کد خبر: ۱۵۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  نوده فراهانی در یک مصاحبه مطبوعاتی علت گرانی مرغ در بازار را وجود فردی به نام "حسین پناه " اعلام کرد.

به گفته رئیس شورای اصناف علت محقق نشده وعده وی برای کاهش قیمت مرغ به 2450 تومان ، قراردادی است که  با فردی به نام حسین پناه بسته شده برای تحویل روزانه 200 تن مرغ که وی به این تعهد پایبند نبوده  و این موضوع دلیل گرانی مرغ است.

قاسم نوده فراهانی دهم اسفند ماه در نشستی خبری در خصوص تنظیم بازار شب عید در خصوص گرانی مرغ تصریح کرد : ما قراردادی را با فردی به نام حسین پناه بستیم تا روزانه 200 تن به ما مرغ بدهد اما روز اول 50 تن و روزهای بعد 5 و 10 تن داد که این موضوع دلیل گرانی مرغ است.

وی افزود: روز گذشته آقای مفتح  قراردادی با تولید کنندگان بستند تا قیمت مرغ در سطح 2650 تومان بماند و من نمی‌دانم که این اتفاق می‌افتد یا خیر.

نوده فراهانی گفت: صحبتی که من با تولید کنندگان داشته‌ام معتقدند که قیمت مرغ باید 2700 تا 2800 تومان باشد و دلیل آن گرانی مواد اولیه است.

وی در پاسخ به این سوال که قیمت پایه مرغ چقدر است تا بالاتر از آن تخلف صنفی محسوب شود، گفت: در حال حاضر مرغ قیمت پایه ندارد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نظر انتقالی از وبلاگ مدیرمسئول
|
-
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۵
0
0
کسانی که سعی می کنند قیمت مرغ را پایین بیاورند فقط به این فکر هستند که پیش مصرف کننده سربلند باشند! بدون اینکه توجهی به تولیدکننده شود!!!

یکی از این آقایان سوال کند وقتی جوجه یکروزه دانه ای هزار تومان خریده می شود و ذرت بالای 300 تومان قیمت دارد آنوقت تکلیف تولید کننده برای شب عید چیست؟

به جوجه یکروزه هزار تومانی اگر فقط آب و هوا هم بدهی باز هم قیمت تمام شده بیشتر از چیزی است که آقایان برای شب عید در نظر می گیرند!
نظر شما
ادامه