کد خبر: ۳۷۳۴۱
با هدف بهبود مشارکت در زمینه پیشگیری، کنترل و مبارزه با بیماری‌های طیور:
این کنفرانس از تاریخ 17 تا 19 ژانویه 2018 با تمرکز بر ایجاد مشارکت جهانی جهت بهبود همکاری در زمینه پیشگیری، کنترل و مبارزه با بیماری‌های طیور در شهر هانوی واقع در ویتنام برگزار خواهد شد ...



حکیم مهر- کنفرانس اتحادیه جهانی تحقیقات بیماری‌های طیور سال  2018، از تاریخ 17 تا 19 ژانویه 2018 (27 تا 29 دی ماه سال جاری) در شهر هانوی واقع در ویتنام برگزار خواهد شد.

تمرکز اصلی این کنفرانس بر ایجاد مشارکت جهانی و ارتباط بین محققین دانشگاهی و صنعت طیور، جهت بهبود مشارکت همگانی و همکاری در زمینه پیشگیری، کنترل و مبارزه با بیماری‌های طیور می‌باشد.

این جلسه فرصتی را فراهم می‌سازد جهت بحث و تبادل نظر در موضوعی واحد یعنی بهره‌برداری از فرصت‌های موجود جهت دستیابی راهکارهایی برای مقابله با بیماریهای نوظهور و همچنین عفونت‌های موجود در سیستم پرورش طیور و تامین خوراک ایمن و برقراری سلامتی  انسان.

این گردهمایی طوری برنامه ریزی شده است که جنبه‌های اصلی، کاربردی و تجاری تحقیقات بیماری‌های طیور را مورد توجه قرار دهد. بنابراین، از تمام افراد ذینفع من‌جمله دانشمندان عالی‌رتبه و محققان جوان از دانشگاه‌ها، صنعت مرغداری، و ارگان‌های دولتی که در حفاظت، بهبود بهداشت و سلامت، رفاه و تولید طیور دخیل هستند، دعوت می‌شود در این کنفرانس جامع شرکت نمایند.

این کنفرانس پذیرای مقالات، جهت ارائه به صورت سخنرانی و پوستر در زمینه موضوعات ذیل می‌باشد:

-          سیر تکاملی و اپیدیولوژی پاتوژن‌های گوارشی

-          تعامل بین میزبان و عامل بیماریزا-حدت ویروسی و روند بیماریزایی

-          مکانیسم بیماریزایی و چگونگی فرار پاتوژن از سیستم ایمنی بدن

-          نسل جدید استراتژی‌های کنترل بیماری

-          واکسیناسیون

-          ایمنی

-          تشخیص

-          بیماری‌های زئونوز  و تاثیرات اجتماعی و اقتصادی بیماری‌های طیور

-          فرصت‌ها و تهدیدهای تحقیقات جهانی

تاریخ‌های مهم:

آخرین مهلت ثبت نام: 24 دسامبر 2017 (3 دی ماه 1396)

آخرین مهلت ارسال خلاصه مقالات: 26 نوامبر 2017 (5 آذر ماه 1396)

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به وب‌سایت این کنگره به نشانی  http://www.theeventsportal.com/GARAD-2018/3/Home مراجعه نمایند.



نظر شما
ادامه