کد خبر: ۳۳۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: ضارب رئیس و کارشناس اداره دامپزشکی نهاوند توسط پلیس دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه خبری گرو، «سرهنگ منصور ملکی» گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی ضارب رئیس اداره دامپزشکی و کارشناس این اداره که متواری بود در سریع‌ترین زمان بازداشت شد.

وی اظهار داشت: ضارب که ساکن یکی از روستاهای نهاوند بود پس از دستگیری با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: این حادثه به این صورت اتفاق افتاده است که اکیپ دامپزشکی متشکل از رئیس و کارشناس این اداره به یک مرغ فروشی به دلیل موارد بهداشتی تذکر می‌دهند که با حمله مغازه‌دار به آن‌ها مواجه می‌شوند و هر دو نفر مصدوم می‌شوند.

در این ماجرا مرغ فروش به حیدر سلگی رئیس اداره دامپزشکی نهاوند و حسن توکلی کارشناس نظارت بر بهداشت مواد غذایی با تبر حمله می‌کند و آن‌ها را مجروح می‌کند.

ضارب نیز پس از درگیری متواری می‌شود ولی توسط نیروی انتظامی بازداشت می‌شود و مصدومان نیز برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌شوند که حال هر دو نفر آن‌ها مساعد گزارش‌شده است.

همچنین رسولی مدیرکل دامپزشکی استان همدان ضمن ابراز تأسف برای انجام این‌گونه اتفاقات افتاده برای کارکنان سخت‌کوش دامپزشکی، گفت: با متخلفین عرصه بهداشت مواد خام دامی به‌شدت برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: در خصوص این اتفاق حتماً با تشکیل پرونده قضایی از طریق مقامات قضایی استان پیگیر خواهیم بود تا انشا الله من‌بعد شاهد این‌گونه اتفاقات تلخ نباشیم.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
0
به نظرم باید با .................. که این دستورات بدون قانون را صادر میکند برخورد شود در کدام ایین نامه نوشته مرغ فروشی در روستا ممنوع است چرا جان کارمندان ......... را به خطر می اندازید مگر میشود
نظر شما
ادامه