کد خبر: ۱۹۴۱۳
تعداد نظرات: ۷۳ نظر
از آنجایی که خمیر مرغ یک فرآورده خام دامی محسوب می شود، اظهار نظر در این خصوص در حیطه وظایف سازمان دامپزشکی بوده و مقاومت در برابر دخالت سایر دستگاه ها به نوعی صیانت از جایگاه دامپزشکی محسوب می شود...
img_8142_0_78571

 

حکیم مهر - رییس سازمان دامپزشکی به منظور ارایه پاره‌ای توضیحات در خصوص پرونده خمیر مرغ به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت احضار شد.

مصطفی ترک همدانی یکی از وکلای شاکی در پرونده خمیر مرغ در گفت‌و‌گو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر گفت: یازدهم آذر ماه امسال، معاون غذا و داروی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیرو احضار شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت و به منظور ارایه توضیحات در خصوص پرونده روغن پالم، خمیر مرغ و خمیر برنج در دادسرا حضور یافت.

وی یادآور شد: در جلسه یاد شده، علاوه بر روغن پالم، بازپرس از معاون غذا و دارو خواست در خصوص تولید غیر بهداشتی خمیر مرغ و عدم نظارت سازمان غذا و دارو بر این مساله توضیح دهد که معاون غذا و دارو پاسخ داد، این سازمان برای نخستین بار موضوع غیر بهداشتی بودن خمیرمرغ را مطرح کرده و مهرماه سال گذشته این موضوع را کشف کرده است.

ترک همدانی افزود: در ادامه این جلسه معاون غذا و دارو مدعی شد سازمان دامپزشکی در خصوص خمیر مرغ به این سازمان فشار می‌آورد و می‌گوید سازمان غذا و دارو مانع تولید فراورده‌های خوراکی است و به صنعت غذایی کشور خسارت زده است.

این وکیل دادگستری و شاکی پرونده خمیر مرغ اضافه کرد: در نهایت بر اساس توضیحات معاون غذا و دارو، بازپرس دستور احضار رییس سازمان دامپزشکی کشور را در ارتباط با پرونده خمیر مرغ صادر کرد و سه روز پس از ابلاغ، رییس سازمان دامپزشکی موظف به حضور در دادسرا و ارایه توضیحات است.

 

لازم به توضیح است که از آنجایی که نظارت بر بهداشت و کیفیت خمیر مرغ تولید شده در کشور که یک فرآورده خام دامی محسوب می شود، در حیطه وظایف سازمان دامپزشکی کشور می باشد، صرفنظر از کیفیت فرآورده های پروتئینی تولید شده در کشور، پافشاری رئیس سازمان دامپزشکی در خصوص موضوع خمیر مرغ و مقاومت در برابر دخالت دستگاه های دولتی غیر مرتبط (از جمله وزارت بهداشت) امری قابل تحسین بوده و به نوعی صیانت از جایگاه دامپزشکی محسوب می شود.

مجدداً متذکر می گردد که هدف از این نوشتار، تایید کیفیت خمیر مرغ های تولیدی و یا فرآورده های پروتئینی نظیر سوسیس و کالباس نیست، بلکه از آنجایی که طی سالهای گذشته بارها شاهد دخالت و دست درازی سازمان هایی نظیر وزارت بهداشت در حیطه های تخصصی دامپزشکی بوده ایم و به نوعی شاهد بی تفاوتی سازمان دامپزشکی در چنین مواردی بودیم، برای اولین بار است که رئیس سازمان دامپزشکی کشور به طور مستقیم در برابر چنین دخالت هایی موضع گرفته و به دفاع از جایگاه دامپزشکی در مباحث کارشناسی و تخصصی برخاسته است.

 

خبر مرتبط:

پس از چند ماه کشمکش بالاخره استفاده از خمیر مرغ رسماً مجاز اعلام شد (+ باز هم تکذیبیه!)

گفتگوی رئیس سازمان دامپزشکی با روزنامه شهروند درباره خمیر مرغ

رییس سازمان استاندارد: شرط استفاده از خمیرمرغ در فرآورده‌های گوشتی

با ارسال نامه‌ای از سوی مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های گوشتی مجاز اعلام شد (+تکذیبیه)

رئیس انجمن صنایع طیور ایران: امکان حذف خمیر مرغ از صنایع سوسیس و کالباس وجود ندارد

مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو: سازمان دامپزشکی بدون اجازه وزارت بهداشت مجوز خمیر مرغ می‌دهد

تاکید مجدد رئیس سازمان استاندارد: استفاده از خمیر مرغ در فرآورده‌هایی که به مصرف انسانی می‌رسند، ممنوع است

وزیر جهاد کشاورزی: خمیر مرغ را به رسمیت می‌شناسیم / ملاک عمل نظر دامپزشکی است

آخرین اخبار از ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ

رییس سازمان غذا و دارو: سوسیس و کالباس فاقد هرگونه ارزش غذایی است!

تولید خمیر مرغ با گوشت سالم منعی ندارد

همه چیز درباره خمیر مرغ در گفتگو با «دکتر هدایت حسینی»

وزیر بهداشت: مصرف خمیر مرغی که تحت نظارت سازمان دامپزشکی تولید می شود مانعی ندارد

تقابل موسسه استاندارد و سازمان دامپزشکی درباره ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ

تاکید رئیس سازمان دامپزشکی بر سلامت سوسیس و کالباس تولیدی در کشور

دبیر انجمن فرآورده های گوشتی تصاویر و فیلم های منتشر شده اخیر در اینترنت را ساختگی خواند

استفاده از خمیر مرغ در کباب و حلیم!

