کد خبر: ۳۴۵۳۱
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
ضرورت حمایت همه‌جانبه از اجرای دستورالعمل اجرایی ماده 19:
جدیدترین بازنگری دستورالعمل اجرایی ماده 19 آیین‌نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی از سوی سازمان دامپزشکی کشور جهت اجرا ابلاغ گردید ...
 

حکیم مهر - بازنگری پنجم دستورالعمل اجرایی ماده 19 آیین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی از سوی سازمان دامپزشکی کشور جهت اجرا ابلاغ شد.

به گزارش حکیم مهر، متن دستورالعمل ابلاغی به شرح زیر است:

 
 

پینوشت حکیم مهر:

یكی از نقاط ضعف عملکرد سازمان دامپزشكی کشور در سال گذشته، عدم اجرای آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی بود كه بعضاً موجب ایجاد نگرانی هایی در جامعه در خصوص بهداشت فرآورده های پروتئینی با منشاء دامی گردیده بود. با وجود ضرورت اجرای این آیین نامه از سوی سازمان دامپزشكی، متاسفانه محافظه كاری و اقدامات ضد و نقیض و غیر كارشناسی برخی از مدیران ذیربط، موجب عدم تمكین تعدادی از كارفرمایان و تلاش آنها برای ایجاد انشقاق در خانواده دامپزشكی گردیده و نهایتاً باعث شد که اجرای این مهم به تعویق بیافتد.

به هر حال در روزهای پایانی سال با اهتمام جدی ریاست سازمان دامپزشکی کشور و ریاست سازمان نظام دامپزشکی  ج.ا.ا و سایر ذینفعان، دستورالعمل مجدداً ویرایش گردیده و نسخه نهایی آن جهت اجرا ابلاغ گردید که جای تشکر دارد.

با توجه به اینکه به نظر می رسد هدف اصلی معترضان به این آیین نامه، عدم تمكین به نظارت دقیق بهداشتی بر محصولات تولیدی خود باشد، قطعاً همین گروه سودجو مجدداً اقدام به اعتراض و جوسازی علیه دستورالعمل جدید خواهند نمود كه ضروری است مجموعه دامپزشكی كشور اعم از سازمان دامپزشکی، سازمان نظام دامپزشکی، جامعه دامپزشکان، دانشكده های دامپزشکی، انجمن های صنفی و سایر تشکل های مرتبط، فارغ از انتقادات احتمالی به دستورالعمل اجرایی ابلاغی، ضمن دفاع از سازمان دامپزشکی در اجرای این دستورالعمل، اهتمام خود را برای اجرای کامل آن به کار بسته و در برابر گروه معدودی سودجو كه با سوء استفاده خود قصد مخدوش كردن خدمات دامپزشكی در نظر عموم مردم را دارند، ایستادگی نمایند.

با این وجود به نظر می رسد در دستورالعمل جدید ابلاغی، حداقل چند ایراد اساسی ذیل وجود دارد كه لازم بود توجه بیشتری به آن لحاظ می شد:

١- در ماده ٦ در بند الف -١-١-٢، انجمن های صنفی كارفرمایی مجاز به قطع رابطه مالی گردیده اند كه خود این انجمن ها ذینفع بوده و عملاً مشكل قبلی پابرجا است. ضمناً اگر مسول فنی نخواهد با این تشكل كارفرمایی قرارداد ببندد و كارفرما اصرار بر این داشته باشد، تكلیف چیست؟!

٢- در ماده ٧ حضور نماینده كارفرما و مسئول فنی در كارگروه به دلیل ذینفع بودن عملاً امكان بحث كارشناسی را از بین می برد كه پیشنهاد می گردد این دو گروه یا حذف شوند، یا بدون حق رأی حضور داشته باشند.

٣- در قرارداد اشاره ای به حل اختلاف نشده است و لازم بود ضمن انشاء این بند، وظیفه حل اختلاف به رأی كمیته استانی واگذار می گردید.

