کد خبر: ۳۰۹۴۱
 
 

 «سید پرویز فتاح» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و «حشمت الله فلاحت پیشه» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل «شهید دکتر حجت الله نیک عزم» با خانواده این شهید دیدار کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از میزان، بر روی در خانه شهید، اعلامیه ای که برای هفتمین روز درگذشت حجت الله نیک عزم بوده است، خودنمایی می کند.

وارد خانه که می شویم، پدر به استقبالمان می آید. در نگاه اول مشخص است که او یک پای خود را در جبهه جا گذاشته، در چهره اش هم درد شهادت پسر به خوبی مشهود است.

از شهید تنها یک پسر 15 ساله باقی مانده است. «شایان» فرزند شهید است و مادرش می گوید زمانی که خبر شهادت پدر را شنیده، راهی مسجد محل شده و از آن روز به بعد هم دائم برای کاهش دلتنگی هایش به مسجد می رود.

دکتر حجت الله نیک عزم از دوستان نزدیک حشمت الله فلاحت پیشه بوده و آنها 7 سال در تهران با یکدیگر هم خوابگاه بوده اند.

فلاحت پیشه با اشاره به ارتباط نزدیک خود با حجت الله نیک عزم می گوید: شهید از دوستان نزدیک من بود و سال ها با یکدیگر هم خوابگاه بودیم.

وی می افزاید: حجت الله نیک عزم با اینکه فارغ التحصیل رشته دامپزشکی از دانشگاه تهران بود، زمانی که وارد کرمانشاه شد هیچ گاه نخواست که برای خودش کار کند و با اینکه اگر این کار را انجام می داد، درآمد بسیاری به دست می آورد اما چنین کاری نکرد. او با اینکه سال ها از فعالیتش می گذشت، هنوز نتوانسته بود برای خانواده اش خانه بخرد و خانه او اکنون استیجاری است.

در پایان این دیدار، شایان، فرزند شهید حجت الله نیک عزم به فلاحت پیشه می گوید که آرزوی دیدار با رهبری را داشته و دوست دارد روزی به دیدار ایشان برود.
 
 
خبرهای مرتبط
نظر شما
ادامه