کد خبر: ۳۴۱۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر



مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: مدیرعامل یک شرکت کنسرو ‌سازی ماهی در شهرستان چابهار به ۲ سال حبس محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، «دکتر مهدی حسینی» مدیرکل دامپزشکی استان گفت: مدیرعامل یک شرکت کنسرو سازی ماهی در چابهار که اقدام به فرآوری ماهی فاسد، تعویض بسته‌بندی، درج تاریخ انقضای غیر واقعی بر روی لیبل و عرضه آن در سطح کشور نموده بود به دستور مقام قضایی و مطابق ماده 688 قانون مجازات اسلامی به 2 سال حبس محکوم شده و حدود 100 تن ماهی باقیمانده فاسد موجود در انبار آن شرکت نیز با حکم‌قضایی معدوم‌سازی شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چابهار نیز در این باره اظهار داشت: در طی بازرسی‌های نظارتی مستمر کارشناسان این اداره، تخلفات شرکت مذکور مشاهده شد و از آنجا که تمامی این اعمال از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه و به خطر انداختن سلامت شهروندان از طریق عرضه فرآورده‌های خام دامی فاسد می‌باشد؛ پرونده‌ای علیه شرکت مذکور در مراجع قضایی تنظیم شد، با پیگیری‌های انجام شده در نهایت حکم معدوم‌سازی این محموله و بازداشت مدیرعامل شرکت متخلف صادر شد.

«دکتر اولیاء میرلاشاری» افزود: در شهرستان چابهار با وجود وسعت فراوان ناحیه تحت پوشش، کمبود نیرو، امکانات و همچنین گستردگی و تنوع فعالیتهای اداره دامپزشکی، همواره حفظ و حراست از سلامت جامعه و مصرف کنندگان در اولویت تمامی پرسنل بوده و آنها در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار می‌برند.

در پایان دکتر میرلاشاری از مقامات محترم قضایی و انتظامی شهرستانهای چابهار و دشتیاری که در این زمینه نهایت همکاری و حساسیت روی موضوع بهداشت شهروندان را با اداره دامپزشکی چابهار داشتند تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد با تداوم این همکاری‌ها امکان بروز اینگونه تخلفات در سطح شهرستان برای خاطیان نخواهد بود.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر حسین زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
1
کاش رئیس اداره نظارت شهرستان .......... هم به جای ........... و اخراج مسئولین فنی بهداشتی که با کارفرما در خصوص تخلفات بهداشتی درگیر می شدند کمی به فکر سلامت و بهداشت جامعه بود.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
1
لااقل اون بنده خدا ماهی فاسد را کنسرو می کرده.بیا تو استانهای پرجمعیت ببین چه خبره.
ماهیان تاریخ گذشته میادین تره بارکه مرجوع می شود میارن منجمد می کنند و فیله می کنند.چهارتا ایزو و غیره هم رویش می زنند و وکیوم شده و خوشگل میدن دست مصرف کننده بدبخت.اینها به کنار پلنگ ماهی بر چسب شیرماهی می خوره و جراح ماهی کفشک و حلوا سیاه میشه و هزاران شعبده بازی دیگر.
استاد عین سواد اینها را ول کرده چسبیده که چطوری میشه آیین نامه ای وضع کرد که مرغدار و دامدار در آینده بسیار نزدیک صرفا از خوراک دام و طیور بروبچز استفاده کنند!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
0
نوش جون مردم مملکتی که واسه دامپزشکی ارزشی قائل نیستن.بذارید مردم خوب بخورن مسولین خوب فراورده های تاریخ گذشته بخورن حالشون جا بیاد تا قدر دامپزشکی رو بدونن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
1
................... اگر این موضوع صحت دارد باید نام شرکت ویا اسم تولیدکننده را اعلام کند شاید هم اکنون شهروندی الان درحال مصرف این محصول فاسد باشد
نظر شما
ادامه