کد خبر: ۲۰۹۸۸

خبرگزاری فارس: آغاز طرح «همیاری شورایاران در نظارت بهداشتی» در استان بوشهر

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان بوشهر گفت: در جهت تحقق شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی عملیاتی کردن طرح «همیاری شورایاران در نظارت بهداشتی» در شهر بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی سلوکانه صبح امروز در نشست با شورایاران شهر بوشهر، اظهار داشت: در جهت تحقق شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی عملیاتی کردن طرح «همیاری شورایاران در نظارت بهداشتی» در دستور کار اداره‌کل دامپزشکی استان بوشهر قرار دارد.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان افزود: این طرح به صورت پایلوت در 5 محله شهر بوشهر (کوی بندر، مدرس، شهید عاشوری، کوی فضیلت و کوی شکری) انجام خواهد شد چراکه مشارکت شورایاران در این طرح می‌تواند در جهت ارتقاء امنیت غذایی جامعه و افزایش ضریب سلامتی نقش موثری داشته باشد.

وی در خصوص اهداف این طرح، تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی با مشارکت و همیاری ملت که شورایاران بخشی از مردم هستند، مجموعه دامپزشکی استان در جهت تأمین سلامت فرآورده‌های پروتئینی گام برمی‌دارد.

بر اساس این گزارش، در پایان این نشست کارگاه آموزشی در خصوص شرایط بازرسی و ویژگی‌های فرآورده پروتئینی سالم و یا غیربهداشتی برپا شد، همچنین نکات مدنظر در بازرسی بهداشتی به حاضرین در این نشست ارائه و به سئوالات نیز پاسخ داده شد.

 

نظر شما
ادامه