کد خبر: ۳۰۶۶۹
 

مراسم بزرگداشت شهید دکتر حجت الله نیک عزم فردا (24 تیر) با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و اعضای شورای اداری استان در محل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، مراسم بزرگداشت شهید والا مقام دکتر حجت الله نیک عزم از کارشناسان ارشد اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در حمله تروریستی دالاهو فردا رأس ساعت 8 صبح با حضور دکتر مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور و اعضای شورای اداری استان کرمانشاه در محل نمازخانه سازمان جهاد کشاورزی استان برپا می شود.

برگزاری این مراسم همچنین با حضور کارکنان و پرسنل خدوم اداره کل دامپزشکی استان، سازمان جهاد کشاورزی و خانواده معظم آن شهید بزرگوار صورت می گیرد.

در این مراسم علاوه بر بزرگداشت یاد و خاطره شهید دکتر حجت الله نیک عزم، مراسم قرائت زیارت عاشورا نیز با حضور شرکت کنندگان در این محفل برگزار خواهد شد.

گفتنی است شهید دکتر حجت الله 17 سال از عمر بابرکت خود را وقف خدمات صادقانه در راستای تامین بهداشت عمومی و صیانت از سرمایه های دامی منطقه کرد و در روز بیستم تیرماه سال جاری در حین مأموریت توسط گروهک های تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
 
نظر شما
ادامه