٤- در مورد نظارت كمیته استانی لازم است به مبلغ بیمه مسئول فنی هم تاكید گردد و مطابق قانون تامین اجتماعی، مسول فنی باید به اندازه مزایای مستمر تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

 
 
 
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دکتر کامیاب قیصربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
5
0
سلام.واقعا خلاقیت سازمان دامپزشکی کشور ما را به حیرت وا می دارد،همه جای دنیا مسولیت اصلی نظارت بر عهده بازرسین دولتی می باشد نه خود بخش خصوصی ،این که دوباره اش همان اش و کاسه همان کاسه است.هر کاری بکنیم این موضوع درست نمی شود و نتیجه مطلوب نمی دهد .تنها راه حل این موضوع این است که کشتارگاهها ناظرین دولتی داشته باشند،دوستان اشتباه کار فرمایان این است که فکر می کنند که بازرسین یا ناظرین فنی دولتی کار بازرسی لاشه ها را نیز انجام می دهند و انها دیگه نیاز به استخدام بازرسین گوشت که وظیفه قضاوت اولیه لاشه ها را بر عهده دارند ،ندارند.در صورتی که بحث نظارت با بازرسی لاشه کاملا با هم متفاوت هستند.بازرسینی که توسط کشتارگاه استخدام می شوند فقط بر خط کشتار نظارت می کنند و وظیفه بازرسی اولیه را برعهده دارند،اینها کارمند کشتارگاه هستند ولی زیر نظر ناظر دولتی مشغول به کار هستند،و در واقع در صورت تخلف این ناظر دولتی است که باید به کشتارگاه برخورد کند ،نه بازرسین خط کشتار،و در واقع وظیفه اصلی نظارت بر عهد ناظر دولتی می باشد.این ایین نامه در صورت عدم هر گونه مشکلی در اجرا باز هم نمی تواند ضامن سلامت مردم باشد.چون مشکل اصلی که همان وجود ناظر دولتی می باشد باز خالی است.
پاسخ ها
مسئول فنی بهداشتی کشتارگاه طیور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
اولین نکته اینکه در تمام دنیا هدف کوچک کردن و کم کردن وطایف بخش دولیته. دوم اینکه چه نظارتی رو مسئول فنی بهداشتی که از طرف اداره دامپزشکی مجوز نظارت، بررسی و گزارش داره رو نمیتونه انجام بده که ناظر دولتی میتونه انجام بده؟ هر دو دارای مدرک دکتری دامپزشکی هستن. و اگه بحث تطمیع توسط کارفرماست که بخش دولتی ............................. یه رجوعی به آمار ........... در بخش دولتی بکنید بد نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
0
كجاي دنيا مسوليت به عهده ناظر دولتيه!؟
اطلاعات ندارين الكي ننويسين
در كشور هاي توسعه يافته مسوليت با خود توليدكننده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
بله
مسئوليت با توليدكننده است
نظارت با دولت (دامپزشكي دولتي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
0
در هر صورت این حرفا نون اب واسه دامپزشکای بیکار نمیشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
1
ببینیم آخرش چی میشه.ولی بهتره دامپزشان در تمامی رده ها شان و‌اتحاد خود راحفظ کنند.بخش دولتی هم به جای این که به این قشر مظلوم و بیچاره مسول و ناظرین بهداشتی حسادت کنه.حقوقشون مقایسه کنند یه کمی هم از وزرات بهداشت البته (درمان) یاد بگیرند.که واقعا از مسولین فنی داروخانه ها که اکثر مواقع حتی حضور فیزیکی هم ندارند ولی به خاطر شان و منزلت خودوشون حمایت می کنند یاد بگیرنند.دوستان دولتی بیاید در سال جدید به جای تخریب یه کمی حمایت و درایت به خرج دهید
مسئول فنی بهداشتی
|
United States of America
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
3
با سلام
جناب آقای دکتر کامیاب قیصربیگی
استفاده از عبارت " همه جای دنیا" قدری غیر علمی به نظر میرسد. هر کشوری بسته به شرایط خود تصمیم گیری مینماید. آنچه مهم است، فراهم بودن بستر نظارت بهداشتی است. به نظر حضرتعالی چه تفاوتی میان " بازرس دولتی " و مسئول فنی بهداشتی مستقل " وجود دارد؟
