کد خبر: ۳۸۳۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور صبح روز پنجشنبه 25 آبان ماه سال جاری با حضور در محل استانداری از نزدیک با اسلامی استاندار مازندران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در این دیدار اظهار داشت: استان مازندران با داشتن ظرفیت بالا در صنعت پرورش طیور و آبزیان نقش مهمی در تولید غذای کشور دارد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت بخش خصوصی در ارائه خدمات به بهره برداران در راستای سیاست های دولت گفت: این خدمات باید برنامه ریزی و حساب شده باشد و به گونه ای نباشد که مردم را با مشکلات بیشتری مواجه نماید و در این قسمت، نقش حاکمیتی و نظارتی بخش دولتی باید پررنگ و چشمگیر باشد.

رفیعی پور تصریح کرد: از آنجائیکه نقش نظارتی و عملیاتی دامپزشکی بطور مستقیم با سلامت شهروندان در ارتباط می باشد، انتظار داریم از حمایت های نماینده عالی دولت در استان برخوردار باشیم و بر حسب گزارشات دریافتی از استان، این مهم در مازندران در حال اجرا است.

اسلامی استاندار مازندران نیز از عملکرد و اقدامات پیشگیرانه اداره کل دامپزشکی استان مازندران در جهت کنترل و پیشگیری از بروز و شیوع بیماریهای مشترک بین انسان حیوان قدردانی کرد و گفت: در جهت تحقق اهداف  عالیه نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید و همچنین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی و بر اساس نامگذاری سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال، کلیه دستگاه های اجرایی باید به نحو مطلوب خدمات با کیفیت بدهند و دامپزشکی هم که در عرصه سلامت خدمت می کند باید با حمایت از تولیدکنندگان  صنعت دام و طیور و کمک به توسعه اقتصادی استان، برای تولید و اشتغال پایدار تلاش کند.

استاندار مازندران در پایان اعلام آمادگی کرد، بمنظور ارتقای سلامت عمومی جامعه و تامین سلامت شهروندان مازنی، بمنظور جلوگیری از بروز بیماریهای دامی، حمایت های همه جانبه ای را از دامپزشکی داشته باشد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
یعنی مدیر کل به تنهایی قادر به برقراری این جلسه نبوده؟؟؟؟ .................
نظر شما
ادامه