کد خبر: ۱۸۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر -  سومین جشنواره ونمایشگاه تخصصی غذای سالم از 2 لغایت 5 آذر1389 در تهران برگزار می شود.

این رویداد در راستای سیاست‌های برنامه‌ریزی شده در بخش امنیت غذایی وتوسعه سلامت کشور، با همکاری و نظارت معاونت غذا وداروی وزارت بهداشت و درمان ،وزارت‌ آموزش و پرورش، اداره کل سلامت شهرداری تهران،دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور،تشکلها،واحدهای تولیدی و دست‌اندرکاران مرتبط در این حوزه، با هدف اشاعه فرهنگ تولید و مصرف غذای سالم و ایمن، و با شعار غذای سالم، جامعه سالم، محور توسعه پایدار از تاریخ 2 تا 5 آذر 1389 در تهران برگزار خواهد شد.
این رویداد ملی که در دو بخش نمایشگاه تخصصی غذای سالم و جشنواره فرهنگی و هنری و و با حضور تولیدکنندگان محصولات غذایی سالم برگزار خواهد شد بر آن است تا در سومین سال برپایی خود، به معرفی الگوهای صحیح تغذیه در کودکان و مصرف کنندگان بپردازد.
حضور تولیدکنندگان صنابع غذایی سالم کشور در این نمایشگاه و معرفی و تقدیر از واحدهای برتر، از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.
این جشنواره و نمایشگاه جانبی آن که در مرکز آفرینش‌های هنری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد علاوه بر رویکرد اجتماعی، دارای برنامه های آموزشی و فرهنگی متناسب با علم تغذیه و سلامت جامعه است که بستر مناسبی برای آموزش و ارتقاء سطح آگاهی خانواده ها و کودکان به عنوان سرمایه های آینده کشور خواهد بود.
علاقمندان در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 4-77515570 تماس حاصل نمایند.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحیده
|
-
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
0
0
زمان دقیق نمایشگاه و مکان را لطفا در نشانی الکتریکی بگذارید. با تشکر
براتی
|
-
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
0
نمایشگاه خوبی است حتما واسه بازدید میریم.دانشگاه امیرکبیر
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
0
0
چهارمین جشنواره ونمایشگاه تخصصی غذای سالم، از 1 تا 4 آذر1390 در تهران برگزار می شود
چهارمین جشنواره و نمایشگاه تخصصی غذای سالم، همزمان با جشنواره طلایه داران ایمنی وسلامت صنایع غذایی کشور، با همکاری سازمان غذا ودارو،دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور،تشکلها، واحدهای تولیدی و دست‌اندرکاران مرتبط در این حوزه، با هدف اشاعه فرهنگ تولید و مصرف غذای سالم و ایمن، و با شعار تولید غذای سالم، ضامن ایمنی و سلامت جامعه از تاریخ 1 تا 4 آذر 1390 درتهران برگزار خواهدشد.
این نمایشگاه که با هدف اشاعه فرهنگ مصرف فرآورده های غذایی سالم در جامعه برگزار می شود، واحدهای تولیدی از سراسرکشور انواع محصولات سالم غذایی و دارای نشان سیب سلامت خود را در مدت 4 روز به مصرف کنندگان معرفی می نمایند.
برگزاری سه دوره موفق این رویداد طی سنوات گذشته و استقبال قابل قبول تولیدکنندگان ومصرف کنندگان، نشان از برگزاری باشکوه تر این دوره از نمایشگاه دارد.
علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر و حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌هاي دبیرخانه جشنواره 4-77515570 تماس حاصل فرمایند.


ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
0
0
پنجمین جشنواره ونمایشگاه تخصصی غذای سالم برگزار می شود

علی زندی از برگزاري پنجمین جشنواره ونمایشگاه تخصصی غذای سالمدر آستانه روز جهانی غذا خبر داد
بنا بر این گزارش ، مدیر روابط عمومی این جشنواره بيان داشت: جشنواره ونمایشگاه امسال با شعار غذای سالم برای همه نامگذاری شده است و با هدف اشاعه فرهنگ تولید ومصرف محصولات غذایی سالم، تلاش می کند تا درپنجمین سال متوالی بتواند نقش تاثیرگذارخود را در حوزه سلامت وایمنی غذا ایفا نماید.
وي با اشاره به برگزاري موفق این جشنواره و نمایشگاه در سال گذشته افزود: دبيرخانه جشنواره با توجه به همزمانی نمایشگاه با روز جهانی کودک و روز جهانی غذا برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.ایشان برگزاری جشنواره دنیای تغذیه و سلامت کودکان،دعوت از مدارس و بازدید دانش آموزان، اطلاع رسانی موثر جهت بازدید عموم، دعوت از فعالان صنعت غذای کشور را از برنامه های در دست اقدام جهت برگزاری باشکوه این رویداد اعلام کردند.
شایان ذکر است جشنواره و نمایشگاه غذای سالم،همه ساله با همکاری سازمان غذا و دارو، دست اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت و با حضور واحدهای تولیدکننده محصولات غذایی سالم در تهران برگزار می شود.
امسال نیز این رویداد از تاریخ 18 تا 21 مهر1391 در تهران برگزار خواهدشد.
علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر و حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌هاي دبیرخانه جشنواره 4-77515570 تماس حاصل فرمایند.

»حمد یعقوب قره باقی اصل
|
-
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
0
0
ناهارم می دن؟؟؟؟
نظر شما
ادامه