متاسفانه این نگرش در میان برخی همکاران دولتی وجود دارد که خود را تافته جدا بافته از دامپزشکان بخش خصوصی میدانند. حال آنکه بسیاری از دامپزشکان بخش خصوصی ( من جمله بنده) بارها در آزمون علمی استخدامی قبول شده اند اما به دلایل معلومی انتخاب نشده اند. بگذریم از همکارانی که بدون آزمون علمی و از طریق سهمیه استخدام شده اند. هر چند همکارانی در بخش دولتی هستند که با مناعت طبع و فارغ از هرگونه تنگ نظری، دامپزشکان بخش دولتی و خصوصی را از یک پیکر میدانند.
علی ایحال در شرایط کنونی سیاست دولت بر این است که تولید کننده، خود هزینه نظارت بهداشتی را پرداخت کند و این جزء تصمیمات حاکمیتی میباشد. لیکن آنچه در اینجا محل اشکال است این است که " انتخاب و معرفی " مسئول فنی بهداشتی، نه از سوی کارفرما بلکه میبایست از طریق نهادهایی نظیر سازمان نظام دامپزشکی و بر اساس ضوابطی خاص باشد.
دستورالعمل ماده 19 تنها برای اجرای ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی نگاشته شده و به جرات میتوان گفت دستورالعمل جدید و قرارداد ضمیمه آن، کاملترین دستورالعمل در خصوص ماده 19 میباشد که ایرادات قبلی طرفین را لحاظ نموده است.
حال لازم است تمامی دست اندر کاران موضوع تمامی سعی و تلاش خود را برای اجرای این دستورالعمل به کار بندند تا شاهد کاهش نگرانی افکار عمومی در خصوص بحث نظارت بهداشتی دامپزشکی باشیم.
خوش بود گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
پاسخ ها
دکتر کامیاب قیصربیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
با سلام و تشکر از تذکرات سایر همکاران در خصوص نظرات حقیر در خصوص ایین نامه اجرایی ماده 19.
1- دوست عزیز ندانستن عیب نیست از شما یاد می گیریم ،ولی ای کاش با ذکر اسم شریفتان این کار را می کردی.و در خصوص نحو مسولیت تولید کننده و پرداخت حقوق بازرسین و نحو نظارت نهایی بر محصول تولیدی را بفرمایید و چگونگی اجرا نمودن ان در کشور خودمان هرچند بصورت تئوری را به ما درس بدین .فکر می کنم شما خیلی استاد هستید
2- تشکر از دوست عزیز دیگر ،بله من هم با شما موافقم شاید استفاده از همه جای دنیا علمی نباشد.ولی منظور اکثر کشورهایی توسعه یافته است .در قانون بازرسی گوشت ایالات متحده بازرسی را یک وظیفه حاکمیتی دانسته که مستقل از واحد تولید کننده می باشد
3- در خصوص بازرس دولتی و خصوصی از نظر اخلاقی ،کاری و علمی هیچ تفاوتی وجود ندارد و بخش دولتی تافته جدا بافته نیست و همه عضو یک خانواده هستیم.ولی در مدت 13سال فعالیت خود در بخش دولتی حدودا 7 سال بعنوان بازرس گوشت کشتارگاه فعالیت داشته ام واز نزدیک با تمام مشکلات بازرسی کشتارگاه دست و پنجه نرم کرده ام،کسی که بعنوان مسئول فنی مشغول به کار می شود حق یک زندگی نرمال دارد و باید با ارامش و نشاط وظیفه خود را انجام دهد ولی متاسفانه در کشور ما اینگونه نیست.اگر معتقدم که باید ناظر دولتی باشد صرفا بخاطرقطع ارتباط مالی و امنیت شغلی است که بخش خصوصی در حال حاظر فاقد ان است .اندک کارفرمایانی با روح و روان بازرسین بازی می کنند و حتی عده ای از همکارانمان بخاطر مشکلاتی که به عنوان مسول فنی داشته اند کلا از دامپزشکی خارج شده اند و از ان سالها به عنوان بدترین سالهای عمرشان یاد می کنند. اگر بازرسی مشکل اخلاقی داشته باشد بخش خصوصی و دولتی ندارد .کلا این ایین نامه سلامت مصرف کنندگان و خواسته های مسئولین فنی را تامیین نمی کند.
مسئول فنی بهداشتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
آقای دکتر قیصر بیگی، شما که دولتی هستید، چرا نظرات خوبتون را به مدیر کل و یا سازمان متبوع خود منتقل نمی کنید؟ بلکه سبب خیر شوید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
0
ضمن تشكر از حكيم مهر و نظرات كارشناسي نگارنده منتظر اجراي سريعتر ايين نامه هستيم با اجراي ايين نامه ارزش خدمات دامپزشكي هم بالا خواهد رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
0
کاریست بس مبارک
انشالله ضوابط بر روابط حاکمیت کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
0
از دكتر خلج مي خواهيم حداقل به امضاء و بخشنامه خود احترام گذاشته و اين دستورالعمل را اجرا كند از سازمان نظام هم خواهش مي كنم حداقل در اين مورد خاص از سازمان دامپزشكي حمايت كند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
