کد خبر: ۲۹۷۸۷
 

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران از ضبط و معدوم‌سازی 600 کیلوگرم گوشت خام و مواد غذایی غیربهداشتی در شهرستان دماوند خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، عصر روز گذشته گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران به همراه بازرسان شبکه دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان و بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند با توجه به گزارش‌های مردمی در راستای تخلفات بهداشتی رستوران‌های گردشگری و بین‌راهی شهرستان دماوند، این واحدها را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در حاشیه گشت مشترک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در این گشت مشترک، مقدار زیادی مواد غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته از سوی شبکه دامپزشکی شهرستان دماوند توقیف و معدوم شد.

بهمن حسن‌بیگی افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده، 600 کیلوگرم گوشت خام به علت رعایت نکردن نگهداری مناسب این فرآورده توقیف شد تا پس از آزمایش‌های لازم و ارسال نتیجه به شبکه دامپزشکی شهرستان دماوند برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شود.

وی گفت: تخلف خاصی در چند مورد بازرسی انجام شده، مشاهده نشده و تنها از سوی بازرسان شبکه‌های بهداشت و دامپزشکی شهرستان دماوند تذکرات لازم به متصدیان اعلام شد.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران اضافه کرد: جوش‌شیرین، رشته، ادویه، مقدار زیادی گوشت‌های پخته شده در سردخانه، مقدار زیادی مواد اولیه تهیه غذا، سبزیجات پخته شده و رشته از جمله کالاهای معدوم شده توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند بود.

حسن‌بیگی گفت: یکی از مراکز توزیع مرغ نیز در خصوص رعایت نکردن حمل گوشت و همچنین نگهداری نامناسب این فرآورده، از سوی بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان دماوند تذکرات لازم را دریافت کرد؛ اگر این واحدها با توجه به شرایطی که در عرضه و نگهداری و فروش مواد غذایی داشته‌اند، برای بار دوم دوباره این تخلفات را تکرار کنند، طی مدت 48 ساعت واحدهای متخلف مهروموم خواهند شد.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان دماوند، اگر مواردی از این تخلفات را مشاهده کردند، می‌توانند به سایت اداره‌کل تعزیرات استان تهران مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند .

 
 
نظر شما
ادامه