کد خبر: ۳۱۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

یک متخصص پوست و مو گفت: سفیدآب با استفاده از نخاع برخی حیوانات و نوعی خاک تهیه می‌شود که امکان بیمار بودن نخاع حیوان وجود دارد، و بهتر است مصرف نشود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از جام جم، سفیدآب یا روشور، نوعی لایه‌بردار و سفیدکننده پوست بدن است که به طور سنتی در ایران به شکل توپ‌های کوچک سفیدرنگ تولید می‌شود که از آن برای لایه‌برداری پوست‌های مرده استفاده می‌شود.

«دکتر سید مسعود داوودی» متخصص پوست و مو زیاده‌روی در مصرف وسایل کمکی شست‌وشو مانند لیف، کیسه و سفیدآب را باعث خراش پوست و آسیب آن دانست و گفت: حضور ۳۰ تا ۴۰ ثانیه‌ای شوینده روی پوست کافی است و دیگر نیازی به استفاده از کیسه یا سفید آب نخواهد بود.

این متخصص پوست و مو استفاده از سفیدآب را توصیه نمی‌کند و می‌گوید: با توجه به این که این محصول با استفاده از نخاع برخی حیوانات و نوعی خاک تهیه می‌شود و امکان بیمار بودن نخاع حیوان وجود دارد، بهتر است مصرف نشود. حتی گزارش ابتلا به سیاه زخم از طریق مصرف سفیدآب دریافت کرده‌ایم.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
1
اين متخصص نزديك به 100 سال حداقل از جامعه علمي بدور افتاده .............. نمي داند از سالهاي بسيار قبل اين موضوع را مي دانستند . اما خب مهم نيست .بگذاريد بخندد . بيچاره پوست و موي مردم كه به دست چه كساني به نابودي مي افتند .
نظر شما
ادامه