کد خبر: ۱۹۰۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر هاشم زاده معاونت تشخیص درمان سازمان دامپزشکی کشور در سفر یک روزه به هرمزگان، از روند ترخیص انواع خوراک، مکمل، فرآورده های دامی از گمرکات استان بازدید نمودند.

معاونت تشخیص درمان سازمان دامپزشکی کشور در ملاقات با همکاران و کارکنان آزمایشگاه از بخش های مختلف آزمایشگاه کنترل کیفی و پایش باقی مانده ها بازدیدبه عمل آوردند.

دکتر هاشم زاده بیان نمودند با توجه به حجم بالای نمونه ها و اهمیت آزمایشگاه استان هرمزگان در سطح کشور برای تامین مواد مصرفی و دستگاه های جایگزین به منظور جلو گیری از اخلال در فعالیت آزمایشگاه هرمزگان آمادگی لازم وجود دارد. ایشان لزوم توجه به مباحث مستندسازی در آزمایشگاه را مهم دانسته و آمادگی سازمان جهت پیگیری آموزش پرسنل آزمایشگاه را اعلام نمودند.

مهندس دریانورد معاونت برنامه ریزی و اشتغال هرمزگان در پی سفر معاونت تشخیص درمان سازمان دامپزشکی کشور در محل ساختمان اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان با دکتر هاشم زاده ملاقات نمودند.

معاونت برنامه ریزی استانداری اظهار نمودند اداره کل دامپزشکی از دستگاه های فعال، پرکار و با عملکرد مطلوب بوده و اقدامات انجام شده برای کنترل و پیشگیری درمواقع بروز بیماری ها خصوصاً بروز بیماریهای در جمعیت شتران استان مورد رضایت مدیریت های استان قرار گرفته است .

مهندس دریانورد دامپزشکی را یک دستگاه استانی با کارکرد ملی دانسته و درخواست حمایت از دامپزشکی استان در سطح گسترده ملی و استانی دانستند.

دکتر هاشم زاده در ملاقات با معاونت برنامه ریزی ضمن قدر دانی از فعالیت های استانداری هرمزگان توسعه فعالیت دامپزشکی تا سطح بخشی استان ها را اولویت های سازمان دانستند و تلاش سازمان را برای توسعه خدمات از طریق خرید خدمات در مناطق محروم و حمایت از بخش خصوصی و شناسایی سریع و کنترل بیماریهای مهم دانستند.

دکتر غریب مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان مهم ترین مشکل استان را کمبود نیروی انسانی، خصوصاً شهرستان های جدید التاسیس دانستند و ایشان از تلاش انجام شده از طریق سازمان دامپزشکی کشور برای اخذ سهمیه استخدامی پرسنلی تقدیر نمودند و مساعدت لازم برای تامین اعتبارات برای تامین نیروی انسانی را مطرح نمودند. 

 

 

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
0
0
خیلی جالبه که معاون استاندار اینقد اطلاعات دقیق دامپزشکی داره.ولی ظاهرا اطلاعات غلط بهشون رساندند. تا آنجایی که من خبر دارم دامپزشکی هیچ کاری برای بیماری شترها نکرد. اصلا نفهمیدند چه دردی دارند.تازه با آنهایی هم که شترهارودرمان کردند برخورد کرد.
نظر شما
ادامه