کد خبر: ۲۳۶۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، مراسم تکریم تعدادی از کارکنان بازنشسته دو سال اخیر اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی با حضور مدیر کل دامپزشکی استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی، بازنشستگان و جمعی از همکاران روز یکشنبه مورخه 26/7/94 در سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مراسم باشکوه، حاج آقا ولی زاده سخنران اول این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های بازنشستگان در سال های خدمت خاطرنشان کرد: این جلسه را به بهانه اینکه دیدارها تازه شود جهت تقدیر از زحمات شما برگزار شده است.

در بخش دیگر از این مراسم دکتر کامیار داهیم مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی با قدردانی از زحمات بازنشستگان با اشاره به لزوم پاسداشت زحمات کارکنان گفت: روز خانواده و تکریم بازنشستگان فرصتی برای این مهم فراهم کرده است.

وی بازنشستگی را به معنای قطع ارتباط با اداره کل دامپزشکی ندانست و ادامه داد: بسیاری از همکاران پس از بازنشستگی هم منشاء اثر هستند و بنابراین خدمات همکاران نباید فراموش شود.

در بخش پایانی این مراسم با اهداء لوح و هدایا از خدمات و زحمات این عزیزان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته
|
-
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
0
0
شنيدم با دوهفته تاخير برگزار شده و يك لوح تقدير و يك كارت هديه صدهزار توماني داده اند چندين نفرشان هم نيامده بودند بهترست بجاي اين مراسم كليشه اي كه فقط عكس ميگيرند و به سازمان ارسال ميكنند خوب بود به فكر خدمت صادقانه به دامداران باشند بيماري تب برفكي در دام و بيماريهاي ويروسي در طيور و كشتارقاچاق دام بيداد ميكند
نظر شما
ادامه