کد خبر: ۲۳۶۰۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: اکنون 2 بیمارستان مجهز زیر نظارت دانشکده دامپزشکی این دانشگاه در کشور فعال شده است.

به گزارش ایرنا، «دکتر بهروز میرزا» در کنگره ملی طب حیوانات همراه در کرج افزود: دانشکده دامپزشکی واحد کرج سال 64 به عنوان اولین دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کشور دایر شد.

وی بیان داشت: بیمارستان های تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در زمینه درمان دام های بزرگ و کوچک فعالیت دارند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: این دانشکده علاوه بر دارا بودن یک سایت اداری آموزشی، 14 آزمایشگاه و مراکز پرورش اسب ، گاو و طیور دارد .

وی افزود: خدمات آموزشی و پژوهشی باکیفیت عالی از محوری ترین برنامه های این دانشکده است.

وی اظهار کرد: اکنون این دانشکده مجری دوره های آموزشی دکتری حرفه ای دامپزشکی ک ارشناسی ارشد، انگل شناسی، دامپزشکی و کارشناسی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی است.

میرزا گفت: در سال تحصیلی جدید 750 دانشجو در این رشته ها مشغول به تحصیل شده اند و با مجوزهای اخذ شده از بهمن ماه سال جاری نیز چهار رشته در مقطع دکترای تخصصی راه اندازی خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج افزود: همچنین باتوجه به کادر باتجربه و فرهیخته و امکانات موجود این دانشکده جز دانشکده های برترسطح کشور است .

دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز اکنون حدود 45هزاردانشجو در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا دارد. تاکنون حدود 100هزارنفر از این واحد دانشگاهی فارغ التحصیل شده اند.

کنگره ملی طب حیوانات همراه ، برای اولین بار درایران در این واحد دانشگاهی و همزمان با روز ملی دامپزشکی به همت دامپزشکی و جامعه دامپزشکی ایران به مدت 3 روز در حال برگزاری است.

هدف ازبرگزاری این کنگره ارتقای سطح علمی و عملی دامپزشکان شاغل درطب اسب و حیوانات خانگی با برگزاری 15پانل تخصصی و کارگاه های بالینی است.

تمرکز این کنگره بر معرفی روش های نوین تشخیص درمان و پیشگیری بیماریها در اسب، دامهای کوچک (سگ و گربه)حیوانات اگزوتیک و پرندگان زینتی و همچنین به روز رسانی اطلاعات دامپزشکان عمومی و دانشجویان دوره دکتری دامپزشکی می باشد.

این کنگره پنج شنبه به کار خود پایان داد.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
0
.................... بر باعث و بانی کسانی باشد که براحتی مجوز دامپزشکی عمومی و تخصصی صادر و باعث یه زمین خوردن فارغ التحصیلان میشوند.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
0
خدا ........... کنه
............ دامپزشکی
ناشناس
|
-
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
0
تخصص دامپزشكي مثل پزشكي نيست كه پول توش باشه
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
0
آیا لعنت تو این سایت مشمول سانسور است؟!
نظر شما
ادامه