سازمان دامپزشکی عرضه خمیر مرغ مجوزدار را بلامانع اعلام کرد

دعوای استاندارد، بهداشت و دامپزشکی، مشکل همیشگی صنعت غذاست (+تصاویر)

پالم از بستنی‌ و شکلات حذف نمی‌شود / استفاده از خمیر مرغ در سوسیس و کالباس ممنوع شده است

مضرات استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های گوشتی

حذف «خمیر مرغ» از تولید سوسیس و کالباس

 

 

انتشار یافته: ۷۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Dvm
|
-
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
دم دکتر خلج عزیز گرم.به عنوان یک دامپزشک از اینکه ایشان از دامپزشکی تا این حد حمایت میکنند از ایشان متشکرم.درود بر دکترخلج
سید شهرام میرزمانی
|
-
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
سلام
متاسفانه در بین مسائل علمی و اجرایی در کشور بین مسئولین خرد جمعی وجود ندارد. شاید از هر طرف به موضوع نگاه کنیم هر کدام در حوزه خود درست می گویند. اما باید همه جانبه و برای تامین سلامت افراد جامعه تصمیم بگیرند. تا زمانی که وضعیت نظارت بر کارخانه ها و کارگاه های تولید کننده غذا و فروشگاه های عرضه محصولات غذایی ساماندهی نشود. بهتر است همه ما در بالکن آپارتمان های خود یک باغ میوه ، مزرعه سبزی و چراگاه پرورش دام و طیور مینیاتوری احداث نماییم تا مطمئن شویم در این فراورده های پر زرق و برق مواد غذایی سالم و ایمن به ما عرضه شود.
ناشناس
|
-
|
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
درود بر دکتر خلج
نتیجه غفلت چند و چندین ساله مدیران سابق سازمان دامپزشکی کشور از مقوله غذاهای با منشاً دامی را شاهد هستیم که برادر عزیز و همکارانشان حالا بخوبی ورود نموده اند.
موضوع بهداشت و کنترل کیفیت غذای با منشاً دامی با دامپزشکی است نه هیچ کسی دیگر.
برای آینده کشور نیز باید فکر کیفیت و نظارت غذای با منشاً دامی از سر سازمان معظم غذا و داروی وزارت بهداشت بیرون رود و این مهم صورت نمی گیرد مگر اقداماتی شبیه اقدام دکتر خلج که موضوع فراموش شده را به یاد آورده اند و ورود کرده اند.
سالانه 1500 دانش آموخته دامپزشکی با گذراندن دوره های تکمیلی در قالب NGO این مهم را به انجام رسانند.
حق گرفتنی است (به قول بابا بزرگم...).
ناشناس
|
-
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
این همه اصرار بر خمیر مرغ مشکوک است و باید در دادگاه روشن شود پشت قضیه چیست!!
دکتر دامپزشک
|
-
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
علیرغم اینکه دل خوشی از کارخانه های سوسیس و کالباس ندارم ولی احسنت به سازمان دامپزشکی که زیر بار حرف زور نرفت. مگر سازمان دامپزشکی در بحث زیرمیزی پزشکان اظهارنظر میکند؟ مگر سازمان دامپزشکی درمورد تعداد تختهای بیمارستانی اظهارنظر میکند؟ مگر سازمان دامپزشکی درباره حق فنی داروسازان دخالت میکند؟ تصور کنید یکبار ، فقط یکبار رییس سازمان دامپزشکی در صدا و سیما اعلام کند که مثلا استفاده از لیزر برای درمان نزدیک بینی بخاطر عوارضش در کشور غیرمجاز است! آنوقت خواهید دید که همین وزارت بهداشت بدلیل دخالت سازمان دامپزشکی در حوزه کاریش چه ها نخواهد کرد.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
متاسفم بر دامپزشكانيكه قضيه را صنفي كردند و در جهت سود كارخانه ها حركت ميكنند. عزيزان سلامت جامعه موضوع جدي است و در نظر بگيريد كه بچه هاييتان از همين سوسيس و كالباس داراي خمير مرغ تغذيه خواهند كرد و خداي نكرده اگر تبعات آن را ديديد بياد بياوريد روزي را كه مدافع ماده گنديده اي بنام خمير مرغ بوديد و براي رئيس سازمان كف ميزديد!
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
دست مریزاد به دکتر خلج که اجاره دخالت در کار دامپزشکان را به پزشکان نمیدهد. سلامت محصولات غذایی بجای خود مهم است ولی استقلال در حوزه کاری چه میشود !؟
شیرازی
|
-
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
کار دکتر خلج از نظر حفاظت از حریم حوزه وظایف دامپزشکی بجاست و از طرف دیگه دغدغه سازمان غذا و دارو نیز به خاطر وجود کارگاههای غیرمجاز و ناخالصی های موجود در خمیر مرغ(خمیر باصطلاح تهیه شده از مرغ) و نگرانی از به خطر افتادن سلامت مردم قابل درک است.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
ایکاش بجای حمایت از کارخانه داران و اونایی که ریگی تو کفششون است، از ما دامپزشکان مظلوم حمایت در برابر ظلم همین کارخانه داران حمایت میکردند و نام و یاد نیکی از خود به جای میگذاشتند.
دانشجوی دامپزشکی
|
-
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
کار دکتر خلیج برای حفاظت و صیانت از حوزه وظایف دامپزشکی زمانی بجا است که در کارخانجات فراورده هایی دام و طیور شیر و ماست و لبنیات تقلباتی نداشته باشیم و محصولی سالم به جامعه عرضه کنیم اگر غیر این باشد همه حتی انهایی که نام بی پایه دامپزشکی( در ایران) را یدک می کشند
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
هر چقدر هم دکتر هاشمی (وزیر بهداشت) به سلامت جامعه بیندیشد، جاهایی همانند سازمان دامپزشکی ..................... سلامت فدای سرمایه ..........................
DVm
|
-
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
