاد که سابقه بی توجهی به دامپزشکی را بارها و بارها دارد و پیوستن به وزارتی که با سلامت جامعه تناسب داره روهم مطرح میکردن تا بتوانیم ازشر وزارت کمیت محور جهاد خلاص و به وزارت کیفیت محور بهداشت یا حداقل یک سازمان مستقل ملحق شیم. کاش این گونه محافل صدای جامعه دامپزشکان و مطالباتشان باشند
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
0
0
این دوستان که در عکس میبینین و اکثرا از اساتید دانشگاه تهران هستند اکثرا دامپزشک واقعی( کلینیسین) نیستند و دیدگاهی در زمینه بازار کار دامپزشکی ندارن ................ چه توقعی میره ازشون؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
0
0
فی الواقع اصلاح طلبان جامعه دامپزشکی هستند ..................... یک روز اصولگرایی و روز دیگر اصلاح طلبی و دقیقا به این خاطر است فن و علم و دانش هیچ جایگاهی در دامپزشکی ندارد
ناشناس
|
Czechia
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
پایگاه صنفی و اجتماعی این تشکل کجاست؟ تا کنون ...... چکار کرده؟ این افراد حاضر چگونه انتخاب شده اند؟ خواسته های آنها از رئیس سازمان چه می تواند باشد؟
نظر شما
ادامه