کد خبر: ۳۸۷۵۶
 

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب از حضور تیم های درمانی از سازمان بسیج مهندسی و منابع طبیعی استانهای آذربایجان غربی، تهران و مازندران به منظور درمان دام های مصدوم و بیمار مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر مالک عظیمی» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب از برگزاری جلسه هماهنگی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور با اداره کل دامپزشکی استان به منظور ایجاد هماهنگی در نحوه کمک رسانی و تعیین خط سیر اکیپ ها خبر داد.

این جلسه با حضور دکتر جهانسوز رییس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار غلامی رییس سازمان بسیج سازندگی، سرهنگ دوست وندی مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، دکتر پرور مدیرکل دامپزشکی استان و تعدادی از بسیجیان استان های آذربایجان غربی، مازندران و تهران، در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه نحوه کمک رسانی اکیپ های تخصصی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور به اداره کل دامپزشکی استان در حوزه درمان دام های بیمار و مصدوم بحث شد، افزود: سه تیم از آذربایجان غربی، یک تیم از تهران و یک تیم مازندران در مناطق زلزله زده کار درمان دام های مصدوم و بیمار را انجام می دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اعزام یک تیم از آذربایجان غربی به شهر ازگله و یک تیم دیگر به ثلاث باباجانی، بیان داشت: در هر گروه یک دکتر دامپزشک به عنوان سرگروه هدایت تیم خدمات رسان دامپزشکی را بر عهده دارد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: تیم های مذکور در قالب گروه های 4 یا 5 نفره و مجهز به انواع داروها و تجهیزات لازم جهت درمان و معاینه دام ها هستند و از شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب نیز یک نفر به عنوان راهنما آنها را همراهی می کند.

دکتر عظیمی گفت: درخواست می شود از سازمان بسیج مهندسی و منابع طبیعی استان های دیگر نیز نیرو و دامپزشک جهت اقدامات درمانی به مناطق زلزله زده اعزام شوند؛ در حال حاضر برنامه ما اتمام کار درمانی در دهستان های دشت ذهاب و پشت تنگ است.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات و کمک های بخش خصوصی در حوزه دامپزشکی به این مناطق خاطرنشان کرد: افرادی که برای کمک رسانی در این مناطق حضور می یابند حتما با شبکه دامپزشکی هماهنگ شوند تا از موازی کاری جلوگیری شود و بتوانند موثرتر عمل کنند.

 
 
نظر شما
ادامه