کد خبر: ۳۳۸۱۴
 

با پیگیری های اداره کل دامپزشکی استان چهار محال و بختیاری تعداد 11 نفر دکتر دامپزشک به عنوان مسئولان فنی بهداشتی مزارع پرورش ماهی مشغول به کار می شوند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل دامپزشکی استان با اعلام این خبر گفت: با این کار هم اشتغال و نظارت بر تولید ماهیان سردآبی استان محقق شده است.

«دکتر عبدالمحمد نجاتی» افزود: علاوه بر مسئولین فنی مزارع تکثیر و پرورش ماهی اداره کل دامپزشکی استان هم نظارت‌های ذاتی خود را اعمال و آزمایشات لازم را انجام می‌دهد که خوشبختانه ماهی تولیدی در استان سالم می‌باشند.

وی بیان داشت: با بکارگیری مسئولین فنی مزارع پرورش ماهی در سطح استان کلیه کارهای مربوط به مزارع پرورش ماهی اعم از تأئیدیه سلامت ماهی جهت ارائه به بازار مصرف، تائیدیه بچه ماهی جهت خرید و فروش، تأئیدیه مزرعه جهت تخلیه تخم چشم‌زده و ارائه نمونه به مرکز تشخیص ماهیان سردآبی با گواهی از این افراد انجام می‌گیرد و بدون برگه تأئیدیه مسئولین فنی هیچ گونه مجوزی در خصوص موارد مذکور صادر نخواهد شد.

دکتر نجاتی تصریح کرد: در حقیقت مسئولین فنی پلی هستند بین بخش دولتی و خصوصی و مهمترین نقش این افراد در مزارع کنترل بهداشتی، کنترل بیماریها و ارائه یک محصول کاملاً سالم به جامعه خواهد بود.

 
 
نظر شما
ادامه