کد خبر: ۲۴۶۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

هنرمندانی از هشت کشور دنیا در روز ۸ می در استان ژیانگچنگ (Jiangcheng) چین جمع می شوند تا در مسابقه ی بین المللی رنگ آمیزی بوفالوها شرکت کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از برترین ها، هنرمندانی از هشت کشور دنیا در روز ۸ می در استان ژیانگچنگ چین جمع می شوند تا در مسابقه ی بین المللی رنگ آمیزی بوفالوها شرکت کنند. شهر پوئر (Pu’er) برای سه سال است که میزبان مسابقات رنگ آمیزی چارپایان است و مسابقه ی امسال به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس استان ژیانگچنگ است.

مجموع ۴۸ بوفالو با رنگ های شاد پوشانده شدند. هر کدام از گاو ها را یک گروه سه تا هفت نفره از هنرمندان کشورهای انگلستان، ایتالیا، آلمان، فنلاند، نیوزیلند، ویتنام، لائوس و چین رنگ آمیزی کردند. جایزه ی نقدی صد هزار یوآن (۱۶ هزار دلار) است که به گروهی که گاو را به زیباترین شکل آرایش کند اهدا می شود. امسال جایزه به یک گروه از کودکان محلی تعلق گرفت.

رنگ آمیزی بوفالوها یک رسم باستانی برگرفته از یک افسانه است که طبق آن یک پلنگ بزرگ به یک گروه از بوفالوها که در حال چرا بودند حمله می کند و یک بوفالوی بد شانس را می گیرد، همانطور که دو حیوان در حال کشمکش بودند، گل و خون بدن بوفالو را می پوشاند. بدن بوفالو آنقدر ترسناک می شود که پلنگ فرار می کند. بعد از آن بود که مردم محلی شروع به رنگ کردن چارپایان خود برای حفط آنها از مهاجمین کردند. این رسم بعدها تبدیل به یک جشنواره شد که هر سال به افتخار چارپایان برگزار می شود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابک
|
-
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
0
0
تا مورد غضب قرار نگرفته اید عکس چهارم رو شطرنجی ای،حذفی،چیزی بکنید که اوضاع در ناحیه نزدیک به دنده ها،کمی بالاتر از محدوده ی توپوگرافیک قلب خراب است!:))
نظر شما
ادامه