کد خبر: ۳۰۶۶۸
 

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با محکوم کردن حادثه تروریستی دالاهو، گفت: شهادت دکتر نیک عزم نه تنها انگیزه تلاشگران عرصه سلامت و بهداشت عمومی جامعه را کاهش نمی دهد، بلکه موجب افزایش احساس مسئولیت پذیری در خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم محروم منطقه نیز می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر نادر پرور» با محکوم کردن حادثه تروریستی ریجاب، اظهار داشت: خدمت رسانی در راستای حفظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه مهمترین وظیفه سازمان دامپزشکی است که تلاشگران این عرصه از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به مردم کوتاهی نمی کنند.

وی افزود: اقدام ناجوانمردانه و تروریستی که در روز 20 تیرماه با هدف ناامن جلوه دادن منطقه و کاهش خدمت رسانیبه مردم منطقه صورت گرفت،ذره ای از انگیزه تلاشگران عرصه بهداشت و سلامت عمومی جامعه را کاهش نداد، بلکه موجب گردید تا کارکنان خدوم و زحمتکش دامپزشکی با توان مضاعف در راه خدمتگزاری صادقانه پیرو آن شهید والا مقام باشند .

این مقام مسئول با اشاره به اینکهدر روز 20 تیرماه در راستای رفع مسائل ومشکلات منطقه به ویژه مجتمع پرورش ماهیان سردابی ریجاب پس از شرکت در جلسه شورای ادارای شهرستان دالاهو به همراه تعدادی از مسئولان از جمله دکتر فلاحت پیشه نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دالاهو، مدیر کل شیلات و ... عازم منطقه ریجاب شدیم، گفت: در بین راه، حمله یک گروه تروریستی منجر به شهادت مظلومانه، دکتر حجت الله نیک عزم یکی از کارشناسان مجرب و تلاشگراین اداره کل، راننده فرماندار دالاهو و مجروح شدن فرماندار دالاهو، فلاحت پیشه نماینده مجلس، مدیرکل شیلات وآقای بختیار پور تکنسین دامپزشکی شد که جامعه دامپزشکی استان این اقدام تروریستی را به شدت محکوم می کند.

وی تأکید کرد: اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در این حادثه تروریستی یکی از مدیران شایسته و کارشناسان خستگی ناپذیر خود را از دست داد، ضایعه تلخ، ناباورانه و تاٌسف باری که از خاطر پرسنل این اداره کل فراموش نمی شود.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه دکتر نیک عزم بالغ بر 17 سال از عمر با عزت خود را وقف خدمات صادقانه در راستای تامین بهداشت عمومی و صیانت از سرمابه های دامی منطقه در زمان تصدی در پست های رئیس شبکه های دامپزشکی کرمانشاه، گیلانغرب، سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و همچنین مسئولیت های ستادیسپری کرد.

پرور خاطرنشان کرد: شهادت این پاسدار جان برکف عرصه بهداشت عمومی و امنیت غذایی بار دیگر نشان از حساسیت وظایف و مظلومیت تلاشگران خانواده بزرگ دامپزشکی رابیش از پیش مسجل ساخت وبا دلی اندوهگین مشیت خداوندی را گردن می نهیم و یقین داریم که این اتفاق عزم همکاران ما را در خدمت به مردم جزم تر خواهد کرد.

به گفته مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه، در راستای ساماندهی 260 استخر پرورش ماهی در منطقه ریجاب از سال 92 تاکنون جلسات مستمری با تلاش ها و پیگیری های مجموعه استانداری، فرماندار دالاهو، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل شیلات، دامپزشکی و ...در کمیته سلامت و امنیت غذایی این شهرستان برگزار شد که منجر به راه اندازی مجدد مجتمع پرورش ماهیان سردابی ریجاب با مدیریت واحد شد که علاوه بر اشتغال زایی، سالانه حدود 3 هزار تن ماهی قزل آلا در این مجتمع با رعایت مسائل بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی تولید می شود.
 
 
نظر شما
ادامه