کد خبر: ۲۴۲۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار ابتدا از بخش های مختلف شبکه دامپزشکی بازدید بعمل آورد و با مسئولین قسمت های مختلف به بحث و گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، دکتر نجاتی در ادامه با اشاره به اهمیت و سنگین بودن مسئولیت حرفه دامپزشکی و همچنین کمبود نیرو و اعتبار از همکاران دامپزشکی خواست با انجام هرچه بهتر وظایف خود باعث شناساندن هرچه بیشتر این حرفه در سطح جامعه شوند.

وی بحث آموزش و ترویج در کنار واکسیناسیون را در پیشگیری و کاهش بیماری بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: در صورتی که آموزش و آگاه سازی افراد در کنار واکسیناسیون نباشد می تواند موفقیت این عمل را در پیشگیری از بیماری ها کاهش دهد. وی  همچنین بر سرکشی منظم و دقیق از مزارع پرورش ماهی شهرستان تاکید کرد.

دکتر نجاتی در این سفر از داروخانه های دامپزشکی این شهرستان بازدید کرد و مواردی در خصوص عدم توزیع داروهای غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته و نیز عدم فروش دارو بدون نسخه را به آنها گوشزد کرد و خطاب به آن ها گفت: حفظ شئونات حرفه ای و در کنار آن برنامه ریزی دقیق با نگاه مثبت به بهبود صنعت دامداری کشور می تواند ما را در شناسایی این حرفه و بهبود وضعیت موجود یاری کند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بروجن ضمن خیرمقدم به مدیر کل دامپزشکی استان و هیات همراه گزارشی از عملکرد شبکه در حوزه های مختلف ارائه نمود و در ادامه در زمینه اقدامات انجام شده در جهت بهسازی و نوسازی کشتارگاه دام مطالبی بیان کرد و به اتفاق مدیرکل دامپزشکی دکتر نجاتی از کشتارگاه این شهرستان بازدید کردند.

همچنین دکتر نجاتی با فرماندار شهرستان بروجن دیدار و گفت و گو کرد و از همکاری و مساعدت فرماندار با دامپزشکی تقدیر و تشکر کرد.

 




















انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر فخرآبادی
|
-
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
0
0
با سلام خدمت جناب آقای دکتر شیروانی عزیز شما یکی از بهترین و زبده ترین کارشناسان دامپزشکی هستید انشااله هر کجا هستید سالم و موفق باشید.
ناشناس
|
-
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
0
0
باسلام
ویژگی های یک مدیر محبوب و معقول:
1- داشتن تخصص
2- استفاده از نیروی انسانی حرفه ای و متعهد
3- گریز از خودکامگی و روی آوردن به مشورت گرایی
4- حذف فرهنگ تملق و چاپلوسی
5- رعایت مساوات، عدالت و تکریم کارمندان
6- پذیرفتن مسئولیت اشتباهات
7- صداقت در گفتار، تحقق وعده ها
8- انتقاد پذیری
9-مدیریت اصولی تنش و بحران
10-عدم اصرار به حفظ پست و مقام
11-برنامه ریزی منطقی برای تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت
12-پرهیز از حاشیه سازی
صرفا جهت اطلاع.
آیا مدیران ما واجد این خصوصیات هستند؟
ای کاش این چنین بود- همکار
نظر شما
ادامه