کد خبر: ۲۰۶۸۴
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
وی افزود: دکتر مجتبی نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی، به دلیل عدم امضای مجوز واردات دام زنده توسط تیم خلیلیان حذف شد ...

 

حکیم مهر - محمدرضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم اعلام داشت: یکی از اشتباهات من در دوره وزارت این بود که خلیلیان را بعنوان معاون خود معرفی کردم.

محمد رضا اسکندری در جلسه گپ و گفتی صمیمانه با مطبوعات حوزه کشاورزی پس از 5 سال روزه سکوت خود را شکست و به انتقاد از عملکرد ضعیف وزارت جهاد کشاورزی دولت دهم پرداخت، وی گفت: سابقه آشنایی من با آقای احمدی نژاد بر می گردد به زمانی که من مسوول پروژه ی خودکفایی گندم در دولت هشتم بودم. به گفته احمدی نژاد، یک روز ایشان مصاحبه مرا در تلویزیون دیده بود و وقتی به ریاست جمهوری رسید به مشاورانش گفته بود که برای وزارت جهاد به سراغ من بیایید که پس از کش و قوسهای فراوان ایشان با مجلس، من بعنوان وزیر جهاد دولت نهم انتخاب شدم.

وی اضافه کرد: در زمان طرح خود کفایی گندم با نیروهای متخصص در وزارتخانه آشنا شدم که بعد از رسیدن به وزارت از آنها بعنوان معاونین خود استفاده نمودم و همگی آنها هم نیروهای اجرایی بودند. حتی به معاونینی هم که گرایشی سیاسی داشتند تذکر دادم که وارد بحث های سیاسی نشوند و وقتی تعدادی از آنها سرپیچی کردند آنها را کنار گذاشتم من از روزی که در وزارتخانه استخدام شدم همواره در محیط های اجرایی بودم و هرگز به دنبال مسایل سیاسی نبوده ام. سیاست کاری دوره وزارت من این بوده که همواره از ورود وزارتخانه و مدیران به بحث سیاسی اجتناب می کردم. روی خلیلیان به دلیل فعالیت در حوزه دانشگاه شناخت نسبی داشتم و حراست هم سابقه ایشان را تایید کرده بود .وقتی ایشان را بعنوان معاون به وزارت خانه آوردم فکر نمی کردم که ایشان چنین روحیه ای داشته باشد و این یکی از بزرگترین اشتباهات من در دوره ی وزارت جهاد کشاورزی بود.

خلیلیان مجری خواسته های غیرمعمول خارج از محیط وزارتخانه بود

وی درباره وضعیت جهاد کشاورزی در دولت دهم اضافه کرد: خلیلیان به سرعت ارتباط های خود را برقرار کرد و به نوعی مجری خواسته های غیرمعمول خارج از محیط وزارتخانه بود که به دلیل همین رفتارها خیلی زود در این سیستم رشد نمود. تقریبا 6 ماه به پایان دولت نهم من به همه معاونین وقت وزارتخانه گفته بودم که در دولت جدید دیگر پستی نخواهم داشت چون بارها در جلسه هیات دولت به طور مستقیم و غیر مستقیم علیه من کارشکنی می کردند و در نبود من به احمدی نژاد می گفتند که من تعاملی با آنان ندارم تا اینکه بالاخره آنها موفق شد در دولت دهم خلیلیان را به عنوان وزیر جایگزین کنند.

انتقاد از برکناری دکتر نوروزی توسط خلیلیان

وزیر کشاورزی دولت نهم گفت: با روی کار آمدن خلیلیان، تمامی نیروهای متخصصی که به نوعی با من در ارتباط بودند از وزارتخانه حذف شدند مثلا دکتر فرود شریفی، رییس وقت سازمان جنگل ها و مراتع کشور که یک فرد صاحب نظر، با سواد و اجرایی در زمینه منابع طبیعی و جنگل ها بود و یا دکتر مجتبی نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی به دلیل عدم امضای مجوز واردات دام زنده توسط تیم خلیلیان حذف شدند. آنها حذف نوروزی را بعنوان یک پیروزی بزرگ برای خود محسوب می نمودند.

