کد خبر: ۱۶۷۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

نامزدهای ریاست دانشگاه تهران چه گفتند؟

گزینه‌های ریاست دانشگاه تهران امروز در دومین جلسه شورای انتخاب رئیس این دانشگاه برنامه‌های خود را ارائه کردند و اعضای شورای انتخاب به هر یک از گزینه‌ها رأی دادند.

به گزارش فارس، دومین جلسه شورای منتخبان رئیس دانشگاه تهران صبح امروز در سالن امیرکبیر این دانشگاه برگزار شد که گزینه‌های ریاست دانشگاه برنامه‌های خود را ارائه کردند و پس از آن رأی‌گیری از ۵۰ عضو شورای منتخبان صورت گرفت که نتیجه رأی‌گیری امروز به وزیر علوم ارائه می‌شود.

گزینه‌های ریاست دانشگاه تهران پس از خروج از دومین جلسه شورای منتخبان تنها اعلام کردند که اجازه هیچ صحبتی را نداریم و فقط خلیلی ‌عراقی رئیس شورای منتخبان در رابطه با تصمیمات شورا صحبت می‌کند.

کمره‌ای رئیس دانشکده فنی دانشگاه تهران که یکی از گزینه‌های ریاست دانشگاه است در حاشیه دومین جلسه شورای منتخبان گفت: رئیس را ما انتخاب نمی‌کنیم بلکه وزیر باید انتخاب کند و شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز فرد انتخاب شده را تأیید می‌کند.

وی افزود: شش نفر از گزینه‌های ریاست دانشگاه تهران برنامه‌های خود را در جلسه امروز ارائه کرده‌‌اند و پس از آن رأی‌گیری صورت گرفت ولی رأی نهایی بر عهده وزیر است.

همچنین سیدحسین حسینی مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی و گزینه دیگر ریاست دانشگاه تهران نیز، گفت: فقط آمده بودم به این جلسه تا کمی استراحت کنم.

همچنین نیلی‌احمدآبادی گزینه دیگر ریاست دانشگاه تهران بیان کرد: نتایج جلسات شورای منتخبان از سوی خلیلی عراقی رئیس شورا اعلام می‌شود.

امید، ‌موسوی و رحیمیان از پاسخ به خبرنگاران خودداری کردند.

 

خبر مرتبط:

«دکتر سید حسین حسینی» به عنوان یکی از شش کاندیدای ریاست دانشگاه تهران معرفی شد

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
0
0
با سلام. البته بنده دورادور جناب دکتر حسینی را می شناسم، اما متوجه منظور حرف ایشان نشدم. آیا از نظر ایشان ریاست دانشگاه تهران بی ارزش است؟ پس چرا به جلسه رفته بودند؟ آیا خواسته اند با این سمت شوخی کنند؟ که فکر نمی کنم چنین سمتی، جای شوخی داشته باشد. آیا منظورشان این بوده که بدون برنامه به این جلسه رفته بودند؟ آیا شان جلسه پایین بوده است؟ به هر حال امیدوارم برداشت خبرنگار از جمله ایشان اشتباه باشد، وگرنه جمله خوشایندی را به کار نبرده اند.
نظر شما
ادامه