کد خبر: ۳۰۲۸۰
 

رئیس شعبه ویژه گشت‌های مشترک اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: 10 واحد کله پاچه فروشی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «محمود مرادی» با بیان اینکه فروشگاه‌های آلایش دامی همچون کله پاچه به اخطارهای قبلی بی‌توجه بوده‌اند، افزود: این فروشگاه‌ها برای بار دوم به تعزیرات معرفی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز فصل گرما و احتمال فساد مواد گوشتی تعزیرات حکومتی استان با هماهنگی و همکاری اداره‌کل دامپزشکی و اتاق اصناف استان طی ماه گذشته اکیپ گشت مشترک به منظور بازرسی از واحدهای آلایش دامی همدان برای بار دوم تجهیز کرد.

مرادی اضافه کرد: در این گشت برای 10 فروشگاه متخلف به علت عرضه و فروش به صورت غیربهداشتی و خارج از یخچال، فرم تخلف تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با بیان اینکه مبلغ تخلف این واحدها افزون بر 46 میلیون ریال است، عنوان کرد: به کلیه فروشندگان آلایش دامی توصیه می‌شود ضوابط بهداشتی را رعایت کنند چرا که در صورت بروز هرگونه تخلف، به صورت قانونی با این افراد برخورد می‌شود.

رئیس شعبه ویژه گشت‌های مشترک اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن عدم خرید مواد غذایی که به صورت غیربهداشتی عرضه و نگهداری می‌شود، در صورت مواجهه با هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه پیامکی 30009651 اعلام کنند.
 
 
نظر شما
ادامه