 

خشنودی از همکاری حجتی و همکاران وزارتخانه با گروه کشاورزی سازمان کوثر

وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم همچنین در واکنش به انتقاد یکی از خبرنگاران مبنی بر این که وقتی نوع عملکرد دولت قبل را نکوهش می کند، چه احساسی نسبت به شکل واکنش های خود نسبت به وزارت حجتی در دولت هشتم (پس از انتصاب به وزارت دولت نهم) دارد، گفت: من هیچگاه نسبت به آقای حجتی موضع منفی نداشته ام و ایشان و همکارانش در دوره کنونی وزارت نیز نهایت همکاری ممکن را با همکاران من در سازمان اقتصادی کوثر داشته اند و اگر باز هم زمان به آن موقع بر می گشت، همچنان برخی از مدیران را تغییر می دادم و این به معنای نادیده گرفتن تلاش های آقای حجتی و برخی همکاران ایشان نبوده و نیست.

ما به دنبال انحصار نژاد مرغ "راس" نبوده و نیستیم

وی در مورد گلایه هایی که از سوی برخی نمایندگان مجلس کنونی در مورد ایجاد انحصار سازمان اقتصادی کوثر در بازار جوجه یک روزه (که شرکت مرغ مادر "زربال" زیر مجموعه آن است)، می شود، گفت: اگر سهم نژاد "کاپ" در بازار کم شده است و از 24 درصد به 5 درصد کاهش یافته، منتقدان می توانند بررسی کنند تا دلایل اقتصادی و فنی آن را بیابند؛ کما این که عدم درگیر شدن گله های نژاد "راس" به انواع بیماری ها، درصد بالاتر رشد عضلات سینه در این نژاد و در مجموع سود بیشتری که عاید مرغدار می شود را می توان از عوامل تاثیر گذار در انگیزه بیشتر مرغداران برای ایستادن در صف انتظار تهیه جوجه های نژاد راس در قیاس با سایر نژادها عنوان کرد.

به گفته مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، گروه کشاورزی این سازمان در سال 1392 خورشیدی 90 میلیارد تومان سود خالص بوده که این سود در سال مالی 93 که در 30 آذر ماه مشخص و اعلام شد، 130 میلیارد تومان بوده است. اتفاقی که نشان می دهد چرا وقتی یکی از خبرنگاران از اسکندری می پرسد با توجه به رضایت شما از عملکرد سازمان اقتصادی کوثر، در آینده وزیر جهاد کشاورزی کنونی و معاونانش هم باید به سازمان اقتصادی کوثر بیایند، وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم به مزاح پاسخ داد: "نه ما به دولت می رویم و نه جای خود را به کسی می دهیم!"

لازم به ذکر است علاوه بر بیمارستان خاتم الانبیاء، شرکت صوتی و تصویری شهاب، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر (به عنوان زنجیره تامین خوراک دام و طیور و آبزیان)، شرکت چینه (تولید کننده خوراک)، خوراک دام پارس (تولید کننده خوراک)، خوراک دام و طیور مشهد (تولید کننده خوراک)، کشت و صنعت شریف آباد (تولید کننده محصولات لبنی با برند رابتا)، کشت و صنعت اشراق (دامپروری صنعتی)، شرکت تکلم (خدمات بازرگانی داخلی و خارجی)، شرکت شیمی دارو (تولید دارو، واکسن و مکمل)، شرکت پژوهش و توسعه کشاورزی (خدمات پژوهشی)، شرکت زربال (مجتمع تولید مرغ گوشتی)، شرکت سیمکات (تولید کننده سیم و کابل)، شرکت تلمار، شرکت آبزی اکسیر کوثر، شرکت مرغداران طوس، شرکت مرغ اجداد زربال، گروه سرمایه گذاری سبحان، شرکت مرغداران تهران، شرکت مرغک، شرکت پنبه و دانه های روغنی خراسان، شرکت تهران الکتریک، شرکت رام طیور، شرکت ماهان، شرکت کشاورزی جهان، شرکت کشاورزی و دامپروری دشت آلاء کوثر، شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر، بیمه دی، شرکت جوجه داران، شرکت کشت و صنعت خاوردشت، شرکت سرمایه گذاری زمین و ساختمان معین کوثر، شرکت سامان نور کوثر  و ... از شرکت های زیرمجموعه بزرگ سازمان اقتصادی کوثر هستند که زیر نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال فعالیت است.

لازم به ذکر است که دکتر مجتبی نوروزی رئیس اسبق سازمان دامپزشکی کشور، در حال حاضر مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر می باشد.

