کد خبر: ۳۸۴۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر



سمپوزیوم «مدیریت التیام، زخم و سوختگی، مدیریت کنترل عفونت و هتلینگ در مراکز درمانی حیوانات خانگی» در تاریخ ۱۲ آبان برگزار شد و علاوه بر سخنرانی های علمی توسط «دکتر کامران سرداری» عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد و «دکتر سمانه قاسمی»، از محصولات جدید هتلینگ بیمارستانی رو نمایی شد.

به گزارش حکیم مهر، با توجه بر این موضوع که یکی از مهم ترین چالش ها و بحث های اصلی پزشکی و دامپزشکی در دنیای امروز مقاومت آنتی بیوتیکی و روش های مقابله با آن می باشد، مهم ترین اهداف، تلاشی در راستای اغناء روحیه جستجوگری و کاوشگری جامعه علمی حیوانات خانگی برای کسب معلومات و اطلاع از یافته های جدید در عرصه مدیریت زخم، مدیریت کنترل عفونت و ارتقا هتلینگ مراکز درمانی به منظور کنترل عفونت ها می باشد.

در همین راستا، دو شرکت خصوصی نیک مهر روشنا (mrdpet) و آریا طب ایثار (ativetpjs) با هدف برگزاری کنفرانس ها و دوره های آموزشی- علمی توسط انجمن های مختلف و اساتید صاحب نظر در دنیا به صورت سالانه، ایجاد گردیده است تا در هر سال شاهد برگزاری همایش هایی برای اکثریت شاغلان در مراکز درمانی حیوانات خانگی، توسط اساتید صاحب نظر در کشور و یا دعوت آن ها از خارج کشور باشیم.



 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جاودانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
4
0
پروفسور سرداری واقعا نماد کلاس و علم هستند. انشاالله خداوند بیش از پیش ایشان را سلامت و عزیز بدارن.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
2
1
هلتینگ نه هتلینگ حکیم مهر جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
2
0
همان هتلینگ درست است .
دکتر میرپنج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
3
2
باسلام
واقعا برگزاری اینچنین سمینار ها و همایش هایی در ایران باعث افتخار هست و به شخصه به این جوانان افتخار‌میکنم که در‌این سن و در‌ابتدای فارغ التحصیلی در‌ رشته دکترای عمومی‌ دامپزشکی این چنین خوش درخشیدند.
به شخصه افتخار آشنایی با استاد فرهیخته جناب پروفسور سرداری و همچنین عزیزان شرکت آریاطب ایثار‌ را داشته ام و افتخار میکنم به این عزیزان.
برایشان بهترین ها را آرزومندم و خدارا شاکرم که باعث افتخار دامپزشکی ایران شدند.
نظر شما
ادامه