کد خبر: ۳۰۲۹۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
به همت انجمن صنفی واردکنندگان دارو و مواد بیولوژیک دام:
در مراسم افطاری که به میزبانی انجمن صنفی واردکنندگان دارو و مواد بیولوژیک دام برگزار شد، رئیس سازمان دامپزشکی، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه، تنی چند از اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران و مسئولین سازمان دامپزشکی کشور نیز حضور داشتند ...
 
 

حکیم مهر - انجمن صنفی وارد کنندگان دارو و مواد بیولوژیک دام شامگاه یکشنبه 23 خرداد 95 میزبان دکتر خلج رئیس سازمان دامپزشکی، دکتر مفتح، دکتر داوودی و دکتر وقفچی نمایندگان مجلس، مهندس معصومی، دکتر ریاحی و دکتر فروزان فرد اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران و هیات رئیسه کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران، دکتر مهدوی نژاد، دکتر آزاد، دکتر عبداللهی و مهندس اکبرپور بود.

در این جلسه که به دعوت هیات مدیره در محل دفتر انجمن صنفی و با حضور تعدادی از مشاوران هیات مدیره در فضایی همدلانه و صمیمی به صرف افطاری برگزار شد، پس از خیر مقدم و تشکر آقایان میرباقری و معصومی برای حضور مهمانان و ارائه گزارش مختصری از فعالیت های انجمن در یک سال گذشته، مدیران و نمایندگان حاضر در جلسه درباره لزوم همکاری بخش خصوصی و مجلس و سازمان دامپزشکی برای حل مشکلات دامپزشکی کشور و بهبود و توسعه فعالیت ها در جهت ارتقای بهداشت و بهره وری دامداری و مرغداری کشور به گفتگو پرداختند.

«دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن اشاره به این که واردکنندگان دارو و مواد بیولوژیک دام نقش مهمی در انتقال دانش و تکنولوژی و محصولات نوین داشته اند، تاکید کرد که نباید نگاه ما به واردکنندگان، نگاهی نادرست باشد و خواستار همکاری بیشتر سازمان و انجمن به خصوص با توجه به مباحث مهم ملی و جهانی مربوط به مقاومت آنتی بیوتیکی شدند.

وی همچنین بر لزوم تعامل فعال مجلس و دولت و بخش خصوصی و بخش دانشگاهی دامپزشکی کشور تاکید کرد.

 «دکتر محمد مهدی مفتح» نماینده پرسابقه و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه نیز با ابراز خشنودی از حضور در جمع پیشکسوتان و متخصصان حوزه فرآورده های دامپزشکی، آمادگی مجلس برای بررسی و تصویب هر گونه طرحی که موجب بهبود فضای کسب و کار و نیز بهبود شرایط بخش دامپروری و دامپزشکی کشور شود را اعلام کرد و اظهار داشت که حتی امکان ارسال مستقیم طرح ها از سوی سازمان های مردم نهاد مثل انجمن صنفی به مجلس وجود دارد.

«دکتر یوسف داوودی» نماینده دامپزشک مجلس نیز با قدردانی و ابراز خشنودی از حضور در انجمن، با توجه به سابقه و تخصص و تجربه طولانی مدت شان در امور درمانگاهی و آموزشی، با بر شمردن نگرانی های دامداران و خسارات بزرگ وارده به ایشان در همه گیری ها، تب برفکی را مثال زده و قویاً خواستار استفاده سازمان دامپزشکی از توانایی های اعضای انجمن صنفی واردکنندگان دارو و مواد بیولوژیک دام در پیش بینی و پیشگیری از اپیدمی ها شد.

«دکتر حسن فروزان فرد» عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و هیات رئیسه کمیسیون اقتصاد سلامت نیز با ابراز خشنودی از پیوستن انجمن صنفی واردکنندگان دارو و مواد بیولوژیک دام به کمیسیون های تخصصی اتاق تهران، از توان فنی و علمی و اجرایی انجمن تقدیر کرد و ضمن اعلام آمادگی اتاق تهران و اتاق ایران برای همکاری، تعامل و واگذاری بیشتر امور اجرایی از جانب سازمان دامپزشکی به انجمن صنفی را خواستار شدند .

 «دکتر علی وقفچی» نماینده دامپزشک مجلس نیز پس از قرائت شعری زیبا در توصیف همدلی و وحدت و ضمن قدردانی و خشنودی از حضور در انجمن صنفی و بیان حدیثی از پیامبراسلام (ص) با تاکید بر اهمیت تعامل و هم گرایی بخش های مختلف دامپزشکی کشور، کار فرهنگی بیشتر برای اصلاح ذهنیت نادرست نسبت به تجارت و سرمایه گذاری و لزوم واگذاری امور از دولت به بخش خصوصی را خواستار شد.

در پایان همه حاضران بر لزوم تکرار و تداوم چنین جلساتی تاکید نمودند.

 
 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
واکسیناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
2
1
سلام. خیلی خوشحال شدم از شنیدن این خبر. تداوم چنین جلساتی موجبات هر چه بیشتر شناخته شدن و همچنین حمایتهای بیشتر از طرف اعضاء محترم مجلس و در نهایت رسیدن این سازمان به جایگاه واقعی خود در کشور به عنوان اساسی ترین و مهمترین ارگان پیشگیری وسلامت بهداشت جامعه و اقتصاد کشور خواهد شد..... .به یاری حق.....
حکیم مهر همیشه خوش خبر باشی... سپاس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
1
1
احتمالا شاهد فروش دارو به داروخانه ها با 200 درصد تخفیف هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
2
هزار ماشاالله نمایندگان جدیدالورود هنوز از گرد راه نرسیده خوب و زود ............. را پیدامیکنند.ورود دارو و مواد بیولوژیک اگر برای مملکت آب و نان نشود برای ...................... و همکاران قطعا سفر و ماموریت خارج که می شود در این میان بیابیداهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی را!
کارشناس
|
Iraq
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
0
تا 125 درصد تخفیف داروهای طیوری رو شنیده بودیم که .............. ارایه می دهد دویست درصد دیگه شاهکاره اب درمانیه مثل سال 80که آب هندوانه بجای واکسن تب برفکی برای کنترل تب برفکی به دامهای عشایر بدبخت می زدید
قاسم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
0
امیدوارم عملی و مفید برای دامپزشکی باشه نه برای جلب توجه و حمایت نمایندگان برای پیشبرد سودهای شخصی.
نظر شما
ادامه