_______________________________________________________________________________

به نظر می رسد، وزرای سابق دولت نهم و دهم با انجام مصاحبه های مکرر سعی در تطهیر عملکرد گذشته خود و اطرافیانشان دارند. مهندس اسکندری پس از چند سال سکوت و تجربه ناموفقی که در وزارت جهاد کشاورزی داشت، سکوت خود را شکسته و در پی دفاع از انتصاب فردی بی تجربه مانند دکتر نوروزی که تنها دلیل انتصابش به ریاست سازمان دامپزشکی کشور، ریاست ستاد انتخابی دکتر احمدی نژاد در سال 1384 بود، برآمده است. در بخش کشاورزی نیز کاهش تولید گندم و از بین رفتن خودکفایی کشور در تولید این محصول و وابستگی مجدد کشور به واردات گندم از دیگر یادگارهای آن دوره می باشد. از سویی دیگر عملکرد ضعیف دکتر خلیلیان، وزیر سابق جهاد کشاورزی در این وزارتخانه و نیز جفایی که در حق سازمان نظام دامپزشکی کرد، هنوز در خاطره ها باقی مانده است.

 

 

انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دکتر رحمانی منفرد
|
-
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
با سلام
والا اینجور که در عکس دیده میشود دکتر نوروزی همچین محکم به اسکندری چسبیده....
من فکر میکردم با .......... که در پست ریاست سازمان دامپزشکی ........................ بیاد توی این جلسات...
ایشان(دکتر نوروزی) با همان ریاست ستاد احمدی نژاد در سال 84 در استان ایلام بار خود را بست و یک شبه راه صد ساله را طی نمود و خود و .................... را یک عمر بیمه کرد و این است حکایت مدیریت آبدوغ خیاری که متاسفانه در مملکت ما همواره یک معظل بوده
ناشناس
|
-
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0



بسمه تعالی. بنده با جناب اسکندری و جناب دکتر نوروزی و نیز با مشاور جوان آقای اسکندری در وزارت جهاد کشاورزی که بعد هم قائم مقام سازمان کوثر شد جلسات خصوصی و ملاقات های رودررو داشته ام و می خواستم درباره مطالبی که آقای اسکندری بیان فرموده اند بنابر تجربیات شخصی نکاتی عرض کنم لیکن چون جلسات و سخنان رد و بدل شده و تحلیل اینجانب بر مبنای آن جنبه عمومی نداشت منصرف شدم و فقط بخشی از مصاحبه اینجانب با جناب آقای دکتر نوروزی در زمان ریاست سازمان دامپزشکی را مجدداً اینجا می آورم :
حکیم مهر : از چه دانشگاهی و چه سالی فارغ التحصیل شده‌اید؟

دانشگاه ارومیه ، دانشکده دامپزشکی ، ورودی 70 ، فارغ التحصیل 76

حکیم مهر : قبل از تشریف فرمایی به سازمان دامپزشکی ، کار دامپزشکی انجام می دادید؟

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام و قبل از آن در اداره کل دامپزشکی ایلام رییس اداره مبارزه با بیماریهای طیور ، زنبور عسل و کرم ابریشم بودم. پیش از آن رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی هم بوده‎ام. مدتی هم در شهرستان ایوان تست سل و بروسلوز انجام می‎دادم. زمانی را هم در طرح و برنامه کار می‎کردم.

حکیم مهر : از زمان فارغ التحصیلی شما تا ریاست سازمان جهاد کشاورزی ایلام چند سال طول کشید؟

حالا داشتم به عقب برمی گشتم. سازمان جهاد یک سال و چهار ماه بودم. قبل از آن هم این پست‎هایی که خدمتتان گفتم تا سال 80 بود. قبل از آن هم یعنی از سال 76 تا 80 ، یک سال را در دامپزشکی طرح سل و بروسلوز کار کردم و نزدیک به دو و نیم یا سه سال هم درمانگاه دامپزشکی بخش خصوصی داشتم. اولین درمانگاه دامپزشکی بخش خصوصی استان ایلام به نام درمانگاه پاستور را راه اندازی کردم.

حکیم مهر : مثل الآن که اذیت می کنند در صدور پروانه برای درمانگاه شما را اذیت نکردند؟!