همكارعزيز كدام ماده گنديده؟ نمي دانم شما تا به حال خمير مرغ يا پروسه توليد آن را از نزديك ديده ايد؟اينجانب در بزرگترين شركت فراورده هاي گوشتي ايران چند سال كار كردم و از نزديك با اين فرايند آشنايي دارم.تصوري كه شما از خمير مرغ به عنوان يك ماده زايد متعفن داريد درست نيست.خمير مرغ باقيمانده پوست و چربي نيست بلكه خميرمرغ باقيمانده گوشت چسبيده به استخوان است.ضمن اينكه تمام فراورده هاي گوشتي پروسه پخت را طي كرده و درواقع پاستور مي شوند.اينكه دكتر هدايت حسيني دامپزشك و هم لباس و هم رشته ما هستند ايجاب مي كند كه قضيه را براي همكارانشان در سازمان غذا و دارو واقع گرايانه تشريح كنند وگرنه خواست جامعه دامپزشكي از ايشان زياده خواهي نيست.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
در باره خمیر مرغ واقعیت را بگویم نه تعریف کتابی خمیر مرغ را. آیا واقعا خمیر مرغ از گوشت چسبیده به استخوان تهیه می شود؟
Dvm
|
-
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
چیزی که بنده درموردخمیرمرغ گفتم واقعیت بود نه تعریف کتابی.اما بدون شک ممکنه بعضی کارخانه ها تقلباتی هم داشته باشند که اون دیگه بحثش جداست وسازمان دامپزشکی مسئولیت نظارت و برخورد رو به عهده داره.من اصلا نمی خوام بگم خمیر مرغ استفاده بشه یا نشه.من فقط میگم خمیرمرغ اون ماده متعفن و بدبویی که معرفی میکنند نیست و سازمان دامپزشکی باید حرفش خریدار داشته باشه و استاندارد و غذاودارو هم باید به نظر سازمان دامپزشکی احترام بذارن. ضمن اینکه من به عنوان یک دامپزشک میخوام سازمان دامپزشکی قوی ای داشته باشیم. چون آبرو و قدرت حاکمیتی دامپزشکی آبروی همه دامپزشکان است.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
من که مطمئن هستم لااقل در دوران دکتر هاشمی وزارت بهداشت به احدی اجازه نخواهد داد که در زمینه مواد غذایی تقلب کرده و ............................................................
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
تشکرفراوان از دکترخلج بخاطر ایستادگی دربرابر حرف غیرمنطقی سازمان غذاودارو. سازمان دامپزشکی متولی بهداشت موادخام دامی است و دخالت سازمان غذاودارو غیرقانونیست
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
حاميان خمير مرغ؛ سلامت جامعه .......... مهمتر است. زيرا فرزندان خودتان با مجوز شما اين سوسيس و كالباس ها را خواهند خورد و در آخر دودش به چشم خودتان خواهد رفت!
سليماني
|
-
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
دست دكتر خلج را به گرمي مي فشارم وتا حدودي دلم آرام مي گيرد آفرين بر ايستادگي شما.
Dvm
|
-
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
کسی حامی خمیرمرغ نیست . ما فقط حامی سازمان دامپزشکی هستیم.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
درود بر دکتر خلج، دکتر مقاومت کن که این آخرین سنگرامونه، شعار آقایون وزارت بهداشت :دامپزشک جاش تو ......... است.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
شرمنده ام از کردم جامعه ایکه که ما ((دامپزشکانش)) بجای دفاع از سلامتی شان و حافظ بهداشت غذایی شان، طرف کارخانه داران و هوادارانش را گرفته ایم تا خدای نکرده یه وقتی سود و درآمدشان کم نگردد!!!!
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
جناب DVM عزیز. یکبار کامنت آخرتان را خوب بخوانید و اندکی تأمل کنید. تا خدای نکرده خوانندگان فکر نکنند شما هم دستی ... دارید!
محمودی
|
-
|
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
هر وقت دامپزشکان هم حق دخالت در امور پزشکی و اظهار نظر در مورد وظایف وزارت بهداشت را داشتند ما هم اجازه تصمیم گیری درباره موضوعات مربوط به دامپزشکی را به آنها می دهیم. درود بر دکتر خلج.
ناشناس
|
-
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
دکتر محمودی! چرا احساسی و صنفی با قضیه برخورد میکنید؟. اگر نداشتن مجوز طبابت انسانی شما را آزار میدهد و ذهن شما را اینقدر درگیر کرده است، پیشنهاد میکنم بشینید و از اول کنکور پزشکی بدید! مسئله وزارت بهداشت و دامپزشکی نیست. مسئله این است که سوسیس و کالباس فی نفسه برای سلامتی انسان مضر است. اما خیلی ها مجبورند به دلایلی از آن استفاده کنند. شرط عقل سلیم حکم میکند مصرف یک ماده غذایی که نسبتا مضر هم می باشد، باید از مواد اولیه مرغوب تهیه شده تا حداقل آسیب را به بدن وارد کند. اگر خمیر مرغ تحت این شرایط مجوز بگیرد جنابعالی و خانوادیتان احتمالا یکی از مصرف کنندگان این ماده غذایی خواهید بود. در اینصورت آیا خدای نکرده آماده تبعات بد آن هستید؟؟!! در آنروز سازمان مطبوع و مورد حمایت شما خسارتی از بابت ضرر به شما خواهد پرداخت؟؟!! چرا عمیقا به مسئله نمی اندیشیم و این مسئله را جنگ وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی می پنداریم. ساده لوحی تا کجا آخه؟؟؟!!!
محمودی
|
-
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
دوست عزیز. نداشتن مجوز طبابت انسانی به هیچ عنوان بنده را آزار نمی دهد. در ضمن بنده به هیچ عنوان از سوسیس و کالباس حمایت نمیکنم و نمی گویم مواد غذایی مفیدی هستند و یا کاملا بهداشتی اند. حرف بنده این است که مسوول تشخیص سلامت خمیرمرغ بر اساس قانون سازمان دامپزشکی است نه وزارت بهداشت. خود شما می فرمایید سوسیس و کالباس باید از مواد اولیه مرغوب تهیه شوند. حرف بنده هم همین است. بنده هم همین را می گویم و قانون ، مرجع تشخیص مرغوب بودن یکی از این مواد اولیه (خمیرمرغ) را به عهده سازمان دامپزشکی گذاشته است. اینکه سازمان دامپزشکی نظارت خود را درست انجام میدهد یا نه موضوع دیگریست که ربطی به بحث بنده ندارد. بنده از سلامت خمیرمرغ دفاع نمی کنم بلکه از اینکه مرجع تشخیص سلامت خمیرمرغ سازمان دامپزشکی است دفاع می کنم.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
