کد خبر: ۳۶۱۳۵



گرانی گوشت قرمز و توزیع گوشت های گرم وارداتی با هدف کنترل قیمت و تنظیم بازار گوشت همچنان ادامه دارد و گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه دستگاه های نظارتی هم نظارت های خود را ادامه می‌دهند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، گشت مشترک تعزیرات حکومتی که در روزهای اخیر به موضوع توزیع گوشت های گرم وارداتی ورود کرده است، امروز سه شنبه نیز همراه نمایندگان دستگاه های نظارتی از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ تهران بازدید کرد تا از نزدیک روند شبکه توزیع گوشت های وارداتی را مورد بررسی قرار دهد.

«بهمن حسن بیگی»، رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات تهران با بیان اینکه نظارت بر بازار گوشت با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت همچنان ادامه دارد، گفت: گوشت های گرم وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای تهران عرضه می‌شود و ما بر روند عرضه آن نظارت کامل داریم.

وی اظهار کرد: گوشت‌های گرم‌وارداتی از کیفیت بالایی برخوردار است و همه شایعات مطرح شده در مورد بی کیفیت بودن و بیماری زایی این گوشت ها تکذیب می‌شود.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: کارشناسان دامپزشکی در زمان کشتار این دام‌ها در خارج از کشور، در زمان ورود تا توزیع آن، نظارت کامل دارند.

وی گفت: این گوشت‌ها به صورت شقه ای، نیم شقه ای و بسته بندی‌های یک و سه کیلوگرم با قیمت مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران با کیفیت عالی عرضه می شود و بسته بندی موجب افزایش قیمت نشده است.

حسن بیگی افزود: قیمت گوشت های استرالیایی شقه‌ای هر کیلو ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت های آسیای میانه هر کیلو ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود اما گوشت ران، سردست و قلوه گاه تفاوت قیمتی وجود دارد.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات تهران تصریح کرد: همه مراکزی که برای توزیع این گوشت‌ها انتخاب شده‌اند، موظف به نصب بنر اطلاع رسانی در قسمت در ورودی فروشگاه و جایگاه عرضه گوشت هستند.

 
نظر شما
ادامه