کد خبر: ۲۵۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
گزارشی مبنی بر جمع‎آوری جداگانه پاسخنامه نداشته‎ایم و یقین بدانید اصل برای سازمان دامپزشکی این بوده است تا آزمون استخدامی بصورت کاملاً سالم و خوب و بدون اعمال تفاوت بین شرکت‎کنندگان برگزار شود و اگر هم موردی بوده است در صورت انعکاس با آن برخورد خواهد شد...
drdastoor

حکیم مهردکتر سید محسن دستور ، رئیس سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه همایش روز بیماریهای قابل انتقال بین انسان و حیوان (13 تیر) و در گفتگو با حکیم مهر به چند سؤال پاسخ داد.
دکتر دستور درباره سرنوشت طرح دامپزشک روستا که رئیس قبلی سازمان دامپزشکی از آن خبر داده بود گفت : در حال پیگیری بحث‎های اعتباری این طرح هستیم و اجرای آن وابسته به تأمین اعتبار است، زیرا اعتبار آن از محل مازاد‎ درآمد پیش‎بینی شده است.
وی افزود : اگر امسال اعتبار آن تأمین نشود در برنامه سال آینده این مسئله را در دستور کارمان خواهیم داشت.
رئیس سازمان دامپزشکی درباره تشکیل معاونت جدید با نام "تضمین کیفیت" که دکتر نوروزی رئیس قبلی سازمان دامپزشکی وعده داده بود هم گفت : تشکیل این معاونت به نفع سازمان دامپزشکی و فعالیت‎ها و بحث نظارتی ما  است اما اکنون محدودیت از نظر تعداد معاونت در چارت تشکیلاتی داریم و بعید است تشکیل چنین معاونتی تصویب شود.
دکتر دستور در پاسخ به سؤال حکیم مهر مبنی بر آنکه با توجه به اعلام بروز سیاه زخم در قرقیزستان آیا برای واردات گوشت از آن کشور تهدیدی وجود دارد گفت : البته ما چنین گزارشی که در رسانه‎ها هست نداریم اما به آنها استاندارد OIE را داده‎ایم و مطابق این استاندارد هم ناظرین ما چه از نظر تب برفکی و چه از نظر بیماریهای دیگر مراقبت می‎کنند و اگر مشکلی باشد از واردات جلوگیری می‎شود.

 


رئیس سازمان دامپزشکی درباره شائبه تخلف در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی و یا جمع‎آوری جداگانه پاسخنامه برخی از شرکت‎کنندگان (کارکنان قراردادی) نیز گفت : ما گزارشی از این مسئله نداشته‎ایم، ضمن آنکه بیش از 2000 نفر در آزمون شرکت کردند و نمایندگان استانداری ، سازمان دامپزشکی و نماینده جهاد کشاورزی استان هم نظارت کرده‎اند.
وی افزود : گزارشی مبنی بر جمع‎آوری جداگانه پاسخنامه نداشته‎ایم و یقین بدانید اصل برای سازمان دامپزشکی این بوده است تا این آزمون بصورت کاملاً سالم و خوب و بدون اعمال تفاوت بین شرکت‎کنندگان برگزار شود و اگر هم موردی بوده است در صورت انعکاس با آن برخورد خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر استخدام
|
-
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
0
0
دكتر دستور مي خواهيد بنده از الان اسامي قبولين ادربايجانشرقي را اعلام كنم ؟؟؟ََبترسيد از خدا ......
دکتر استخدام
|
-
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۲
0
0
اول اینکه نماینده سازمان به تبریز اعزام نشده بود دوم بعد از اتمام ازمون در ارسال پاسخنامه ها از تبریز به تهران تعلل زیادی شده بود و پلمپ ان با تاخیر زیادی انجام شده بود .بعد از اتمام جلسه دکتر های قراردادی بلافاصله به اداره دعوت شده بودند علیرغم اینکه ان روز جمعه بود همان ادم هایی که ایشان را به طرح برگزیده از میان 300 نفر متقاضی همان ادم ها هم استخدامشان می کنند ولی شاید قیامتی هم باشد ان موقع ولتان نخواهم کرد .
مفقودالاسم
|
-
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۷
0
0
انصافا این همه تاخیر مشکوک نیست .واقعا تصحیح 2000 پاسخنامه در مقایسه با کنکور 2 ماه وقت میخواد.وای بر قیامت اونهایی که دارن ...............
نظر شما
ادامه