کد خبر: ۱۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  مدیر‌کل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: امکان ریشه‌کنی بیماری «بروسلوز» در کشور با تغییر نگرش و تغییر در برنامه‌ریزی‌ها وجود دارد.

دکتر بهراد زندیه به تشریح برنامه‌های این اداره کل در مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام پرداخت.
وی با بیان اینکه بیماری‌های مشترک دام و انسان یکی ار مسائل مهم در عرصه سلامت عمومی جامعه است، تصریح کرد: بیماری «بروسلوز» یا همان «تب مالت» با وجود اهمیت بسیار و نیز واکسیناسیون گسترده در کشور ریشه‌کن نشده که این امر مربوط به نوع اجرای برنامه پیشگیری و واکسیناسیون بوده است.
وی با بیان اینکه طرح ریشه‌کنی «بروسلوز» به صورت جدی پیگیری می‌شود، تصریح کرد: امکان ریشه‌کنی بیماری بروسلوز در کشور با تغییر نگرش و تغییر در برنامه‌ریزی‌ها وجود دارد.
مدیر‌کل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: در طی چند سال آینده با اصلاح اجرای طرح ریشه‌کنی به صورت ساختاری و تغییرات اساسی در بحث واکسیناسیون دام و پیشگیری، شاهد ریشه‌کنی این بیماری خواهیم بود.
وی با بیان اینکه تغییر مدیریت در دامپزشکی استان خللی در برنامه‌های این سازمان ایجاد نکرده، تاکید کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های این سازمان تخصصی بوده و برنامه‌ریزی شده است، به همین دلیل با تغییر مسئولان برنامه‌ها تغییر چندانی نمی‌کند و مدیر‌کل دامپزشکی به عنوان یک تدارکاتچی در خدمت پیشبرد اهداف سازمان و متخصصان و دامپزشکان است.
مدیر‌کل دامپزشکی آذربایجان شرقی با اشاره به عملکرد مطلوب این سازمان در سطح کشور تاکید کرد: در طی چند ماه گذشته در هفت بخش رتبه اول کشوری را به دست آورده‌ایم.
وی از برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی مدیریت این سازمان با اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان خبر داد و افزود: در طی سلسله نشست‌هایی که با اساتید دانشگاه‌های تبریز و آزاد اسلامی برگزار شد، نتایج جالب توجهی در عرصه علمی و تحقیقاتی به دست آمد.
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، نزدیکی و همراهی بخش علمی و اجرایی دامپزشکی را مفید و کارآمد دانست و تاکید کرد: سازمان دامپزشکی آماده دریافت نظریات کارشناسی اساتید، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دامپزشکی است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
mm
|
-
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۱
0
0
اقای تدارکات چی یه سر بزن به گمرک تبریز ببین نمایند تون در گمرک چه ...... دارد ؟؟ ادم یاد امنیه های قدیم می افتد
نظر شما
ادامه