کد خبر: ۳۱۷۱۸
 
 

نماینده مردم شهرستان های فیروزه و نیشابور در مجلس شورای اسلامی جهت همکاری با شبکه دامپزشکی فیروزه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان فیروزه، «هاجر چنارانی» منتخب مردم شهرستان های فیروزه و نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت خدمات دامپزشکی در امرار معاش مردم روستاهای محروم گفت: یکی از مطالبات مردم در دیدار با نمایندگان شورای اسلامی ارتقاء سطح خدمات دامپزشکی و توجه دولت و مسئولین به ایجاد بستری پایدار جهت کسب و کار دامداران در سطح روستاها می باشد.

نماینده مردم شهرستان های فیروزه و نیشابور در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستاهای مرزان و گرماب شاهزاده از توابع شهرستان فیروزه افزود: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را جهت ارتقاء خدمات دامپزشکی و هر چه پر رنگ تر شدن نقش دامپزشکی در سطح روستاها اعلام می دارم.

رئیس شبکه دامپزشکی فیروزه نیز با اشاره به اینکه 50 درصد در آمد مردم فیروزه از کسب و کار دامداری حاصل می شود، خاطرنشان کرد: باتوجه به افزایش شهرنشینی و مهاجرت روستائیان به حاشیه شهرها توجه به خدمات دامپزشکی کم هزینه ترین راه ایجاد کسب و کار در روستاها می‌باشد.

«دکتر طاهری» در ادامه یادآور شد: حفظ و توسعه اشتغال در روستاها با افزایش کیفیت خدمات دامپزشکی رابطه مستقیم داشته و خدمات دامپزشکی باعث افزایش سطح سلامت مردم و اشتغال زایی می شود که از اهداف استراتژیک نظام جمهوری اسلامی ایران و اقتصاد مقاومتی است.

 
 
نظر شما
ادامه