کد خبر: ۲۶۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر -  رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: برون سپاری و واگذاری فعالیتهای مختلف به بخش خصوصی مهمترین سیاست و استراتژی این سازمان است.

دکتر سید محسن دستور در یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: در قالب اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسی و سیاست این سازمان مبنی بر برون سپاری فعالیتهای مختلف هم اکنون ‪ ۷۲۰‬مرکز درمانی نیمه وقت ، ‪ ۶۲۴‬درمانگاه عمومی تمام وقت ، ‪ ۶۶‬درمانگاه عمومی نیمه وقت ، ‪ ۴۸‬بیمارستان دامپزشکی ، ‪۱۲۰‬ آزمایشگاه ، یکهزار و ‪ ۶۵۰‬مورد اشتغال و امور درمانی و ‪ ۶۶‬پروانه بهره برداری به افراد و بخش خصوصی واگذار شده است.

وی ، با اشاره به اینکه کشتارگاههای مرغ سنتی چهره شهرها را نازیبا خواهند کرد ، بیان کرد: در حال حاضر تنها ‪ ۱۲۵‬کشتارگاه مرغ صنعتی در سطح کشور وجود دارد.

دستور اظهار داشت: بیشترین میزان واردات گوشت در کشتارگاههای صنعتی کشور از کشورهای قرقیزستان ، برزیل ، نیوزلند و بلاروس است.

وی عنوان کرد: تامین بهداشت دام‌ها ، تامین بهداشت فرآورده‌های دامی ، نظارت بر تولید و واردات داروهای بیولوژیک مورد استفاده در حوزه دامپزشکی و نظارت بر واردات ، صادرات و ترانزیت فرآورده‌های خام دامی از جمله وظایف سازمان دامپزشکی به شمار می‌رود.

 


 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیری
|
-
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۵
0
0
من که کارمند شاغل در دارو درمان یکی از ادارات کل هستم میدونم مرکز درمانی نیمه وقت یعنی اشتغال به امور درمانی نیمه وقت ، ولی خواهش میکنم یک نفر درمانگاه نیمه وقت را حتما برای من تعریف بکنه، چون تو آیین نامه ها همچین چیزی وجود نداره تا آمارش رو هم داشته باشیم.
کارشناس امور قرنطینه
|
-
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
آقای دکتر دستور لطف کنند ، از ادامه فعلایت کمیته امدادی اعزام کارشناسان برای واردات گوشت قرمز که هزار و یک مصیبت برای سازمان، مملکت و و خود افراد اعزامی دارد دست بردارد و نشان بدهند که اهل مصداق، علم و عقل می باشند
بیدگلی
|
-
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
حتی برزیل را هم ؟؟؟؟؟؟محاله اقا؟؟؟
نظر شما
ادامه