کد خبر: ۳۳۸۷۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
مدیرکل دامپزشکی استان همدان در گفت‌وگو با حکیم مهر افزود: در این حادثه، دکتر سلگی از ناحیه کمر و ستون فقرات و کارشناس نظارت بر بهداشت مواد غذایی این اداره از ناحیه دست و صورت و همچنین گوش، زخمی شده‌اند که احتمال پارگی پرده گوش وجود دارد ...
 
حکیم مهر - اکیپ بازرسی و نظارت دامپزشکی شهرستان نهاوند که عصر دیروز برای بازرسی از مراکز تولید، توزیع و عرضه مواد خام دامی به یکی از روستاهای اطراف شهرستان مراجعه کرده بودند، توسط یک مرغ فروش متخلف، با تبر مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
در این حادثه، «دکتر حیدر سلگی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نهاوند و یکی از کارشناسان این اداره به شدت آسیب دیدند. مجروحین هم اکنون در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارند و ضاربین نیز متواری هستند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان در گفت و گوی اختصاصی با حکیم مهر، ضمن تایید این مطلب، گفت: «در این حادثه، دکتر حیدر سلگی از ناحیه کمر و ستون فقرات و کارشناس نظارت بر بهداشت مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از ناحیه دست و صورت و همچنین گوش، زخمی شده اند که احتمال پارگی پرده گوش وجود دارد.»

دکتر محمودرضا رسولی با بیان اینکه وضعیت عمومی این همکاران مناسب است، تاکید کرد: «همکاران که هم اکنون تحت مداوا هستند، به مراجع قضایی مراجعه و پرونده قضایی تشکیل داده اند که پیگیری های لازم در این خصوص در حال انجام است.»

وی در توضیح بیشتر این اتفاق، با یادآوری اینکه این فروشنده سابقه تخلف های مشابه را داشته است، تصریح کرد: «همکاران ما پیش از این در چندین نوبت به او اخطار کتبی داده و متخلف را به تعزیرات معرفی کرده بودند. این بار که مراجعه صورت گرفت، فرد متخلف کنترل خود را از دست داده و به همکاران حمله ور شده است.»

رسولی در ادامه به خبرنگار حکیم مهر گفت: «با توجه به شیوع بیماری آنفلوانزای پرندگان در برخی نقاط کشور و نیاز به انجام اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از انجام اقداماتی که سلامت شهروندان را تهدید می کند، همکاران ما همواره با افراد متخلف برخورد می کنند.»

مدیرکل دامپزشکی استان همدان در پایان ضمن ابراز تاسف برای انجام این گونه اتفاقات افتاده برای کارکنان سخت کوش دامپزشکی، تصریح کرد: «با متخلفین عرصه بهداشت مواد خام دامی به شدت برخورد خواهد شد و در خصوص این اتفاق حتما با تشکیل پرونده قضایی از طریق مقامات قضایی استان پیگیر خواهیم بود تا بعد از این شاهد اینگونه اتفاقات تلخ نباشیم. از آنجاکه کارکنان دامپزشکی در راستای حفظ سلامت شهروندان فعالیت می کنند و به دنبال منافع شخصی خود نیستند، لذا شهروندان هم باید همکاری کنند تا اهداف سازمان دامپزشکی و سلامت جامعه پیش برود.»
 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
به نظر بنده در صورت امکان جهت برخورد با اینگونه متخلفین باید با هماهنگی و حضور مراجع نظامی و انتظامی اقدام نمود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
2
درمورد مشابهی در شهرستان ما بعد از کلی رفت و آمد به دادگستری آخرش ما کارشناسان شبکه و اداره کل محکوم شدیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
4
در کار دامپزشکی دامپزشک ها تنهاترین هستند و در صورت بروز اتفاق و حادثه خودشان هستند و خودشان بدون هیچ حامی و پشتیبان...
درود بر سربازان تنهای سلامت و بهداشت جامعه
دامپزشك
|
Canada
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
1
جاي بسيار تاسف دارد براي اين همكار با وجدان كاري بالا كه دچار چنين حادثه اي شدند. حس وظيفه شناسي و وجدان كاري براي حفظ سلامت جامعه بسيار ستودني است اما نه در سيستمي كه اگر خداي تا خواسته مساله منفجر به اسيب جدي همكار شود سازمان هيچگونه حمايتي از فردو خانواده اش نمي كند. همكاران عزيز جان خود و امنيت خانواده خود را بخاطر سيستم معيوب سازمان به خطر نياندازيد. اين مساله براي چندمين بار هست كه رخ مي دهد و در شهرها ديگر موارد مشابه در كشتارگاهها بسيار رخ داده و نهايت امر هنوز نشكل پابرجاست چون ضعف سيستم همچنان پابرجاست. جاي شرمساري براي مسولين رده بالآي سازمان و اندسته از مديران كه كار را به اينجا كشاندند و حالا نقش مشاوران همان سازمانهاي دارند، ........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
1
تو یه بازرسی یه محموله چند تنی مرغ آلوده رو توقیف کردم و تو راه انتقال به سردخونه صاحب بار اومد ۱میلیون داد گفتم این پولا خوردن نداره، گفت یا پولو میخوری یا چاقومیخوری، به رییسم اطلاع دادم و اون با کمال میل پولو خورد و محموله رو آزاد کرد
نظر شما
ادامه