سازمان دامپزشكي سال هاست از ناسالم بودن شير خبر داشت حركتي نكرد. ميدانست خمير مرغ ناسالم است اما واكنشي نداد و ... . پس چرا اصرار داريد باز اين مرجع بعنوان تشخيص و مميز مواد غذايي باشد؟ بخدا امتحانش را بارها پس داده و نمره نياورده است!
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
لطفا مدافغان خمير مرغ روغن پالم اين لينك را ببينند.
http://www.asriran.com/fa/news/371880/%D9%85%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D8%B7%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D8%A7-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%AA%D8%B4-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
ناشناس
|
-
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
متاسفانه در برنامه تلویزیونی نبض که به طور زنده جمعه شب از شبکه خبر پخش شد نماینده دامپزشکی نتوانست از این به اصطلاح آبروی صنفی دفاع کند و به شکل منفعلانه در برابر مجری توانمند سیما تسلیم شد و مابقی نمایندگان دستگاههای نظارتی هم همینطور. ای کاش نماینده دامپزشکی اسرار بر نظارت همه جانبه سازمان دامپزشکی نمی کرد و با شجاعت می گفت که ما نیروی انسانی کافی برای بازرسی از اماکن مرتبط را نداریم.این در حالی است که صدها نفر از فارغ التحصیلان دامپزشکی در بخش خصوصی بی کارند و اگر ساماندهی شوند میتوانند در خدمت بهداشت عمومی و سازمان دامپزشکی باشند. اما افسوس که سازمان دامپزشکی مسایل مهم را رها و به فکر مقابله با سازمان نظام دامپزشکی است که نکند خدای ناکرده قسمتی از وظایف حاکمیتی در اموری همچون صدور پروانه های خدمات دامپزشکی به نظام دامپزشکی واگذار شود.از طرف دیگر نظام دامپزشکی هم این روزها بی خیال تر از هر زمان دیگر سرگرم حل و فصل مشکلات در ارتباط با سگ گردانی و تقدیر و تشکر از این و آن وعزل و نصب مشاوران و معاونان و ...میباشد.امیدواریم سازمان های بین المللی بهداشت به داد بهداشت غذایی مان برسند.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
مطمئن باشید اگر دکتر خلج را به هر دادگاهی احضار کنند دادگاه حق را به ایشان میدهد چونکه از نظر قانونی نظارت بهداشتی بر مواد خام با منشا دامی با سازمان دامپزشکی است.
ناشناس
|
-
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
مدافعین سرسخت سازمان دامپزشکی، تا کی میخواهید کورکورانه و یا متعصبانه از این سازمان دفاع کنید؟ اگر مسئولان قبلی و یا فعلی این سازمان ابتدا خودشان بحث تقلب در شیر و سوسیس و کالباس و ... مطرح میکردند، الان توپ در زمین خودشان بود. اما متاسفانه ........................ وقتی سازمان غذا و دارو مشخص کرد چه اتفاقاتی داره می افته این سازمان به تقلاء افتاده! سلامت غذایی یعنی سلامت خود و خانواده عزیزتان. پس بجای دفاع کور، از مسئولان دامپزشکی بپرسیم تا کنون نظارت بر عهده شما بود پس چرا درست عمل نکردید؟؟؟؟!
ناشناس
|
-
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
در برنامه زنده تلویزیونی نبض که جمعه شب 28آذر از شبکه خبر پخش شد نماینده دامپزشکی که از وی به عنوان مردی برای تمام فصول یاد می شد متاسفانه اصلا نتوانست از دامپزشکی دفاع کند ....................................... به قول آن دوستمان اگه نمیتونی دفاع کنی لا اقل بگو نیروی نظارتی ندارم .............................. ای کاش مردی پیدا شود و کاری بکند.فقط می توانم بگویم افسوس. همکار
ناشناس
|
-
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
مسئول محترم حکیم مهر. فکر نمیکنید کامنت ها را خیلی خیلی گزینشی انتخاب میکنید و صرفا کامنت افرادی را میپذیرید که به طرز فکرتان نزدیک است؟! اگر هدف از راه اندازی این سایت شنیدن صدای دامپزشکان است، لزومی ندارد کامنت ها سانسور و حذف بگردند (به جزء فحش و توهین). اما اگر هدف از اداره این سایت، حمایت از مسئولان سازمان دامپزشکی است، لطفا با صراحت موضع خود را اعلام کنید تا ما خوانندگان بدانیم نباید مخالف نظرات شما مطلبی بنویسم.
کارمند سازمان
|
-
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
بعضی از دوستان که هدفشان تخریب سازمان دامپزشکی است سریع بحث سوسیس و کالباس را پیش می کشند. سازمان دامپزشکی هیچوقت از کیفیت سوسیس و کالباس دفاع نکرده بلکه حرف سازمان این است که باید از تولیدکنندگان خمیرمرغ بهداشتی حمایت کرد. اگر هم قصوری انجام شده است باید با متخلفین برخورد شدید کرد نه اینکه کلا کار را تعطیل کرد.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
جناب کارمند سازمان، من مانده ام مگه چه کسانی خمیر مرغ تولید میکنند که وضعیت آنها اینقدر برای سازمان حیاتی است؟؟!! چرا برای سازمان مهم نیست که دامپزشکانی هر روز زیر یوغ و ستم کارفرمایان کمرشان خمیده تر می شوند و کسی حامی این مظلومان نیست. اما حمایت از چند کارگاه تولید خمیر مرغ انقدر برایشان حیاتی شده که حاضر هستند پایشان به دادگاه و دادسرا کشیده بشه اما این صنعت را از دست ندهند!. به نظرتان خیلی عجیب نیست؟!
DVM
|
-
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
