کد خبر: ۲۱۹۰۱

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور، مدیر کل دامپزشکی استان مازندران و چند تن از کارشناسان سازمان دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی مازندران ساعت یک بامداد روز دوشنبه 25 خرداد با حضور در مجموعه کشتارگاه صنعتی طیور آلاشت مرغ واقع در شهرستان سوادکوه از این کشتارگاه صنعتی بازدید نمودند.

دکتر جاویدی ضمن بازدید از روند فعالیت این کشتارگاه صنعتی طیور خواستار اجرای ضوابط و مقررات بهداشتی توسط مسئول فنی بهداشتی مستقر در این واحد صنعتی بر اساس ضوابط سازمان دامپزشکی کشور شد.

وی در این بازدید اظهار داشت با توجه به اهمیت رعایت اصول بهداشتی در استحصال مرغ در کشتارگاه ها، به منظور ارتقاء کیفی تولید و بهداشت عمومی جامعه در این واحدهای صنعتی، حضور و نقش مسئولین فنی بهداشتی حائز اهمیت بوده و شیوه غیر اصولی کشتار سلامتی شهروندان و مصرف کنندگان را به مخاطره می اندازد.

شایان ذکر است پس از بازدید هئیت اعزامی از سازمان دامپزشکی کشور نیز با حضور در محور سوادکوه ضمن بازدید از قرنطینه دامپزشکی مستقر در منطقه آزادمهر سوادکوه، از نزدیک بر نحوه نظارت پرسنل قرنطینه بر ورود و خروج دام، طیور و فرآورده های دامی بازدید نمودند.

 

نظر شما
ادامه