کد خبر: ۳۷۹۲

حکیم مهرجامعه دامپزشکان ایران در پی وقفه ایجاد شده در انتشار گزارش جلسات هیأت مدیره و انتقاد نشریه حکیم مهر ، اکنون گزارشی از جلسه یکم شهریور ماه 89 را با یک و نیم ماه تأخیر در پایگاه اطلاع رسانی خود منتشر کرد!

مشروح این گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه دامپزشکان به این شرح است :

در ابتدای جلسه دکتر دباغ مقدم گزارش نتیجه بررسی موضوع «دستورالعمل وزارت بهداشت»در رابطه با خمیر مرغ در کمیته تخصصی مواد غذایی جامعه دامپزشکان و دکتر بیدگلی گزارش اولین جلسه ستاد برگزاری جشن 14 مهر را ارائه کردند که هیات مدیره با قدردانی از دعوت و عزم سازمان دامپزشکی کشور و ریاست محترم آن، آمادگی کامل خود را برای هر گونه همکاری اعلام داشتند.

مصوب شد مراسم سال جاری جامعه نیز مشابه هر سال بصورت خانوادگی و غیر رسمی و باحضور و دعوت از همه همکاران علاقمند برگزار شود.

 پیشنهاد دکتر آل داود برای برگزاری جلسه میزگرد تخصصی با حضور مسوولان تشکل ها و مسوولان سازمان به میزبانی جامعه دامپزشکان مورد موافقت و تایید قرار گرفت.  در ادامه هیات مدیره میزبان دکتر مجید افلاکی رئیس محترم انجمن تولید کنندگان فرآوردههای گوشتی بود که به دعوت جامعه دامپزشکان برای همفکری و مشاوره تخصصی پیرامون «دستورالعمل وزارت بهداشت» حضور یافته بودند.‌ دکتر افلاکی با بیان گزارش کاملی از آنچه از شهریور 1388 - پس از اظهار نظر رییس موسسه استاندارد تهران - تا کنون اتفاق افتاده بود را زیان بسیار شدید شرکتهای تولید کننده به ویژه شرکتهای معتبر و صاحب نشان بر شمردند. وی افزود: از پیامدهای نامطلوب دستورالعمل مذکور از یک سو کاهش کیفیت و از سوی دیگر افزایش قیمت فرآورده ها به ویژه فرآورده های با درصد گوشت بیش از 55% خواهد بود. مهم ترین بخش صحبتهای  دکتر افلاکی در رابطه با صنعت طیور بود که “در نتیجه دستورالعمل وزارت بهداشت خرید گوشت مرغ تخمگذار و مادر در ماههای اخیر 7/63% کاهش یافته است!”

خبر مرتبط :

 

 

نظر شما
ادامه