درپاسخ همكار عزيزي كه اينجانب رو متهم كردند كه شايد دستي در ... داشته باشم بايد عرض كنم نه بخدا ، بنده يكي از منتقدين سازمان دامپزشكي هستم و شغل من هم مسئول فني بهداشتي در يكي از كارخانجات غذايي هست و حقوق بگير دولتي نيستم.اينكه تو اين بحث مدافع دامپزشكي صحبت مي كنم از اين جهته كه دوست دارم دامپزشكي حرفي براي گفتن داشته باشه و از مداخله ديگر سازمان ها جلوگيري بشه.وگرنه براي من يا امثال من چه منفعتي ميتونه داشته باشه كه اينجوري دفاع كنم.و من هم به به نظارت هاي ضعيف دامپزشكي انتقاد دارم ولي اعتقاد دارم كه دامپزشكي بايد خودشو بكشه بالا تا ما هم كه در بخش خصوصي كار مي كنيم رشد كنيم.باور كن همكار عزيزم دامپزشك در شركت هاي صنايع غذايي دور افتاده و مهجوره بس كه اين شركت ها حسابي از سازمان دامپزشكي نمي برن.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
0
0
چیز دیگه ای واسه صیانت وجود نداشت؟ این حرکت رو به اسم دامپزشکی تموم نکنید این زیاده خواهی و حرکت در مسیر کسانی است که تنها به پر کردن جیب خود با نابودی سلامت مردم فکر میکنند. این پولها خوردن نداره عزیز جان با آبروی دامپزشکی البته اگه چیزی باقی مونده باشه ازش بازی نکنید.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
0
0
دوست DVM عزيز. من از طرف خودم جواب ميدم نه از طرف كسي كه گفته دستي... . شما ميگوئيد صنايع غذايي حساب از سازمان دامپزشكي نميبرند. من هم موافقم. منطق در اين شرايط حكم ميكنه اونيكه عملكردش ضعيف است بايد بره كنار و قويتر بياد رو صحنه!. حالا دفاع بي منطق از يك عملكرد بسيار ضعيف، ابتدا ظلم به خويشتن است، سپس در حق حانواده خويش و بعد مديون شدن در برابر اجتماعي كه بطور مثال از آن ماده غذايي ناسالم استفاده ميكنند. تعصب شما نسبت به متوليانتان ستودني است اما دين و آئين، تفكر و منطق و اخلاقيات حكم ميكند نبايد از عملكرد ناسالم دفاع كرد و گرنه مديون خواهيد شد.
ناشناس
|
-
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
0
0
با سلام خدمت همه همکاران عزیز،آقایان چرا خود را به خواب خرگوشی میزنید همه ما هشت الی نه سال درس خوانده ایم و همه میدانیم اکثر محتوای دروس ما بهداشتی و مربوط به بهداشت مواد غذایی بوده و اینک نظر ما از دیدگاه وزارت بهداشت و سازمان استاندارد، محلی از اعراب ندارد و این نتیجه پسرفت و عقبگردهای سالیان اخیر سازمان دامپزشکی بوده که چنین نتایجی بار آورده و وزارت بهداشت جایی برای دامپزشک در مسائل بهداشتی و حتی در زمینه بیماریهای مشترک در نظر نگرفته وارزشی قائل نمیگردد؛ و جای دکتردامپزشک را در بهترین حالت در طویله میدانند؛حال به نظر شما باید در چنین شرایط حساسی باید از دکتر خلج حمایت کرد یا خیر؟ به نظر من باید همگی فارغ از سایر حاشیه ها
از آقای دکتر خلج در این مورد حمایت قاطع کنیم.
همکار
|
-
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
0
0
من ده سال سابقه کار در دامپزشکی دارم بدون تعصب عرض میکنم دامپزشکی نیاز به قیم دارد خلاص بی دلیل از ان دفاع نکنیم در کدام مورد موفق بوده یک مورد مثال بزنید کلنیک مرجع چی شد -مراکز بهداشت دام به کجا کشید - قرنطینه های مرزی چی شد - بقایای انتی بیوتیک در لاشه های مرغ چقدر است - مدیران نالایق استانی - جلسات متعدد تب برفکی با کارشناسان پرهزینه خارجی - وضعیت نامناسب بازارهای هفتگی دام - گوشت چرخ کرده - مسئولین بهداشتی تشریفاتی دامداریها - یک مورد کار موفقیت امیز مثال بزنید - سازمان دامپزشکی باید زیر نظر وزارت بهداشت قرار گیرد
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
0
0
اگه نظارت مواد غذايي همچنان بر دوش سازمان دامپزشكي باشد درصد ناسالمي آن هر روز افزايش خواهد يافت. همكاران لطفا دفاع كور و از روي تعصب نكنيد. چندين سال است گوشت فرآوردهاي گوشتي ناسالم، شير ناسالم و ... به خوردمان داده اند و سازمان دامپزشكي هم ميدانست و آگاه بود اما بدلايلي كه همگان ميدانند واكنشي نداد. حالا كه سازمان غذا و دارو تشكيل شده و .................... چندين ساله آشكار شده آقايان ميخواهند دست به عمليات انتحاري بزنند ......................... تنها راه حل مشكلالت دامپزشكي و افزايش كيفيت خدمات آن رفتن اين سازمان در حوزه وزارت بهداشت است و گرنه هر روز نقشش كمرنگ خواهد شد.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
0
0
سازمان غذا و دارو حق اظهار نظر در مورد فراورده های خام دامی را ندارد. مرجع رسیدگی به این امر سازمان دامپزشکی و دامپزشکان هستند. اینکه ایا این وظیفه را درست انجام می دهند یا خیر موضوع دیگریست و ارتباطی با نفس کار ندارد. کلیه دامپزشکان باید دست به دست هم بدهند و از حوزه کاری دامپزشکان دفاع کنند و در مراحل بعد اقدام به تقویت سیستم نظارتی بر روی این فراورده ها نمایند. حفظ اقتدار صنفی در سایه وحدت بدست می آید وگرنه همین خرده قدرتی که در دست صنف است از دست می رود. دخالت اشخاصی که فرق ............................................... در حوزه دامپزشکی تاسف بار است و جالب است که تعدادی از دامپزشکان هم از این موضوع دفاع می کنند و بجای دفاع از صنف خود اقدام به تضعیف آن می کنند.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
0
0
