کد خبر: ۳۲۹۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
در پی پلمپ مراکز فروش مرغ زنده در شهرستان کهگیلویه:
«دکتر کرم‌الله کیانی‌نسب» گفت: شب گذشته افراد ناشناسی بر روی خودروی شخصی‌ام اسید ریختند که به نظر می‌رسد به دلیل اجرای طرح جمع‌آوری مکان‌های فروش مرغ زنده باشد ...
 

حکیم مهر - در پی جمع آوری مرغ فروشی های زنده در شهرستان کهگیلویه، شب گذشته افراد ناشناس بر روی خودروی شخصی رییس شبکه دامپزشکی کهگیلویه اسید پاشیدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدای جنوب، «دکتر کرم الله کیانی نسب» اظهار داشت: شب گذشته فرد یا افراد ناشناس به خودروی شخصی اینجانب که در حیاط منزل مسکونی پارک بود، اسیدپاشیدند و متواری شدند.

وی بابیان اینکه این حادثه به جمع آوری مرغ فروشی های شهرستان مرتبط است، گفت: در راستای مبارزه با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و طبق مصوبه شورای تأمین، کلیه مرغ فروشی های زنده در سطح شهرستان کهگیلویه با تصویب شورای تامین، توسط اکیپ ویژه شورای سلامت و متشکل از مرکز بهداشت، محیط زیست، دامپزشکی و صنعت و معدن و با همکاری نیروی انتظامی پلمپ شدند.

کیانی در همین خصوص گفت: در سال های گذشته نیز با تهدید افراد ناشناس در هنگام پلمپ مرغ فروشی ها روبرو شده ایم که پرونده های آن هم اکنون در دست اقدام می باشد.

وی با تقدیر از دادستان محترم، نیروی انتظامی و شورای تأمین شهرستان، خواستار برخورد جدی و شناسایی متخلفان شد.

کیانی در پایان افزود: بیش از ۵۰ مرغ فروشی در شهرستان کهگیلویه جمع آوری شدند.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
0
عجب رنگ خوبی داشته ماشینو هیچیش نشده.بعدم میگن ماشینای داخلی بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
0
بنده خدا دکتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
0
ماشین یه دکتر باید پژو باشه؟!!!
نظر شما
ادامه