کد خبر: ۳۲۵۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

 «دکتر محمود خدری»  رئیس اداره دامپزشکی کرج از ضبط و معدوم سازی بیش از 6 تن  مواد اولیه تاریخ مصرف گذشته مورد استفاده در کارخانه های خوراک دام و طیور خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان کرج، در اوایل هفته جاری طی بازرسی های کارشناسان بخش نظارت بر بهداشت عمومی کرج، مقدار 6 تن مواد اولیه (زئو بایندر) خوراک دام و طیور که در انبار یک کارخانه خوراک دام دپو شده بود کشف و ضبط شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرج در همین رابطه گفت: به دلیل منقضی شدن تاریخ مصرف محموله مورد نظر و غیر قابل مصرف بودن و با هماهنگی و دستور مقام قضائی، این محموله در حضور کارشناسان این اداره و مدیریت کارخانه خوراک دام معدوم سازی گردید.

دکتر خدری ادامه داد: کارشناسان این اداره هر گونه تخلف بهداشتی در حوزه دام و طیور را به شدت پیگیری کرده و با متخلفین بدون هیچ اغماضی در چارچوب قانون برخورد خواهند کرد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
0
یک لحظه تصور کنید طرح پیشنهادی دکتر خلج مبنی بر سپردن تضمین سلامت بر عهده کارفرما در سایه مشاوره با امثال موافق قدیری (رییس انجمن خوراک دام و طیور )اجرایی شود.......
Petmehdivet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
0
زئولیت تاریخ گذشته؟مگه روی کیسه زئولیت تاریخ مصرف هم میزنن؟زئولیت کیلویی ۷۰ تومن حالا میگم این مثلا فرآوری شده باشه کیلویی ۱۰۰ تا ۱۲۰ تومن.۶ تن میشه ۷۰۰ هزار تومن.خوب هست متخصصین بگویند خطرات مصرف زئولیت تاریخ گذشته چی هست.بهتر نیست توجه بیشتری به دان و کنسانتره و مکمل های موجود در بازار شود؟کافی هست با نگاهی بر روی آنالیز روی پاکت ها و قیمت خنده دار آنها فهمید چه تقلب گسترده ای بصورت خیلی آشکار انجام می شود
نظر شما
ادامه