2
0
شاید اجرایی بشود شاید!!
با توجه به اینکه قدرت پول بیشتر از قدرت قانون می باشد،از انجمنهای صنفی انتظار می رود بجای پرداختن به مسایل حاشیه ای و انتخابات جامعه و نظام و غیره ذلک در جهت اهداف حقوق همکاران خود کوشا باشند و بی شک خرد جمعی راهنمای مسایل آینده خواهد بود.ما هم برای تلاشی که صورت خواهند داد آرزوی موفقیت داریم و این محکی خواهد بود برای انتخابات بعدی انجمنهای صنفی.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
عجب ! منظورت اینه که انجمنها برن کنار، شما و امثال شما بدون زحمت و دردسر تشریقتون را ببرید توی نظام و جامعه بکارای قشنگتون برسید ؟!! دیگه چی دوست دارید؟ ممنون که مارو با خرد جمعیتون آشنا کردید !! شما بهتره فعلا به فکر انتخابات نظام و جامعه باشید که فضاحت دوباره ببار نیاد و بیخیال انتخابات انجمن های صنفی و حقوق مسئولین فنی بهداشتی هم بشید. عزت زیاد
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
0
برای اینکه خیال تفکرات امثال دکترقیصر بیگی را راحت کنم دو نکته را متذکر می شوم:
1)مدیریت فعلی سازمان این آیین نامه را اجرا نخواهد کرد و مشمول مرور زمان خواهد شد.
2)نظارت دولتی را هم دیده ایم.همان آقایانی که درآمدشان در کشتارگاه آنقدر بالا بود که یادشان رفته بود حقوق کارمندی خود را از حساب برداشت کنند.اخیرا هم با قرارداد 89 روزه بدون بیمه و با حقوق پایین کار می کنند که یا انگیزه ندارند یا.... دریافت می کنند.
پس شبها خوب بخوابید و نگران نباشید که تدوین این آیین نامه پوششی است جهت انحراف افکار ازحقایق اپیدمیهای انفلوانزا و تب برفکی و یحتمل با آب و تاب در رسانه ها و وزارتخانه روی این آیین نامه مانور سنگینی خواهند داد.کمی صبور باشید تا ببینید.
پاسخ ها
کامیاب قیصربیگی
| Finland |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
سلام .دوست عزیر چندین سال با کارشناسان محترم بخش خصوصی همکار بودم .اگه معتقدم که ناظر دولتی هم باید در کنار بازرسین بخش خصوصی حضور داشته باشد فقط بخاطر حمایت از این دوستان و مصرف کننده است .در ضمن نگفتم و اعتقادی به اینکه نظارت فقط دولتی باشد نداشته و ندارم .در کشتارگاههای دام و طیور کارشناسان بخش خصوصی به همراه ناظر دولتی و در سایر مراکز کارشناسان بخش خصوصی به همراه نظارت مستمر و هدفمند دولتی و بایستی صفر تا صد بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی به دامپزشکی سپرد شود .
مسئول فنی بهداشتی
| India |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
دکتر بیگی، طرح شکست خورده ناظر دولتی 89 روزه در استان تهران مؤید همه چیز است. در این طرح متاسفانه از افرادی بعضاً بی تجربه استفاده شد که نه تنها باعث بهبودی وضع نظارت نشد بلکه راه را برای بسیاری ناخلفی ها باز کرد بطوری که هزینه ایاب و ذهاب هم از کشتارگاه دریافت کردند و از آنجا که بی تجربه بودند با عوامل کشتار درگیری های شدیدی هم پیدا کردند. حال تو خود بخوان ..... طبیعی است که افراد با تجربه با وضعیت طرح 89 روزه وارد این مقوله نمی شوند. هر طرحی باید مقدماتش مهیا باشد و ضمنا از افراد کار بلد استفاده شود، در غیر اینصورت نبودنش بهتر از بودنش است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
0
انشااله روزی نه چندان دور مشکل مسولین فنی حل خواهد شد و خانواده دامپزشکی چه خصوصی و چه دولتی ،جایگاهی بهتر ی خواهد داشت.و این مدیرانی شجاع و صادق می طلبد که فقط به صندلی خود فکر نکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
0
1
سلام. بنظر من دو روز دیگه همین بازنگری رو دکتر .......... هوا میکنه ودوباره بازنگری میشه. گفتم نگین نگفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
0
0
ضمن تشكر از حكيم مهر بابت تحليل منطقي ولي تا وقتي زر هست دوستان دولتي هم كنارشان هستند و شريكشان و تا وقتي دامپزشكي در دل جهاده كميت به كيفيت مي چربه يعني نظارت بهداشتي يعني كشك
