کد خبر: ۳۰۳۸۷
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: ۵۲۰ کیلوگرم گوشت فاسد در یک رستوران و ۲۴۰ کیلوگرم خرده گوشت فاقد مشخصات در یک سردخانه توسط بازرسان دامپزشکی قزوین کشف و ضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر عیسی غیاث یزدی» در این باره اظهار کرد: طی بازدید صورت گرفته توسط کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از یک باب رستوران، ۵۲۰ کیلوگرم خرده گوشت فاقد مشخصات و مشکوک به فساد در سردخانه واحد مشاهده و در بازدید از یک واحد سردخانه نگهداری فرآورده های خام دامی منجمد در سطح شهرستان نیز، ۲۴۰ کیلوگرم خرده گوشت فاقد مشخصات کشف و ضبط و نسبت به نمونه برداری از محموله ها اقدام لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به تایید فساد هر ۲ محموله بر اساس نتایج آزمایشات افزود: روند معدوم سازی محموله های مذکور انجام شد و مراتب از طریق دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

یزدی در پایان به صاحبان رستوران ها و غذاپزی ها توصیه کرد: فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تهیه و با توجه به عدم تامین شرایط دمایی مناسب در واحدها، از نگهداری حجم بالای فرآورده های خام دامی در واحد خودداری و این فرآورده ها را از مراکز معتبر تامین شود.
 
 
نظر شما
ادامه