کد خبر: ۲۸۴۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
واکنش رئیس سازمان دامپزشکی به اظهارات دکتر ایرانپور:
«دکتر مهدی خلج» افزود: هیچ هورمونی در پرورش مرغ به کار نمی‌رود و هر نوع اظهارات در این زمینه تکذیب می‌شود ...
 
 

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور برخی ادعاها در خصوص استفاده از هورمون در تولید مرغ در برخی واحدهای تولیدی را تکذیب کرد و گفت: هیچ نوع هورمونی در تولید مرغ در کشور استفاده نمی شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر مهدی خلج» روز پنجشنبه در جریان بازدید وزیر جهادکشاورزی از یک واحد تولید واکسن دام و طیور توسط بخش خصوصی در استان البرز، در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: هیچ هورمونی در پرورش مرغ به کار نمی رود و هر نوع اظهارات در این زمینه تکذیب می شود.

وی خاطرنشان کرد: مرغ تولیدی کشور تحت نظارت دامپزشکی بسته بندی و پایش می شود و اقدامات نظارتی به منظور کاهش بیماری ها صورت می گیرد و طیور تغذیه مناسبی دارند.

خلج در ادامه گفت: سالیانه دو میلیون تن گوشت مرغ و 900 هزار تن تخم مرغ در کشور تولید می شود.

وی با تاکید بر اینکه از کسانی که مردم را در مصرف مرغ داخلی دچار تشویش می کنند، گلایه داریم، اظهار داشت: مرغ های ایرانی فاقد هرگونه هورمونی است. رسانه ها این موضوع را منعکس کنند.

رئیس سازمان دامپزشکی همچنین گفت: مرغ ها در دوران پرورش آزمایش می شوند. حتی قبل از کشتار نیز مورد آزمایش قرار می گیرند.
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
0
0
به نظر من سازمان نظام دامپزشکی باید با دکتر ایرانپور بخاطر دو مسئله برخورد کنه یکی این که ایشون قبل انتخابات خودش پیراپزشک معرفی کرد که این کارش توهینی بود به جامعه دامپزشکی و دیگری هم همین ادعای کذب ایشون که کلا نظارت دامپزشکی برد زیر سوال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
هورمون ، من نمي دونم چرا مردم ما فكر مي كنن هورمون استفاده مي شود و ميگن اگر هورمون نزنند مرغ 40 روزه 2 كيلو نمي شود.
توي يكي از موتور هاي جستجو ديدم خبري از قول آقاي دكتر خلج اومده مبني بر عدم استفاده از هورمون وقتي سري به كامنت هاي مردم زدم ديدم واقعا لازمه سازمان دامپزشكي يك برنامه منسجم براي بالا بردن آگاهي مردم در تلويزيون و راديو و شبكه هاي فيلم خانگي راه بياندازد با اين مزمون كه فيلمي يا انيميشني راجع به نحوه اصلاح نژاد نژاد هاي گوشتي و نحوه پروش با دادن جيره هاي مقوي جهت رشد جوجه به وزن رسيدن در طي مدت 40 روز توليد كند.
اونوقت ريشه اين خرفات برداشته مي شود.
فكر ميكنم اگر الان كاري براي آگاهي مردم نكنيم فردا ميگن كدوم گوساله اي 1 ساله وزنش مي رسه به اين مقدار حتما هورمون مي دن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
http://www.irna.ir/ardebil/fa/News/81951409/
مسول فني سابق
|
United States of America
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
جاي تاسف است كه بالاترين مقام دامپزشكي ايران ، گلايه مي كنند. گلايه كار كسي است كه توان اجرا ندارد ، شما بايد .......... دكتر ايرانپور را با طرح شكايت بدليل ايجاد تشويش اذهان عمومي و ايجاد رعب و تأثير بر توليد داخلي و به جهت دفاع از توليد كننده ، به پاي ميز دادگاه مي كشانديد . حتي طرح يك شكايت ساده و يا يك اخطاريه دادگستري براي اين ناشر اكاذيب از طرف سازمان يك دلخوشي براي دامپزشكان بود. من دامپزشك ساده كه مقام و منصب دارم گلايه بايد بكنم از ......... دكتر ايرانپور نه شما رياست محترم سازمان. شما اقدام بايد بكني ، اگر نه چه فرقي بين من و شما هست؟؟؟؟
نظر شما
ادامه