کد خبر: ۳۴۸۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر



اولین جلسه برنامه‌ریزی اجرای دستورالعمل ماده ۱۹ آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی در سطح استان در اداره کل دامپزشکی استان سمنان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، «دکتر سعیدی» مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با اعلام این خبر افزود: با توجه به ابلاغ دستورالعمل اجرایی ماده ۱۹ آئین نامه نظارت بهداشتی توسط ریاست سازمان دامپزشکی و تصمیم اداره کل برای اجرای دستورالعمل در واحدهای تحت پوشش اداره کل دامپزشکی بخصوص همکاران بخش خصوصی شاغل در کشتارگاههای دام و طیور، کارگاهها و کارخانجات، مراکز تولید، تهیه و آماده‌سازی فرآورده‌های دامی، مقدمات اجرای دستورالعمل در سطح استان فراهم شده است.

وی در ادامه اضافه کردند: هدف اصلی از اجرای این دستورالعمل، اعمال نظارت بهداشتی بر فعالیت مسئولین فنی بهداشتی, عدم ایجاد وابستگی مالی آنها به صاحبان و متصدیان واحدها، ارتقاء کیفیت بهداشتی فرآورده های خام دامی تولیدات استان، ایجاد اطمینان خاطر برای مردم و مصرف کنندگان و امنیت غذای جامعه از جنبه های بهداشتی می باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان افزود: به منظور امکان اجرای دستورالعمل در این جلسه مصوب گردید که در اسرع وقت جلسات هماهنگی با حضور مسئولین فنی بهداشتی استان و مدیران عامل مراکز تحت پوشش که در سطح استان فعال می باشند در محل اداره کل دامپزشکی استان برگزار تا در آن جلسات نمایندگان موقت مسئولین فنی بهداشتی و مدیران عامل مرکز تحت پوشش جهت عضویت در کمیته هماهنگی اجرایی دستورالعمل انتخاب شوند.

در پایان دکتر سعیدی اظهار امیدواری نمود که پس از معرفی نماینده دستگاههای ذیربط و انتخاب نمایندگان موقت مسئولین فنی بهداشتی و کارفرمایان ، در اسرع وقت جلسات کمیته هماهنگی اجرائی دستورالعمل ماده 19 در محل اداره کل دامپزشکی استان تشکیل و روند اجرائی دستورالعمل در سطح استان شروع گردد.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
0
کارفرما را چیکار میکنید
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
0
اجرای ان یا ناقص خواهد بود یا اجرا نمیشود
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
0
اگر رفاقتها و باند بازی برخی از کارفرمایان با بعضی دوستان ........ اجازه دهد
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
0
تنها یه راه حل هست گردشی شدن مسئول فنی و دریافت حقوق از نهادی جدا از متصدی یا همان کارفرما...نهاد مربوطه هم حقوق را از طریق گرفتن مالیات از کارفرما تامین کنه وسلام.....اگه سلامت خودتونو و خانوادتون براتون مهمه راه حل همینه
نظر شما
ادامه