نه اتفاقاً !

حکیم مهر : مثلاً مشمول امتیازبندی چندباره و رفت و آمدهای مکرر نشدید؟!

اتفاقاً آن موقع همکاری خوبی با ما شد. من یادم هست حتی وسایل و امکانات جراحی (ست جراحی) و ست مامایی را امانی به من دادند و بعداً هم به اداره کل عودت دادیم. یک قسمت از اداره کل ایلام را به من اجاره دادند و تغییر ساختاری دادم و هنوز هم هست و بعد یک درمانگاه دیگری آنجا مستقر شد. هم داروخانه بود و هم آزمایشگاه و هم درمانگاه.

حکیم مهر : ببخشید که می خواهم شفاف بپرسم و یک مقایسه فرضی انجام بدهم.

راحت باشید

حکیم مهر : فرض کنید دکتر نوروزی امروز بعد از بیست سال یا بیشتر سابقه کار در سازمان دامپزشکی و تجربه کارشناسی ، مدیرکلی و معاونت و خلاصه کار در بخشهای مختلف که با همه این مسائل آشنا شده اند ببینند که فردی با تجربه بسیار اندک و با شناخت کم از این سازمان بعنوان رییس منصوب شد. آیا برای دکتر نوروزی با تجربه فرضی که عرض کردم انگیزه‎ای برای پیشرفت باقی می‎ماند؟ منظورم این است که وقتی بدنه کارشناسی سازمان ببیند که فردی از بیرون سازمان و با تجربه کم (که حتی ریاست شبکه یا مدیرکلی استان را هم در کارنامه ندارد و به صرف مثلاً سابقه تست سل و بروسلوز که دانشجو هم در کارآموزی انجام می دهد) ریاست آنها را برعهده می‎گیرد آیا انگیزه‎ای هم برای کار دارد؟

چیزی که برای ما حائز اهمیت است نگاه مدیریتی است. یعنی ما بتوانیم یک مجموعه را خوب بچرخانیم. ممکن است شما 20 سال یا بیشتر داخل یک مجموعه باشید ولی دید کارشناسی داشته باشید. معمولاً تعداد افرادی که به سطوح بالا می‎آیند کم است. من دوره‎های مدیریتی را فکر می‎کنم خیلی سریع طی کردم ولی همه را دیده‎ام. یعنی از شهرستان تجربه داشته‎ام. شبکه دامپزشکی شهرستان را به خوبی می‎شناسم. هر چند مدتش کوتاه و زیر یک سال است. تجربه طرح و برنامه دامپزشکی و دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و اداره مبارزه با بیماریهای طیور را هم داشته‎ام و داخل سیستم بوده‎ام. با همه این مجموعه‎ای که الآن داخل سازمان هستند زمانی من کار کرده‎ام. بعد عضو سازمان نظام دامپزشکی و نایب رییس سازمان نظام دامپزشکی استان ایلام بوده‎ام. به هر حال مدیریت کلان از یک جایی باید شروع بشود. مهم نتیجه کار است و کاری برای مردم انجام شود. مهم نیست که چه فردی کجا قرار می‎گیرد. خواهشم از حضرتعالی این است که نگاه را ببرید به سمت کار انجام شده ولی اینکه یک نفر جوان است یا پیر است یا تجربه دارد یا ندارد اصلاً مهم نیست! به اعتقاد ما چه با تجربه چه بی تجربه باید منجر به انجام کار و خدمت رسانی به مردم بشود.

حکیم مهر : از چه زمانی عضو سازمان نظام دامپزشکی شدید؟

من از شروع بکار این سازمان عضو شدم. شماره نظام دامپزشکی من سه رقمی است. حالا عددش را دقیقاً یادم نیست، 176 یا 178 ولی به هر حال جزو اولین کسانی بودم که عضو نظام دامپزشکی شدم.
----------------------------------------------
ان شاء الله همه ما در هر مسئولیتی که قرار می گیریم اولاً در نظر داشته باشیم که دوران مسئولیت زود تمام می شود و ثانیاً نه به رسانه ها و در دنیا بلکه باید در قیامت پاسخگوی کارها و تصمیمات و اظهار نظرها و وعده ها و غیره باشیم. امیدوارم همه ما از این بازپرسی سخت به سلامت بگذریم.- دکتر محمد لطفی زاده



ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
اگر تجربه دکتر نوروزی کم بود ولی مردانگی و صداقت و تیم مدیرانش خوب بود. دکتر خلج از معاونین ایشان بود. حالا مگر دکتر دستور که تجربه بالایی داشت کاری فراتر از دکتر نوروزی کرد؟ .............................. مگر دکتر سیاری که استاد و با تجربه بود بهتر از نوروزی بود؟ عادلانه قضاوت کنیم. تخریب گر نباشیم.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
تقبل الله آقا دکتر اسکندری با این عملکرد!!! حالا چی شده که زبان باز کرده اید بعدا مشخص خواهد شد. نکنه نزدیک انتخابات است و برنامه ای در پیش!
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
این ساازمان اقتصادی کوثر هم شده محل تجمع عده ای که ............. یک شبه به پستهای وزارتی و ریاست سازمانی رسیده بودند.انشاله که بتوانند دور هم با لابیگری در وزارت جهاد و سازمان دامپزشکی ............... داشته باشند.بر بخیل لعنت اما به عنوان یک مطلع از ایشان سوال داشتم که:
-دکتر .......... با سوابق درخشان!!!(فقط خواجه حافظ نمیداند) از استان تهران به ریاست سازمان را چه کسی آورد؟ مدیر کل قرنطینه(دکتر ......) را چه کسی برداشت؟ دکتر ........... را چه کسی و بخاطر چه هدفی بجای دکتر ......... گذاشت؟ مگر به این خاطر نبود که 5000 تن گوشت منجمد دیفراستی با تاریخ انقضا 18 ماهه در بندر گیر کرده بود و دکتر ......... مانع بود؟! واما حضور ............. در شرکت....وابسته به وزارتخانه تحت امر شما که وارد کننده این گوشتها بود،به چه منظوری بود؟ ولابد فقط ناظر دامپزشکی مقصر بود!!! پس گناه مصرف کننده چی بود؟
راستی ازسیب زمینی هایی که از پاکستان خریده شده بود خبر نداشتین؟ مگر وارد کننده اش .................. نبود که به همراه یک .......تر از خودش با پاکستانیهای ........... وارد معامله شده بود و صرفا بخاطر همشهری بودنش .............. شده بود وارد کننده اصلی مایحتاج مردم.
خریدار گاوهای خریده شده در برزیل جهت کشتار کی بود؟عرب زبان بود،مگه نه؟
متاسفانه هر کس برای تطهیر اشتباهات خود برای دکتر احمدی نژاد جبهه می گیرد.اشتباه ایشان این بود که فکر میکرد جنابعالی سردار گندم هستین،در حالیکه بخاطر بارندگی خوب در دیمات بود.
می شود همه را گول زد اما از وجدان و خداوند متعال رهایی نیست
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
چند خط آخر ذیل خبر، از دید بنده بسیار درست قضاوت کرده است، عده ای افراد ناوارد و غیر حرفه ای آمدند و آنچه از دستشان جفا برآمد خواسته و ناخواسته، بر سر دام و طیور و کشاورزی کشور آوردند، حالا هر روز یکیشان مصاحبه می کند و می گوید ((من فقط خوب بودم و همه اطرافیانم بد بودند)). ضمن احترامی که برای آقای دکتر نوروزی قایل هستم، ایشان را هیچ وقت در حد و اندازه لباس ریاست سازمان دامپزشکی کشور ندیده ام. این که ایشان در مصاحبه با حکیم مهر خود را دارای نبوغ مدیریتی دانسته اند هم، به نظرم خنده دار است. شاید ایشان فردی علاقمند به حرفه و صنف دامپزشکی بودند (که از شناختی که از دوران دانشجویی ایشان دارم، می دانم که این چنین است)، اما بی شک اگر نبود زد و بندهای سیاسی پشت پرده، ایشان برای رسیدن به جایگاه ریاست سازمان دامپزشکی، دست کم باید پانزده بیست سالی، تجربه می اندوختند. حرف های مهندس اسکندری هم دیگر تاریخ مصرفش گذشته است. خداوند از سر تقصیرات همگان بگذرد.
ناشناس
|
-
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
