کد خبر: ۲۱۹۱۳

خبرگزاری فارس: دادگاه داخلی سازمان دامپزشکی جرائم کلینیک‌های حیوانات خانگی را بررسی می‌‌کند

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه پیگیری تخلفات کلینیک‌های حیوانات خانگی را منوط به ارائه گزارش و شکایت از سوی افراد دانست و گفت: جرائم این مراکز در دادگاه داخلی سازمان نظام دامپزشکی بررسی می‌شود.

دکتر نادر پرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: دو مرکز کلینیک درمانی حیوانات خانگی در شهر کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

وی پیشگیری و کنترل بیماری‌های حیوانات خانگی را وظیفه کلینیک‌های مذکور برشمرد و افزود: مکانی به‌عنوان نگهداری حیوانات در استان کرمانشاه نداریم.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در مورد تخلفات این مراکز مبنی بر نگهداری و تیمار حیوانات وحشی نیز گفت: تاکنون گزارشی در این خصوص دریافت نشده است.

پرور با بیان اینکه این مراکز صرفا برای پیشگیری و درمان حیوانات خانگی مجاز هستند، اضافه کرد: صنف مربوطه باید تخلفات آنها را بررسی کند.

وی پیگیری تخلفات این مراکز را منوط به ارائه گزارش و شکایت از سوی افراد دانست و بیان داشت: جرائم این مراکز در دادگاه داخلی سازمان نظام دامپزشکی بررسی می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: تخلفات این افراد چنانچه در مرجع رسیدگی به تخلفات سازمان نظام دامپزشکی تایید شود، بر اساس نوع تخلف صدور حکم صورت می‌گیرد.

وی در مورد نارضایتی ساکنان اطراف این مراکز از وضعیت این کلینیک‌ها نیز بیان داشت: بر اساس قانون به این مراکز اجازه فعالیت در داخل شهر داده شده است.

پرور خاطرنشان کرد: شاکیان باید شکایت خود را اعلام کنند تا مورد پیگیری قرار گیرد و اگر فعالیت این مراکز مشکل‌ساز باشد، حتما تصمیم مقتضی اتخاذ می‌شود.

 

 

نظر شما
ادامه