کد خبر: ۲۱۳۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهر تهران، کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی طی بازرسی های ادواری خود از مراکزی که مصرف کننده فرآورده های خام دامی می باشند، نسبت به ارجاع به مراجع قضایی دو شعبه فست فود در شهر تهران اقدام نمودند.

طی این بازرسیها کارشناسان نسبت به از دسترس خارج نمودن مقادیر قابل توجهی از ماهی مرکب کالاماری که بصورت سوخاری شده در دو شعبه فست فود بصورت غیرمجاز عرضه می گردید، اقدام لازم را به عمل آوردند.

مطابق با استعلامات به عمل آمده از دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان تهران، ماهی مرکب کالاماری جزء آبزیان غیر ماکول حرام گوشت می باشد که بصورت قاچاق به کشور وارد و در برخی فست فودها و رستورانها بصورت غیرمجاز عرضه می گردد.

متخلفین پس از تشکیل پرونده در شعبه یک بازرسی ناحیه 19 تهران به دست قانون سپرده شدند.

رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران ضمن تشکر از همکاریهای صورت گرفته توسط شهروندان تهرانی، از آنان خواست که همچنان مانند گذشته موارد غیر بهداشتی و تخلفات را با شماره رسیدگی به شکایات و تخلفات اداره دامپزشکی شهر تهران با شماره تلفن 66591005 در میان بگذارند.

 

خبر مرتبط:

واکنش سازمان غذا و دارو به خبر فروش سوسیس و کالباس حیوانات حرام گوشت در تهران

یک واحد عرضه آلایشهای حرام در تهران پلمپ شد

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
0
آفرین به بازرسان بهداشتی دامپزشکی تهران
خسته نباشید
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
0
ماهی مرکب هستش
میگن برای تقویت قوای جنسی خیلی خوبه
جنوبیا هم میخورن
ولی حرام هست
مسول فني سابق
|
-
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
0
0
البته زمانيكه من در سالهاي دور در يكي از واحدهاي عمل اوري فراورده هاي دريائي جنوب كشور كار مي كردم ، بسته بندي ماهي مركب براي صادرات را انجام ميداديم و صرفا براي صادرات بود و داراي مجوز بهداشتي و كد بهداشتي روي بسته بنديهاي ويژه . احتمال ميدم كه مبدأ اين گوشتها ماهي مركب هم داخلي باشه نه قاچاق از كشور هاي خارجي چون در اون صورت قيمتش براي عرضه رستوراني فست فود مناسب در نمي امد.
نظر شما
ادامه