احتمالا خوانندگان محترم از بلایی که بر سر نظام دامپزشکی آمد خاطراتی دارند که چطور یک نفر یک شبه ره صد ساله رو طی کرد و باعث عقب افتادگی چند دهه در این حوزه شد و بدتر از همه اینکه چطور بعضی ها با مدیریت این آقای وزیر! حالا مدعی مدیریت در کشور شده اند و یک سر همه ماجراها. چطور با پرروئی انتخابات نظام رو مختل کردند و چگونه یک نظام صنفی رو معطل امیال خود نمودند و اعوان و انصار خودشان رو در استانها به مدیریت نظام استانها رساندند و این صنف سالها بایستی این قبیل افراد کم مایه رو تحمل کند و همه هم مدعی!. احسنت به جناب وزیر!!!
بعد از واردات تب برفکی سویه جدید، حالا مدعی میشوند که دکترنوروزی، رئیس سازمان بخاطر مقاومت در برابر واردات دام زنده برکنار شد، درست است که مردم ایران حافظه ضعیفی دارند ولی نه دیگه اینقدر!
محمد رفیعی
|
-
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
دوستان حکیم مهر کاش مطلب انتهایی که درست بود در اول بحث می گذاشتید که آدم قبل از خواندن کامل متن به ذهنش نرسد که شما دارید تبلیغ 8 سال .......... وزارت جهاد و از دست دادن نه تنها ساختمان شیشه ای و بلکه آبروی این وزارتخانه را می کنید.
بدترین دوران سازمان دامپزشکی در زمان مهندس اسکندری و انتصاب فردی سیاسی و غیر متخصص و غیر حرفه ای در سکان دامپزشکی کشور بود. فردی که بعلت عدم توانایی کار در بخش غیر دولتی در یک وارونگی سیاسی و به دلیل عدم جذب در سایر ستادها راهی ستاد احمدی نژاد شده و ره 100 ساله را یک شبه پیموده و با سه سال و اندی رییس سازمان شد. در همان زمان دامهای غیر قانونی در همه نقاط مختلف کشور دیده شد و واردات بی رویه گوشت و..... هم از دیگر دستاوردهای ان دوران بود.
اگر انتخاب دکتر نوروزی از نظر اسکندری کار درستی بوده وای به حال بقیه تصمیماتش
متاسفانه معاونین با تجربه ایشان نیز که قصد درست کردن اوضاع را داشتند هم به دلیل کج فهمی نتوانستند با ایشان کار کنند. دکتر نوروزی رکورد دار ................. خواهد بود
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
0
0
شب و روزتان بخیر جناب مهندس.
صدرا
|
-
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
0
0
سلام
ایکاش راجع به بقیه اشتباهات دوران وزارت هم بحث بشه
در توبه همیشه بازه
کسی که اخراجی وزارت بود رو در کوثر پذیرفتین!!!!
همكار
|
-
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
0
0
با سلام اگر بخواهيم منصفانه قضاوت كنيم دوران مديريت دكتر نوروزي نه تنها از زمان دكتر دستور و دكتر خلج كم نداشت بلكه شكوفا تر نيز بود اكثر طرح هايي كه آقايان به آن مينازند زمان دكتر نوروزي كليد خورد اما تنش هم در زمان ايشان زياد بود آن هم به دليل عدم همراهي رسانه ها و كارشكني و تخريب دكتر نوروزي و تيمش توسط پيران سازمان دامپزشكي كه ميخواستند در پستهاي خود بمانند و يا ارتقا يابند وگرنه طرح سيستم قرنطينه كه سازمان به آن ميبالد در زمان ايشان كليد خورد طرح جي آي اس دام و طيور كه در حال حاضر اجرا ميشود زمان ايشان كليد خوردجمع آوري و بهينهسازي بخشنامه هاي بهداشتي سازمان در زمان ايشان كليد خورد آكروديته شدن آزمايشگاه سازمان با يك آزمايشگاه در فرانسه در زمان ايشان كليد خورد استارت و پيشرفت پروژه گل مكان و صدها پروژه در كل كشور در زمان ايشان بود اما نقد شما دور از انصاف بود كما اينكه در دوره رياست دكتر دستور كمترين نقد را داشتيد
اميدوارم بر اساس اخلاق رسانه اي اين متن را منتشر نماييد
پسرک فضول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
0
هر دو از مفتضح ترین وزیران تاریخ وزارت کشاورزی بودند. البته از حق نگذریم که ساداتی نژاد هم رویشان را سفید کرد
نظر شما
ادامه