کد خبر: ۳۷۴۴

حکیم مهر -  مدیرمسئول حکیم مهر در مراسم بزرگداشت روز دامپزشکی در دانشکده علوم تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات ضمن تبریک فرارسیدن چهارده مهر گفت : دو شعار "تنوع و گوناگونی حرفه‏ای دامپزشکی" و " لزوم همکاری بیشتر دامپزشکان و پزشکان برای دستیابی به سلامت واحد در جهانی یکپارچه" به عنوان دو شعار مهم جهانی نشانه نقش مهم دامپزشکی در پیشگیری از بروز و شیوع بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان و تأمین بهداشت مواد غذایی است.

دکتر محمد لطفی‏زاده افزود : امروز علاوه بر وظیفه ارتقاء سطح علمی و حرفه‏ای دامپزشکی که به دوش ما است تک تک‎مان وظیفه داریم در اطلاع‎رسانی و معرفی حرفه دامپزشکی به مردم و بویژه مسئولین بکوشیم.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد دانشجویان و افراد تحصیلکرده افتخار کشورمان است گفت : اگر بدون توجه به ظرفیت بازار کار که دغدغه اصلی دانشجویان است دانشکده‏های دامپزشکی را افزایش دهیم آنوقت این احساس افتخار تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

مدیرمسئول حکیم مهر همچنین پوشش امسال رسانه‏ای روز دامپزشکی را در مقایسه با سالهای قبل بهتر ارزیابی کرد و گفت : خوشبختانه امسال برنامه‎های بیشتری در صدا و سیما به موضوع دامپزشکی در روز چهارده مهر اختصاص داده شده که امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

گفتنی است در این مراسم که توسط دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات برگزار شد، جمعی از اساتید، چهره‏های ماندگار و دانشجویان قدیم و جدیدالورود این دانشکده حضور داشتند.

 

نظر شما
ادامه