کد خبر: ۳۱۸۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

با امضای قرادادی بین سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و شرکت آتیه سلامت ایرانیان، تمامی اعضای سازمان نام دامپزشکی در سطح کشور می‌توانند از مراکز درمانی طرف قرارداد، خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی دریافت نمایند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، بر پایه این قرارداد حق عضویت سالانه برای هر نفر سرپرست خانوار مبلغ یک میلیون ریال و برای افراد تحت تکفل ایشان 500 هزار ریال می‌باشد که از 20 تا 60 درصد تخفیف بر روی تعرفه مصوب در تمامی خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی طرف قرارداد را شامل می‌شود.

بر اساس این گزارش فاز نخست این قرارداد در شهرهای تهران، البرز، مشهد، ارومیه، قزوین، ساوه، نوشهر و بندرعباس اجرایی می‌شود، همچنین در استان‌هایی که متقاضیان آن بیش از 200 نفر باشد با حداکثر ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی قرار دارد منعقد خواهد شد.

شایان ذکر است درصورت عدم رضایت مشتری از نحوه عملکرد شرکت و یا کیفیت ارائه خدمات مراکز دندانپزشکی به مشتری و یا بروز هرگونه اختلاف، داوری به کمیسیونی مرکب از نماینده حقوقی طرف اول و نماینده طرف دوم و یک نفر داور به عنوان داور مرضی‌الطرفین ارجاع می‌گردد و رأی داور معتبر و لازم الاجبار است.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به دفتر نظام دامپزشکی استان مراجعه و از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

شماره‌های تماس‌ برای کسب اطلاعات بیشتر:6- 44031085 و 1-44030160

مشاهده تعرفه عمومی خدمات دندانپزشکی

مشاهده تعرفه تخصصی خدمات دندانپزشکی

مشاهده مراکز درمانی طرف قرارداد

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
سلام
کارهای تبلیغاتی بی اثر
چرا درطول سالیان گذشته یادتان نبود
خدا راشکر اتخابات نظام لغو شد
نظر شما
ادامه