کد خبر: ۳۰۲۱۲
 

فرآورده های خام دامی اهدا شده به موسسات حمایتی توسط کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان قزوین کنترل و بازرسی می گردد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان از نظارت کارشناسان این اداره بر فرآورده های خام دامی (لاشه دام و گوشت مرغ) اهدا شده توسط خیرین نیکوکار به موسسات حمایتی خبر داد و افزود: با توجه به افزایش کمک های غیر نقدی مردم به نهادهای حمایتی برای نیازمندان، در مواردی که این اقلام اهدایی فرآورده های خام دامی باشند کارشناسان نظارت بر بعداشت عمومی ومواد غذایی دامپزشکی با هماهنگی مسئولین اقدام به بازرسی بهداشتی با هدف اطمینان از سلامت محصول می نمایند.

«دکتر عیسی غیاث یزدی» در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در مواردی که فرآورده اهدا شده به هر دلیلی قابلیت مصرف نداشته باشد سریعا نسبت به خارج کردن محصول از چرخه مصرف اقدام لازم صورت می پذیرد.

وی همچنین از مسئولین نهادهای حمایتی درخواست نمود برای اطمینان از سلامت فرآورده های خام دامی اهدایی با اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از طریق شماره 4 رقمی 1512 تماس حاصل نمایند.


نظر شما
ادامه