اگه قراره هر پسماندی رو به اسم غذا به خورد مردم بدید و به سلامت مردم آسیب بزنید قربون همون وزارت بهداشت که دامپزشک ها رو واجد صلاحیت برای اظهار نظر در مورد مسایل بهداشتی نمیدونه. آسیبی که عدم ارتباط دانشکده های پزشکی و دامپزشکی به سیستم دامپزشکی وارد کرده کاملا از اظهار نظر آقایان مشخصه. برای دفاع از دامپزشکی که نباید در هر موضوعی دخول نمود و پیروی یک عده انسان سود جو رو کرد. آسیبی که عدم تولید خمیر مرغ سالانه به یک عده میزند در برابر اون آسیبی که با خوردن این قبیل پسماندها به خانواده ها وعزیزانومن میخوره هیچی نیست.
tg
|
-
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
0
0
با سلام خدمت دوستان و همکاران عزیز
نظارت بر خمیر مرغ با سازمان دامپزشکی و نظارت بر سوسیس و کالباس به عنوان محصول نهایی با وزارت بهداشت می باشد پس بی کیفیتی سوسیس و کالباس را تنها به خمیر مرغ نسبت ندهیم . بهتر است هر کدام از ارگانها در حیطه نظارتی خود وارد شده تا محصول با کیفیت تری تولید گردد . در این بین از افزودنیها بیشتر از خمیر مرغ باید ترسید .
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
0
0
اگر در جایگاهی بودم و مسئولیتی داشتم، بخاطر چند سال اغماض دامپزشکی در مورد خمیر مرغ، از این سازمان شکایت میکردم.
Dvm
|
-
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
0
0
من هم مثل همه دوستان و همكارانم آرزوي اعتلاي سازمان دامپزشكي رو دارم.دامپزشكي در بحث نظارت بايد خيلي قوي و با صلابت عمل كنه.اميدوارم مسئولين بلندپايه سازمان دامپزشكي نظرات همكاران عزيز كه در مورد همين خبر درج شده رو كامل بخونن.اگه دقت كنن ميبينن همه نظرها چه انتقادي و چه حمايتي به عملكرد نظارتي دامپزشكي برميگرده.همه به نوعي از عملكرد نظارتي دامپزشكي ناراضي هستند ولي اكثر قريب به اتفاق با اين نظر كه دامپزشكي مسئول پرونده خمير مرغ هست هم موافقن البته دامپزشكي با نظارت قوي و با صلابت نه ضعيف.بنابراين بحث خمير مرغ يك جرقه بود براي سازمان دامپزشكي كه از يك طرف نظارت هاشو قوي كنه و از طرفي بدونه كه همه دامپزشكان در صورتي كه سازمان قوي عمل كنه ازش حمايت ميكنن.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
0
0
در کارگاهی با آشغال مرغها خمیر مرغ درست می شود که صاحب آن کارگاه با رییس شبکه رفاقت یا شراکت دارد.رییس محترم به استان می گوید که فلانی تخلف می کند و باید اونجا را تعطیل کنیم و موافقتش را می گیرد.کارگاه صوری تعطیل می شود و تبهکاری بهداشتی در پشت درهای بسته انجام می گیرد.همه هم فکر می کنند که به شدت با تبهکاران بهداشتی برخورد شده است. به نظر بینندگان اسم این تکنیک را چه می توان نامید؟
تو را خدا الکی نمایش اجرا نکنید .................................... سازمان دامپزشکی به اصلاحات اساسی نیاز دارد ................................................
DVM
|
-
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
0
0
متاسفانه رانت و رانتخواري در سازمان دامپزشكي زياد شنيده شده و بعضي عملكردهاي دامپزشكي در دامپزشكي استان ............... در دوره مديركل قبلي گواه اين عمل شنيع بود.بايد با اين فساد اداري برخورد قاطع صورت گيرد.در همين استان .............. در دوره قبلي چه چيزهايي شنيديم كه متاسفانه برخي از روساي شبكه ها و حتي آقاي مديركل كه پس از پايان مدير كلي صاحب مزرعه مرغ مادر هم شده اند خب اين عملكردها واقعا تاسف آور و مذموم است.واقعيت اينه كه حقوق همكاران عزيز سازمان دامپزشكي واقعا كمه و در شان دكتر دامپزشك حقوق نمي گيرن اين بايد اصلاح بشه.يعني واقعا بايد فكر جدي در مورد حقوق همكاران سازمان دامپزشكي بشه.اگه اين مساله رسيدگي نشه من فكر مي كنم حقوق بخش خصوصي هم هيچوقت درست نميشه.اينها به هم وابسته اند و تاثير مستقيم روي هم دارند.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
0
0
تا اقتدار سازمان دامپزشکی افزایش نیابد وضعیت دامپزشکان هم بهبود نخواهد یافت. باید همه دست بدست هم دهیم و از حوزه وظایف سازمان دامپزشکی دفاع کنیم. وجود بعضی تخلفها نباید باعث واگذاری حیطه مسوولیتهای دامپزشکی به سایر سازمانها از جمله وزارت بهداشت شود. به امید اعتلای هر چه بیشتر دامپزشکی.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
0
0
اصرار بر به عهده گرفتن وظيفه اي كه نميشه اجرايش كرد،خيانت است
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
0
0
اصرار به تضعیف دامپزشکی که خیانت بالاتری است. حفظ جایگاه دامپزشکی در کنار انجام وظیفه حفظ بهداشت عمومی که قابل اجرا است ( با کمی نظارت بیشتر ) سبب افزایش اقتدار دامپزشکی خواهد شد. خیانت واقعی از دست دادن جایگاه قانونی دامپزشکی و سپردن آن به سازمانهای دیگر است.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
0
0
آقایان و خانم ها، اقتدار سازمان مطبوعتان مهم است یا سلامت جامعه تان؟؟!! واقعا چقدر مردم روان پریش شدند و افکار خطرناکی پیدا کردند!!. بعنوان یک دامپزشک لطفا از یک سازمان با کارنامه بد دفاع نکنید تا به جامعه تان جفا نکرده باشید و در آینده با دفاع بدتان خانواده هایی را داغدار نکنید!!
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
0
0
كسي كه نگران سلامتي مردم و اقتدار دامپزشكي است ماده ١٩ را اجرا مي كند.به خدا همش خاله بازي است.مگر با شيتيل بازي و فساد اقتدار ايجاد مي شود؟!!
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
0
0
