کد خبر: ۲۹۷۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه ارومیه با اشاره به برخی حواشی اخیر دانشگاه پیرامون پیدا شدن سوسک در غذای دانشگاه گفت: این مسئله بسیار باعث تعجب است؛ چرا که در سلف دامپزشکی امکان ندارد که سوسک داشته باشیم و در طی سال‌های گذشته این مسئله بی‌سابقه بوده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری دانشجو، «ناصر سلطانی» مدیرکل دانشجویی دانشگاه ارومیه در رابطه با عدم تشکیل شورای صنفی دانشگاه ارومیه گفت: فعلا آیین نامه جدید شوراهای صنفی برایمان ابلاغ نشده است و آیین نامه قبلی خلا قانونی دارد.

وی در رابطه با شوراهای صنفی که در سایر دانشگاه های کشور فعالیت می کنند، افزود: آن ها با آیین نامه قبلی فعالیت می کنند؛ در حالی که سازمان امور دانشجویان هنوز آیین نامه جدید را ابلاغ نکرده است.

مدیرکل دانشجویی دانشگاه ارومیه تاکید کرد: بلافاصله بعد از ابلاغ آیین نامه جدید شورای صنفی تشکیل خواهد شد؛ چرا که خود دانشگاه نیز مشتاق به تشکیل شورای صنفی است.

سلطانی با اشاره به برخی حواشی اخیر دانشگاه پیرامون پیدا شدن سوسک در غذای دانشگاه بیان داشت: این مسئله بسیار باعث تعجب است؛ چرا که در سلف دامپزشکی امکان ندارد که سوسک داشته باشیم و در طی سال های گذشته این مسئله بی سابقه بوده است.

وی با اشاره به سم پاشی مدام و اصولی در موارد مختلف گفت: دانشجویان در مواجه با چنین مواردی بجای ایجاد تشنج مورد را به مسئولین ارجاع دهند تا با ارسال سوژه به آزمایشگاه صحت چنین ادعاهایی ثابت شود تا در این صورت برخورد لازم با پیمانکار صورت گیرد.

مدیرکل دانشجویی دانشگاه ارومیه این اطمینان را داد که دانشگاه نهایت دقت را طبخ غذا دارد و افزود: ما ساله بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذا سرو می کنیم و شاید در بعضی جاها اشکالاتی پیش بیاید؛ اما در مورد ادعای مذکور و با توجه به شواهد موجود هرگز چنین امکانی وجود ندارد.

سلطانی با اشاره به آغاز هفته خوابگاه های دانشجویی نیز گفت: برنامه های متنوعی برای این هفته در نظر گرفته شده است از جمله اینکه قرار است روسای دانشکده ها به خوابگاه های دانشجویان سر بزنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی، مشاوره و سخنرانی و همچنین پخش گل و شیرینی از دیگر برنامه هایی است که در نظر گرفته شده است، یک وعده غذایی شام ویژه هم هدیه معاونت دانشجویی به مناسبت هفته خوابگاه ها در هفته آینده است.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
0
مشت نمونه خروار است .برای درستی مطلب گروهی بروند وبرادر یا خواهر اون سوسک را کشف کنند یا تخم سوسک را
نظر شما
ادامه