کد خبر: ۳۴۸۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر



مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری طی مراسمی در شبکه دامپزشکی شهرستان،«بیژن حسین‌پور» سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان لردگان را معرفی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از یوسف عبدالهی سرپرست پیشین شبکه دامپزشکی شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه زحمات بسیاری کشیده شده تا توزیع مرغ زنده در این شهرستان جمع آوری شود باید این نظارت ها استمرار داشته باشد تا متخلفین جرائت شروع دوباره زنده فروشی را نداشته باشند.

«دکتر عبدالمحمد نجاتی» همچنین کشتار دام ها در کشتارگاه در شرایط بهداشتی و لیبل(برچسب) گذاری لاشه های کشتاری را مهم برشمرد و گفت: مردم حق دارند از گوشت سالم و بهداشتی مورد تایید دامپزشکی مصرف نمایند.

دکتر نجاتی نظارت بر مزارع پرورش ماهی و انجام واکسیناسیون جمعیت دامی تحت پوشش شهرستان را از کار های با اهمیت دانست.

وی در پایان با اهدای هدیه ای از زحمات یوسف عبدالهی که هم اکنون بازنشسته شدند تقدیر و تشکر کرد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک بخش خصوصی چهارمحال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
0
0
پس بالاخره یه نفر بازنشست شد، آقای حسین پور مبارک باشه شایستگیشو دارید حالا یه نفر کم دارید حالا چه استخدامی دارید دکتر یا کاردان و اینکه چه گرایشی می خواهید، جواب دهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
0
0
کی میشه آقای ....... عوض بشه و یکی که واقعا دکتر دامپزشک کاربلد و کسی که خوب بتونه حرف بزنه بیاد ........... بشه واقعا که دامپزشکای این استان بدبختن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
0
0
مبارک باشه
نظر شما
ادامه