کد خبر: ۲۴۶۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

دانشگاه لرستان

رئیس دانشگاه لرستان گفت: کلینیک دامپزشکی دانشگاه لرستان با زیربنای ۶۵۰ مترمربع و قرارداد ۵۵۰ میلیون تومان در حین انجام است که تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «خسرو عزیزی» شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه اعتبارات عمرانی دانشگاه لرستان در سال 94، 6 میلیارد تومان بوده است، اظهار داشت: 6 میلیارد تومان تأمین فضا برای دو پروژه کتابخانه و دانشکده علوم قرار بود که اختصاص یابد که از این 6 میلیارد تومان 10 درصد تخصیص‌یافته یعنی چیزی حدود 600 میلیون تخصیص سال 94 بوده است.

وی افزود: تخصیص مابقی اعتبارت بستگی به منابع دولت دارد و طی هفته‌های آینده مشخص می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان بابیان اینکه چهار میلیارد بودجه محوطه‌سازی و تجهیزات در دانشگاه بود، بیان کرد: صد در صد بودجه محوطه‌سازی و تجهیزات در سال جاری تخصیص‌یافته است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارت عمرانی دو بخش اعتبارات تأمین فضا و اعتبار محوطه‌سازی و تجهیزات است، عنوان کرد: اعتبارات تأمین فضا امسال مربوط به دو پروژه کتابخانه و دانشکده علوم است و اعتبار محوطه‌سازی و تجهیزات که تخصیص صددرصدی انجام‌شده و در فصل تابستان تعمیرات در سطح دانشگاه و خوابگاه‌ها انجام‌شده است.

عزیزی بابیان اینکه سه جبهه محوطه‌سازی داریم، تصریح کرد: جلوی دانشکده دامپزشکی، جلوی کتابخانه مرکزی و خوابگاه حضرت رقیه (س) محوطه آن در دست‌کار است و تا پایان سال بتوانیم به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بخشی از این اعتبار محوطه‌سازی باقی بماند تا بتوانیم با آن حصار دانشگاه را درست کنیم، خاطرنشان کرد: دانشگاه لرستان نیازمند 8 کیلومتر حصارکشی است و نیازمند اعتباری بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون تومان برای حصار است که طبق قول معاون وزیر برای سال آینده اعتبار محوطه‌سازی را خوب در نظر می‌گیرند تا از این محل حصار را بسازیم.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: پروژه کلینیک دامپزشکی با زیربنای 650 مترمربع و قرارداد 550 میلیون تومان در حین انجام است که تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بنابراین گزارش، همچنین ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان نیز با حضور معاون وزیر علوم کلنگ زنی شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر
|
-
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
0
0
الان چند ساله رشته دامپزشکی رو استان لرستان آوردن.الان دارن کلینیکش رو تکمیل میکنن!!!استاد ندارن،بودجه استاد پروازی ندارن!!!برای کار کردن دانشجوها روی حیوانات بودجه نیست!!!!!غیر استاد کسی نمیتونه به گاو دست بزنه!!!!!
من نمیدونم برای چی این همه دانشجو گرفتن!!!اصلا چرا باید دامپزشکی تو لرستان باشه!!!!!
ناشناس
|
-
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
0
0
سوال اساسی این است که با وجود این همه دانشکده دامپزشکی در کشور چه لزومی به احداث یک دانشکده جدید بود. واقعا یک عده ای سعی میکنند با این کارها یک سری آمار کاذب ارایه دهند و حالا اگر تیشه به ریشه مملکت هم خورد عیبی ندارد. واقعا به حال دامپزشکی باید تاسف خورد.
نظر شما
ادامه