کد خبر: ۲۳۴۸۶

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی فریمان، جلسه تودیع «دکتر شایسته» رئیس شبکه دامپزشکی این شهرستان و معارفه «دکتر احمدی» به عنوان رئیس جدید شبکه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری فریمان برگزار شد.

دکتر ناصر مقامی دربان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی ضمن تبریک پیشاپیش روز ملی دامپزشکی گفت: دامپزشکان در صف اول مبارزه با بیماریهای مشترک هستند و به علت تماس مستقیم این قشر با دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی احتمال رخداد این بیماری ها نسبت به سایر افراد جامعه بیشتر است.

مهندس پرهیزگار، مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان با بیان نقش دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و حفظ و صیانت از سرمایه دامی افزود: دام کشور پس از نفت دومین سرمایه ملی می باشد و تعامل بین بخشی دامپزشکی و جهاد کشاورزی را در حفظ این سرمایه ها و دستیابی به اهداف مشترک موثر دانست.

 مهندس رضایی، مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریمان با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع، از زحمات دکتر هادی شایسته تشکر کرد و برای دکتر محمد احمدی آرزوی توفیق در این پست را نمود.

 

 

برچسب ها: فریمان، احمدی،
نظر شما
ادامه