اگر ............................ به بهانه حقوق پايين فساد مي كنند،بروند مشغول كار ديگري شوند.زدن بانك گناهش كمتر از بازي با سلامتي مردم است.
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
اگر صاحب کارخانه تولید مواد غذایی با منشأ گوشتی من و همکاران دامپزشک و مسئول فنی را بی دلیل بندازن بیرون و بیکار بشیم، کرسی نشینان سازمان کک شون هم نمیگزه و اصلا براشون مهم نیست چرا ما بیکار شدیم. اما حالا ببینید در دفاع از سرمایه داران چه کارها که نمیکنند و چه دعواهایی که نکرده اند و با چنگ و دندون هم که شده از تولید کنندگان خمیر مرغ (اسمش را من گذاشتم سوسیس و کالباس چینی!) چه حمایت هایی که نکرده اند و این یعنی ....! ( بقیه را خودم تقطه چین گذاشتم تا از زحمت مدیر مسئول حکیم مهر کم بشه!!!)
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
هیچ کس از نظارت بد دفاع نمی کند. حرف من چیز دیگریست. بنده می گویم که نظارت بر بهداشت مواد غذایی با منشا دامی کار دامپزشکی است. اگر اینجا هم کوتاه بیاییم فردا پزشکان کار ویزیت دام بزرگ و دام کوچک را هم می خواهند خودشان انجام دهند!!!!! شما هم دفاع می کنی که چون دامپزشکان خوب نمی توانند مثلا ویزیت دامداریها را انجام دهند و بیماریهای دامی (مثلا تب برفکی ) ریشه کن نشده است پس باید اینکار را هم وزارت بهداشت و پزشکان انجام بدهند!!!!
ناشناس
|
-
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
درود بر وزیر بهداشت!معلومه سفره ای که بزرگ شده سفره حلالی بوده
ناشناس
|
-
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
ما دامپزشکان ایران (به جزء برخی ها!) در این دنیا روز خوشی ندیدیم. اما کاری نکنیم که با تعصب بی مورد در مورد یک ارگان و پوشاندن خطای عظیم آنها، سلامت مردم را به مخاطره بیفکنیم و آتش دوزخ را بدرقه راهمان کنیم.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
سپاس از دکتر خلج بخاطر تلاش در جهت حفظ جایگاه دامپزشکان و با آرزوی اعتلای دامپزشکی در کشور. دفاع ایشان از حریم دامپزشکی در برابر متجاوزان قابل تقدیر است. امیدوارم با ارتقای هر چه بیشتر سیستمهای نظارتی و دفاع بیشتر از بهداشت عمومی و سلامت جامعه از طریق تامین سلامت فراورده های دامی نقاط ضعف موجود هم برطرف گردد.
يك و سه دهم و خورده اي
|
-
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
به جاي فرافكني و ايجاد دشمن فرضي بايد مشكلات درون سازماني را سروسامان داد.بايد تكنيكهاي شلوغ كاران و تبهكاران را آناليز كرد.در صورتيكه در يك شهري دو تا كشتارگاه طيور وجود داشته باشد،رييس شهرستان با حركات ايذايي و معلق بازي همه را فريب دهد كه در پي تحول بهداشتي است..مسوول فني اولي را اسير خودش و كارفرما كند تا خفه شود،با تهديد به بركناري مسوول فني دوم را تحريك كند،اين اتفاق حاصل مي شود كه محموله هاي بدون مجوز و .... از يك كشتارگاه به كشتارگاه نزديك آن منتقل شود.اگر هر شب ده هزارتا مرغ منتقل گردد شما سود حاصل و پورسانت ويژه اين رييس محترم را در يكسال محاسبه فرماييد.
به نظر شما در كدام ارگاني اين بازيها وجود داره؟
به شما قول مي دهم چنين افرادي تشويق هم خواهند شد.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
سلام .مشکل ما در سازمان عدم شناخت درست کارشناسان سازمان از بهداشت مواد غذایی است.متاسفانه در کوتاهی که در بهداشت مواد غذایی در کشور صورت گرفته ،سازمان دامپزشکی مقصر اصلی می باشد .که به دلیل ضعف مدیران خود نتوانسته از حق مردم دفاع کند و حفظ جایگاه خودشان اهمیت بیشتری داشته .مگر ما در مواد خام دامی دیگر در حوزه بهداشت و سلامت آنها مشکل نداریم ،که فقط در خمیر مرغ مشکل داریم .ماهنوز کشتارگاه های صنعتی بهداشتی نداریم و نظارت آنچنانی بر آنها وجود ندارد حال از خمیر مرغ صحبت کردن خنده دار است.به قول شاعر نمیدانم بخندم یا گریه کنم .کامیاب قیصربیگی
دامپزشک
|
-
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
به نظر بنده یکی از مشکلات سازمان دامپزشکی که زمینه ساز بروز چنین مشکلاتی شده است کمبود نیروی انسانی است. در حال حاضر تا آنجا که من اطلاع دارم نزدیک به نیمی از جایگاه های شغلی سازمانی ادارات کل دامپزشکی استانها خالی بوده و حتی پر کردن این جایگاهها با توجه به گستره وسیع حوزه نظارتی شبکه های دامپزشکی، باز هم کمبود نیروی انسانی نمود خواهد داشت. لذا پیشنهاد بنده این است که سازمان دامپزشکی با استخدام نیروهای جوان و تازه نفس، حوزه نظارتی خود را تقویت نماید و چنین مشکلاتی نظیر غیربهداشتی بودن خمیرمرغ های تولیدی را برای همیشه فیصله دهد.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
.................................. میدانم حکیم مهر مطلبم را سانسور خواهد کرد ...................................
ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
آقاي دكتر خلج نيروهايي را بالقوه دارند كه اصلاحات سازماني را انجام دهند و تبهكاران و شلوغ كاران اصلي را كشف كنند اما سؤال اينجاست كه چرا بالفعل نمي شود.به نظر بنده فعالسازي اين نيروها مي تواند بخشي از مشكلات بهداشتي را حل و فصل كند
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