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
0
0
سلام
تمام مشکلات مسئول فنی ها حل شده بود و فقط مشکلشون این بود که حقوقشون به چه شکلی پرداخت بشه
که سازمان دامپزشکی با خردمندی خاص خودش و اتشار بازنگری پنچم این مشکل را حل کرد
فقط یک سوال جا مانده وجود داره
آن هم این هست که چه
ضمانتی وجود داره که اگه کارفرمایی حقوق مسئول فنی را پرداخت نکرد مسئول فنی بتواند
با آن ضمانت به حقوقش برسه ؟
چون در ماده 11 فرآیند پیچیده و زمان بری روبه روی مسئول فنی قرار تا به حقوق عقب افتاده اش برسد
دکتر کامیاب قیصربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
0
0
سلام.از همه دوستان و بزرگان عذر خواهی می کنم ببخشید که اینقدر پر حرفی می کنم.از قرارداد 89 روز خبر ندارم،دقیقا حرف شما دوست عزیز را درک می کنم ناظرین بی تجربه جز بدبختی و آبرو ریزی و مایه شرمندگی چیز دیگری ندارند.تازه به همه چیز و همه کس مشکوک هستند ،فقط بخاطر بیسوادی خود از همه چیز می ترسند و گاهی گل به خودی می زنند .بازرسی گوشت علاوه بر دانش ،تجربه هم الزامی است ،دکتر و کارشناس هم ندارد.هر کسی که می خواهد یک سر بازرس گوشت شود ،باید حداقل سه سال سر خط کشتار کار کند ،تازه الفبای بازرسی را یاد بگیرد.
دکتر دقیقیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
0
0
بسیار جامع و مفید است انشاالله که عملی گردد و دو نکته‌ی مهم جا افتاده:
۱) آن دسته از مسئولین فنی که الان در حین فعالیت هستند باید منتظر بمانند تا قراردادشان تموم بشه و احیانا در صورت تمدید قرارداد بعدی شامل این قرارداد بشه!!!؟
۲) خواهشمندیم تعرفه‌ها بر اساس مناطق محروم و دشواری منطقه کاری محاسبه بشه مثلا حقوق مسئول فنی که در یک کلان شهر با امکانات بالا مشغول به کار هست با کسی که در جنوب و در گرمای طاقت فرستا و بد آب و هوا مشغول هست مطمئنن بایست تفاوتی داشته باشه، تهران با جاسک از نظر امکانات و آب و هوا یکی نیست که حقوقش هم یکی باشه. مثل پزشکان که تعرفه‌ی مناطق محروم دریافت میکنند
در نهایت با تشکر از جناب دکتر خلج که به فکر مسئولین فنی بود و خواهشمندیم هرچه سریعتر اجرا گردد ، چون واقعا دگ کم کم خجالت میکشیدیم بگیم دکتر هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
1
0
درود بر دکتر عباسی
ممدوحي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
0
0
ضمن تشكر از زحمات دكتر خلج و پيگيري حكيم مهر از حكيم مهر درخواست مي كنم اجراي دستورالعمل را پيگيري كرده و استانهايي كه ايين نامه را اجرا نمي كنند را معرفي كنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
0
0
سلام،بنده بیست سال در بخش خصوصی وآنهم در استان محروم خدمت کردم،متاسفانه در شرایط قهری دامپزشک پشتش خالیه واداره کل در بیشتر مواقع موضع منفعلانه میگیرد،ونظام هم وضعیت بهتری ندارد.تا جایگاه وشان دامپزشک ودامپزشکی ورقابت وستیز کاذب بین بخش مظلوم خصوصی و پر مدعای دولتی که خودرا تافته جدا بافته میداند واصلا جایگاهی برای بخش خصوصی قائل نیست از بین نرود،شرایط کماکان به نفع کارفرمای فرصت طلب وبخش دولتی داعیه دار وبه ضرر بخش خصوصی مظلوم ومقهور خواهد بود.نداشتن تشکل صنفی خصوصی دربیشتر استانها ومجمع عالی صنفی در سطح کشور،وچند دسته گی ضرر زیادی به این بخش وارد کرده است.مجمعی که میتواند بطور قانونی در برابر زیاده خواهی دولتیان و متصدیان بایستدوجایگاه به دست نیامده دامپزشک را به او بدهد.تا جایگاه وشانیت کار او مشکل باشد که هست و اینکه از بخش دولتی بخواهیم مشکل مارا حل کند در حالی که خود غرق مشکلات هست،آش همین آش هست وکاسه همین کاسه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
0
1
امیدوارم که بتونن اجرا کنن که احتمالش زیاد نخواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
0
مدیر کل استان علنی مگوید من اجازه نمی دهم بخش خصوصی از کارمند من حقوقش بیشتر شود . مرحبا
نظر شما
ادامه