دكتر خلج هنوز برنامه كاري خود را بصورت كامل اجرا نكرده اند و زمان مي برد تا به اهدافي كه مدنظرشان است،برسند. متاسفانه علاوه بر ساير ارگانها،عده اي از مديران فاسد كه بركنار شده اند و يا در شرف بركناري هستند،ساز ناكوك مي زنند و حتي به سياسي كاري متهمش مي كنند.مثلا فردي با سابقه خيلي درخشان!!! را در حين خيانت گرفته اند و وي با وقاحت كامل ادعا مي كند كه منو بخاطر مسايل سياسي برداشته اند.به نظرم همكاران به آقاي دكتر خلج اعتماد كنند و كمي صبور باشند.
RD-88
|
-
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
0
اون آقای به اصطلاح سیاسی دیگر اقتصادی است.براحتی میتونه کشتارگاه مرغ بزنه،روابط داره در حد فضا و جایی هم گذاشتند که مرغهای کشتارگاه آینده اش را تامین کند.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
0
سلام. نلسون ماندلا در کتاب نهضت آزادی می نویسد ،رهبر یک گروه باید مثل چوپان گله باشد ،اجازه دهد زرنگ ترین اعضاء گله جلو گله حرکت کنند و گله را پیش ببرند و اگر گله راه را اشتباه رفت با پرت کردن سنگ و یا در اوردن صدا گله را بسوی مقصد راهنمایی کند .و میگویید اگر چوپان خود جلو گله راه بیفتد و حرکت کند،گله دنبال او نخواهند آمد و اگر سعی کند آنها را دنبال خود بکشد جزء خستگی چیزی آید چوپان نمی شود وگله بجایی نمی رسد .حکایت امروز ما و مسولین محترم است ،که فکر می کنند عقل کل هستند و یک تنه میخواهند همه مشکلات را حل کنند .متاسفانه ما در حوزه بهداشت مواد غذایی خیلی مشکل داریم از نداشتن برنامه گرفته تا مدیران فاسد و کم تجربه و از همه مهمتر نداشتن بازرسین با تجربه و متعهد در این حوزه .از حق نگذریم آقای دکتر خلج حداقل از مدیران گذشته با سواد تر و باهوشتر است .اما چقدر صبر باید کرد .ظلم در ادارات کل بیداد میکند (اضافه کار و ماموریت کارکنان ) ،حقوق و مزایای کم کارکنان و این همه وعده های خیالی ،بی انگیزگی کارکنان و سرخورده گی افراد متعهد و........سازمان در حوزه بهداشت مواد خام نیازمند بازنگری کلی و خانه تکانی اساسی است.اقای دکتر خلج خسته نباشید ،خدا قوت .کامیاب قیصربیگی
دكتر طهماسبي
|
-
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
0
آقا كامياب! ماندلا بازي و عدم تعهد كاركنان و ولش كن.انشاله خداوند روزي شما را در استان ............... قرار دهد كه بتوني حداقل ماهي ٧ تومنو داشته باشي،رييس شهرستاني هم باشي زير ٢٠ تومنو نداري.بيا پيش ما.نگران مواد غذايي هم نباش،به قول ابرمرد تاريخ دامپزشكي .........؛تا حالا كسي مرده؟ نمرده كه!؟
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
0
مدير كلي كه برگردد و بگويد ما نمي توانيم بخاطر فشار فرمانداريها حقوق مسوول فني را از كارفرما بگيريم بايد در اون اداره كل را گل گرفت.اين ضعف جناب مدير كل يك استان اصلي را نشان مي دهد.در چنين مديريتي روساي ادارات به جاي اينكه به فكر مردم باشند علاوه بر فساد اقتصادي رفتارهاي ................ انجام مي دهند.يك نمونه از هزاران را مي گويم.قرارداد يك مسوول فني در ............. تمام مي شود،رييس بهش ميگه زير ٥تومن نبنديا!!
طرف ميره قرارداد پنج تومني ببنده كه موفق نميشه.اين رييس به مسوول فني ميگه كه كارفرماي تو با فلاني(رييس يكي از ادارات استان) رفيقه و اون نميذاره و هر روز سر منقل هستند.با تحريك رييس شهرستان و كارمندان وي،مسوول فني ميره دفتر مدير كل و داد و بيداد راه ميندازه كه فلاني(رييس اداره در استان) ترياكيه و با كارفرماي من هر روز سر منقل هستند.حالا سوال اينجاست .......................... مي توانند مشكل بهداشتي را حل نمايند؟ به خدا فاجعه است
همكار دامپزشك
|
-
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
0
شايد نظر بعضيها طنز باشد اما وضعيت استان .............. واقعا بهم ريخته است.انشاله با درايت دكتر خلج مشكلات حل شود
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
0
طنز نیست بلکه تراژدی است.به امید اینکه استان ......... الگوی سلامت کاری برای سایر استانها باشد
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
0
از هم رشته ای های عزیز خواهش میکنم یه سر وزارت بهداشت برن و بگن رشتمون دامپزشکیه و بعد به تمجید از وزیر بهداشت بپردازن .شاید چرتشون یه کم بپره.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
0
0
سلام .دکتر طهماسبی عزیز و مهربان ،میدانم که درد را می فهمی ، سپاس. اما به قول صادق هدایت :در زندگی زخم‌هایی هست که مثل خوره روح را آهسته و در انزوا می‌خورد و می‌تراشد. این دردها را نمی‌شود به کسی اظهار کرد؛ چون عموماً عادت دارند که این دردهای باورنکردنی را جزء اتفاقات و پیش‌آمدهای نادر و عجیب بشمارند و اگر کسی بگوید یا بنویسد، مردم بر سَبیل عقاید جاری و عقاید خودشان سعی می‌کنند آن را با لبخند شکاک و تمسخرآمیز تلقی بکنند. زیرا بشر هنوز چاره و دوایی برایش پیدا نکرده و تنها داروی آن فراموشی ......... . چه باید کرد ،سکوت ؟
در سازمان دامپزشکی درد بی درمان زیاد است ،اما درد مسولین فنی واقعا زجر آور است و ما هر روز شاهد تحقیر دوستان خود تو سط کارفرمایان هستیم .چه کسی از مسولین فنی حمایت میکند ،بخدا هیچکس .مسولین فنی تنهای تنها هستند و برای تنهایی آنها ،واقعا باید گریست.:کامیاب قیصربیگی
ناشناس
|
-
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
امیدوارم دکتر خلج و دکتر صفری بیش از پیش از صنف و رشته دامپزشکی حمایت کنند.
بلاشک هر رئیسی که بر میز ریاست تکیه کند و حامی رشته و صنف خدوم دامپزشکی باشد از خاطر دامپزشکان و بخصوص جوانان تازه فارغ التحصیل این رشته ماندگار خواهد ماند.
نظر شما
ادامه